התייעצות בנוגע לעוגה ליום העצמאות
אני בעיצומן של ההכנות..ואני מתלבטת בקשר לקונסטרוקציה. אני עושה דמות וכדי שהיא תהיה יציבה חשבתי להושיב אותה על כסא השאלה אם לחתוך את העוגה ואז להושיב מה שמצריך ממני כבר להכין את העוגה כדי לא להיות בלחץ זמן או לפסל כסא ואז להושיב את העוגה אבל השאלה אם זה יהיה יציב..איך אפשר שזה יהיה יציב.
אני בעיצומן של ההכנות..ואני מתלבטת בקשר לקונסטרוקציה. אני עושה דמות וכדי שהיא תהיה יציבה חשבתי להושיב אותה על כסא השאלה אם לחתוך את העוגה ואז להושיב מה שמצריך ממני כבר להכין את העוגה כדי לא להיות בלחץ זמן או לפסל כסא ואז להושיב את העוגה אבל השאלה אם זה יהיה יציב..איך אפשר שזה יהיה יציב.