התייעצות בנוגע לעוגה ליום העצמאות

שגיגאיה

New member
התייעצות בנוגע לעוגה ליום העצמאות

אני בעיצומן של ההכנות..ואני מתלבטת בקשר לקונסטרוקציה. אני עושה דמות וכדי שהיא תהיה יציבה חשבתי להושיב אותה על כסא השאלה אם לחתוך את העוגה ואז להושיב מה שמצריך ממני כבר להכין את העוגה כדי לא להיות בלחץ זמן או לפסל כסא ואז להושיב את העוגה אבל השאלה אם זה יהיה יציב..איך אפשר שזה יהיה יציב.
 

net the jet

New member
ממה שהצלחתי להבין זה שאת רוצה דמות

יושבת. אז במקום להושיב על כסא, תעשי מעין כורסא שהריפוד עד הרצפה, ז"א כגוש מבחינת הבצק ( קוביה יותר נכון ) ואז זה יהיה מאד יציב. עליה תושיבי את הדמות ,ואת כל הענין-על העוגה כשתהיה מוכנה. אני מצרפת לך תמונה מהאתר של אביגיל שתביני למה התכונתי בקשר לכורסא.
 

ענתבר

New member
נראה לי בעייתי להעמיד אותה

כי הרגליים הן בסיס מאוד דק ואם תושיבי אותה אז הבסיס כבר יותר רחב (במיוחד אצלינו, הנשים
) ולכן יותר יציב...
 
עם פסטה

תנעצי פסטה במרכז כל רגל לאורכה, ועד כמה שאת יכולה גם בגוף, ותנעצי אותה בעוגה. עדיף פסטה מס' 7 -מה שבטוח בטוח... בהלחה! מיכל
 

שירי ל

New member
עומדת זה קשה אבל לא בלתי אפשרי

צרפתי כאן תמונה של עוגה שעשיתי לבעלי ליום ההולדת - בהשראת הסרט "ביג". התחלתי את הדמות מלמטה למעלה- קודם עשיתי את המכנסיים, ואז באחת הרגליים תקעתי שיפוד עץ שיצא גם מלמעלה, נעצתי בעוגה, אח"כ חולצה וראש - הלבשתי מעל השיפוד בזהירות ואח"כ הוספתי את שאר הפרטים - שרוולים ונעליים. העוגה היטלטלה הרבה בנסיעות ועד שהגיעה ליעדה כבר היה צריך לחזק אותה בשיפוד מאחור ולכן המסקנות שלי הן - 1. כדאי אולי לעשות דמות קטנה יותר פרופרציונלית לעוגה, אחרי שהסרתי את דמות ראיתי שהיא מאוד, מאוד כבדה. 2. אולי לשלב ליתר ביטחון איזושהי קונסטרוקציה שתכיל שיפוד כתמיכה אחורית- אם את עושה משהו ליום העצמאות אולי דגל עומד או פנס רחוב לתמיכה נוספת 3. אם העוגה צריכה לנסוע הרבה ולעבור תלאות כדי להגיע ליעד רדי מקונסטרוקציה עדינה כל כך. בהצלחה
 

t a l talim

New member
דמות עומדת-

בעיקרון ההמלצה שלי בדרך כלל היא להיות מודע לתכונות החומר, וללכת איתן ולא נגדן... ניתן ליצור דמות עומדת, בתנאי שנחזק אותה כראוי- זה אפשרי, אבל מסובך יותר. כדאי ליצור דמות יושבת, שוכבת, נשנת... מה דעתך שהדמות תעמוד לצד העוגה, ולא עליה, ותישען על העוגה? זו גם אופציה מעניינת, שוברת את "שיגרת" העוגות...
 

ענתבר

New member
חשבתי לעשות ככה עם העוגה של טיגר

להעמיד את הארנב מחוץ לעוגה. פשוט לא נראה לי שיהיה מקום על העוגה לכל הדמויות.
 

שגיגאיה

New member
תודה. נראה לי שאני אאפה קודם

ואז אחליט... דרך אגב- למישהו יש מושג מה זה גנאש....
 
למעלה