night mistress
New member
התייעצות בנוגע לריהוט פגום
בחודש אוגוסט קניתי ספה יקרה לטעמי. הספה הגיעה אלי אחרי שבוע. כעבור מספר ימים שמתי לב לפגמים מסויימים בספה (העור רפוי,יש בליטות שפוגעות בצורת הספה בגב הספה ומכערות אותה (הן היו מוסתרות ע"י הכריות), הרגליים מקוערות כלפי חוץ, הכריות נראות רע) התקשרתי למפעל וביקשתי שיבואו להחליף את הספה. אמא שלי אף נסעה ושוחחה עם מנהל החנות והוא הבטיח שאחרי החגים יחזרו אלי (בדיוק היה איזה חג). עברו החגים (חודש וחצי) ואף אחד לא הגיע. הרמתי בנתיים טלפונים כל שבוע ונתקלתי בחומה. בסופו של דבר התעצבנתי ואמרתי אחד הנציגים שוחחתי בטלפון שבמידה ולא יגיעו לראות את הספה עוד השבוע אני פונה הלאה למשפט - הוא הגיע למחרת. ראה את הספה. הסכים איתי ואמר שתוך שבועיים יבואו מהיצרן לראות את הספה ויחליפו אותה. עברו חודשיים ואף אחד לא הגיע כאשר כל פעם אמרו לי ש"יצרו איתי קשר" ואף אחד לא יצר קשר ולא בא. שבוע שעבר שוחחתי עם מנהל החנות שהבטיח שביום שלישי (שעבר)היצרן יגיע אבל הפתעה הוא לא הגיע והבהרתי לו שאני רוצה להגיש תביעה ותלונה למועצה לצרכנות והוא ביקש שאני אמתין רק עוד שבוע ואם הוא לא יגיע עד שלישי בבוקר אז שאני אעשה מה שאני רוצה וכן הוא הצהיר שהוא יודע שככה קניתי את הספה! אתמול בבוקר התקשרתי אליו ואמרתי לו ששלישי הגיע ושאף אחד לא יצר איתי קשר, שיבוא לקחת את הספה ויחזיר לי את הכסף וכן פיצוי על עוגמת הנפש-הוא סרב ואמר שאין ביטול עסקה. הסברתי לו שהם לא עומדים בתנאי האחריות שלו ושלא יכול להיות שלקוח צריך לחכות 4 חודשים לשרות ושאני רוצה החזר מלא כי הספה הגיעה אלי דפוקה ושאני לא בוטחת בהם ובאחריות שלהם, כי אם זה השרות שהם נותנים אז זה אומר לי המון לגבי המוצר עצמו. הוא אמר שאין החזרים ושאו שהרפד בא או שאני נשארת איתה כי אין פיתרון אחר ושהוא עכשיו שוחח איתו ושהוא יגיע אלי בערב. בערב הרפד הגיע אלי ופירק את הספה והרכיב אותה מחדש אצלי בבית וזאת למרות שהתעקשתי שיקחו אותה למפעל לסדר את זה (בעל החנות התקשר אלי ואמר שאני עושה לו בושות כי הרפד נסע שעתיים כדי להגיע אלי), דבר שזעזע אותי מאד כי זה היה נראה ממש רע למרות המאמצים שלו. ולמרות זה הפגמים במסגרת הספה והכריות המזעזעות נותרו אותו הדבר אך הרפד טען שהוא לא רואה אותם ושהנה הכל פיקס! אבל הבעיות עדיין שם, והן מרגיזות אותי, ואני רוצה פאקינג החזר! כתבתי היום מכתב למועצה לצרכנות, האם יש עוד דרך להתמודד עם זה לפני משפט? מה אני יכולה לדרוש? לדעתי מגיע לי גם פיצוי על עוגמת הנפש, מבחינתי כל חודש שהם לא הגיעו במסגרת האחריות שקול ל600 ש"ח (מחיר הפסה חלקי תקופת האחריות)..

בחודש אוגוסט קניתי ספה יקרה לטעמי. הספה הגיעה אלי אחרי שבוע. כעבור מספר ימים שמתי לב לפגמים מסויימים בספה (העור רפוי,יש בליטות שפוגעות בצורת הספה בגב הספה ומכערות אותה (הן היו מוסתרות ע"י הכריות), הרגליים מקוערות כלפי חוץ, הכריות נראות רע) התקשרתי למפעל וביקשתי שיבואו להחליף את הספה. אמא שלי אף נסעה ושוחחה עם מנהל החנות והוא הבטיח שאחרי החגים יחזרו אלי (בדיוק היה איזה חג). עברו החגים (חודש וחצי) ואף אחד לא הגיע. הרמתי בנתיים טלפונים כל שבוע ונתקלתי בחומה. בסופו של דבר התעצבנתי ואמרתי אחד הנציגים שוחחתי בטלפון שבמידה ולא יגיעו לראות את הספה עוד השבוע אני פונה הלאה למשפט - הוא הגיע למחרת. ראה את הספה. הסכים איתי ואמר שתוך שבועיים יבואו מהיצרן לראות את הספה ויחליפו אותה. עברו חודשיים ואף אחד לא הגיע כאשר כל פעם אמרו לי ש"יצרו איתי קשר" ואף אחד לא יצר קשר ולא בא. שבוע שעבר שוחחתי עם מנהל החנות שהבטיח שביום שלישי (שעבר)היצרן יגיע אבל הפתעה הוא לא הגיע והבהרתי לו שאני רוצה להגיש תביעה ותלונה למועצה לצרכנות והוא ביקש שאני אמתין רק עוד שבוע ואם הוא לא יגיע עד שלישי בבוקר אז שאני אעשה מה שאני רוצה וכן הוא הצהיר שהוא יודע שככה קניתי את הספה! אתמול בבוקר התקשרתי אליו ואמרתי לו ששלישי הגיע ושאף אחד לא יצר איתי קשר, שיבוא לקחת את הספה ויחזיר לי את הכסף וכן פיצוי על עוגמת הנפש-הוא סרב ואמר שאין ביטול עסקה. הסברתי לו שהם לא עומדים בתנאי האחריות שלו ושלא יכול להיות שלקוח צריך לחכות 4 חודשים לשרות ושאני רוצה החזר מלא כי הספה הגיעה אלי דפוקה ושאני לא בוטחת בהם ובאחריות שלהם, כי אם זה השרות שהם נותנים אז זה אומר לי המון לגבי המוצר עצמו. הוא אמר שאין החזרים ושאו שהרפד בא או שאני נשארת איתה כי אין פיתרון אחר ושהוא עכשיו שוחח איתו ושהוא יגיע אלי בערב. בערב הרפד הגיע אלי ופירק את הספה והרכיב אותה מחדש אצלי בבית וזאת למרות שהתעקשתי שיקחו אותה למפעל לסדר את זה (בעל החנות התקשר אלי ואמר שאני עושה לו בושות כי הרפד נסע שעתיים כדי להגיע אלי), דבר שזעזע אותי מאד כי זה היה נראה ממש רע למרות המאמצים שלו. ולמרות זה הפגמים במסגרת הספה והכריות המזעזעות נותרו אותו הדבר אך הרפד טען שהוא לא רואה אותם ושהנה הכל פיקס! אבל הבעיות עדיין שם, והן מרגיזות אותי, ואני רוצה פאקינג החזר! כתבתי היום מכתב למועצה לצרכנות, האם יש עוד דרך להתמודד עם זה לפני משפט? מה אני יכולה לדרוש? לדעתי מגיע לי גם פיצוי על עוגמת הנפש, מבחינתי כל חודש שהם לא הגיעו במסגרת האחריות שקול ל600 ש"ח (מחיר הפסה חלקי תקופת האחריות)..