התייעצות במנושא הכי נדוש

פ ו ל ק ע

New member
התייעצות במנושא הכי נדוש ../images/Emo77.gif

הפעם זה קצת מורכב: מושא המתנה היא אשה בת 40+ שמתחתנת. האשה מכרה שלי ואני מאוד מעריכה ומחבבת אותה. החתונה תהייה ברבנות ולא תהייה מסיבה גדולה (ככה שלא צריך לכסות מנות...). אה, והיא גם דתיה, חוזרת בתשובה (אבל לא מהחוזרים ה"שרוטים"). התקציב - משהו בסביבות 200-300 ש"ח. מה אומרות?
 

חופשתית

New member
קופצות לי לראש 2 אופציות:

1. אתמול בסנטר ביריד שמתקיים בימי חמישי-שישי גיליתי דוכן של תכשיטים מקסימים בערך בתקציב הזה, (תכשיטים מיוחדים של בדיל מצופה זהב/כסף). 2. ספר של תפילת נשים , אני לא זוכרת איך קוראים למחברת, אבל זה מקבץ תפילות שנשים חיברו ועוסק בהרבה נושאים,חתונה, שמירה על המשפחה וכו'...
 

shelycat

New member
בית מזוזה יפה

לבית החדש שהיא מקימה בישראל, פמוטים יפים מכסף להדלקת נרות שבת, כוס קידוש יפה אפשר גם להשיג במחירים הללו, מגש ומפית יפה לחלת שבת גם מתאים, הכל מתקשר לדרך חדשה והקמות בית ביהדות ולא לשכוח פתק החלפה, יש בבני ברק כמה חנויות יודאיקה יפות ומוצלחות (לא יכולה לתת שמות כי לא עד כדי כך הקשבתי בשיעור) מה שכן לא ממליצה על "הצורפים" המחירים שם רחוקים מאטרקטיביים והיחס שאנחנו קיבלנו שם היה מחפיר בעבר (ואם תתעקשי על דרך קיבוץ גלויות יושבת חנות המפעל שלהם ונכון לשבוע שעבר היה שם שלט עם מכירה של עד 50% הנחה).
 

shelycat

New member
אה ועוד אופציה היא צלחת לפסח

(דרך אגב את כל הפריטים הללו זכינו אנחנו לקבל בחתונה מחלק מאורחינו הדתיים)
 

פ ו ל ק ע

New member
תודה, העניין הוא כזה -

היא כבר חיה עם החתן כמה שנים (ויש להם ילד. אני יודעת שזה לא ממש מסתדר עם הקטע הדתי) - הם חזרו בתשובה ביחד לא מזמן ועכשיו מתחתנים "כדת משה". אז אני חושבת שיש לה את כל פרטי היודאיקה והתשמישים.
 
לא מחייב

חזרתי לא מזמן מחתונה חרדית הבחור דתי כבר כמה וכמה שנים ( כלומר עושה הכל ) ועדיין הוא התלהב מהחנוכיית כסף שקנינו לו וגם מסט להבדלה שהוא ביקש בקיצור תמיד כייף להתחדש עם דברים כאלו אצל הדתיים אולי איזה ספר תפילה מעור טוב שילווה אותם או איזה חומש
 
אפשר לקנות משהו לשבת בחנות כליבית

זה רעיון שקיבלתי כשחיפשתי מתנה לרב שחיתן אותנו-- מפה לבנה גדולה לשולחן שבת, כלי הגשה חגיגיים ושאר אלמנטים שמצד אחד מייצגים בית ומשפחה ומצד שני נקנים בחנות כליבית שווה שאפשר להחליף בה למה שצריך.
 
פמוטים מכסף.

נראה לי שאפשר למצוא משהו בסכום הזה באזור אלנבי, וזו מתנה מאוד הולמת בעיני חוזרים בתשובה ודוסים בכלל
.
 
היית אצלה בבית ?

כי אז את יכולה לקנות לה תמונה בהתאם לבית, יש גם חברה שנקראת ור ללוס, יש לה כל מיני מתקנים לנרות, ויש מגש עם פתיתי שעווה ופוטפורי, בסגנון סיני בצבע ונגה שאני אישית מאוד רוצה לקנות, זאת גם אחלה של מתנה, אפשר לקנות מצעים למיטה של ורדינון שזה מאוד יפה, ערכה חמודה לזוגיות, מה שכן לדעתי אפשר להוסיף לכל המתנות האלה, ברכת חמסה של ברכה והצלחה שאני אישית מאוד אוהבת את הברכה הזאת.
 
השאלה היא מה היא אוהבת ?

אם יש לה תחביבים מסויימים, או אם היא אוהבת לבשל למשל, יש כל מיני ברכות הבית שמעוצבות בצורה מדהימה בחנויות כמו לגבר או אנטר.
 
למעלה