התייעצות בטרייד אין

TetiBETTY

New member
התייעצות בטרייד אין

היי,
טויוטה יאריס 2008
180.000 ק"מ
רובוטי
יד 00
ללא תאונות
מחירון 28.800

ביד2, הוא נמכר בין 17.000~ ל 22.000~
בשלמה סיקסט מוכנים לתת 14.000

(ואז טרייד על יונדאי i10 2018, עם תוספת של 59000.)

האם זו עסקה משתלמת? מבחינת השוק שלו וכו?
(כן יש לו כמה בעיות טכניות כמו כפתור הדלקה של הרדיו (אי אפשר לכבות), כפתור חלון של נוסע ליד הנהג לא עובד) אבל לא ברמה שמשביתה את הרכב, או מדליקה נורות אזהרה.

אשמח לחוות דעתכם בנושא
 

enigo

New member
ומה מציעים במקומות אחרים?

בעיקרון, ביחס למה שתיארת, המחיר הוגן.
זה שאנשים משלמים על האוטו כזה 22 נשמע לי הזוי. אבל זה אני.
 

TetiBETTY

New member
בדקתי רק בעוד מקום אחד

אוטו סנטר, ושם נסחפו והציעו לי בין 10-12 אלף...
 

enigo

New member
כמה מציעים לך על האוטו הישן לא מעניין. מה שמעניין הוא כמה

אתה צריך להוסיף כדי לקבל את האוטו החדש. אם באוטו סנטר, לדוגמא, מציעים לך רק 10K, אבל אתה צריך להוסיף רק 55K בשביל האוטו החדש - אז זו העסקה העדיפה.
מה שאתה צריך להבין שמבחינת הסוחר/סוכנות, זה בסך הכל משחק במספרים. הוא יכול להוריד 5K ממחיר הרכב החדש או להוסיף 5K למחיר הרכב שהוא לוקח בטרייד אין, זה לא משנה - הוא מקבל בדיוק את אותה תמורה (רכב משומש פלוס סכום מזומן נתון). וגם לך זה לא צריך לשנות.
אבל לאנשים יש נטיה פסיכולוגית להעריך ביתר את הרכב שלהם, ולהעלב כשהם מקבלים עליו מחיר נמוך. סוחרי רכב יודעים את זה, ומשחקים על הקטע הזה. ראיתי כבר אנשים שעשו עסקה פחות טובה רק בגלל שהיא "נארזה" עבורם בצורה מושכת יותר, עם הצעות בסגנון "מחירון מול מחירון" וכו'.
 

enigo

New member
רק להבהיר - ההסבר בהודעה הקודמת הוא בהנחה שבכל המקומות

מציעים לך את אותו רכב, באותה רמת אבזור ושנת מודל.
 
למעלה