התחתנתי!

moochkale

New member
התחתנתי! ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אחרי קצת סידורים וטלפונים ועניינים, אני חוזרת לדווח שהיה מדהים! פשוט מושלם. למי שזה עוד לפניה, זה ערב קסום מלא באנרגיות כל כך טובות... אושר גדול... ותודה לכולכם על העצות והמילה הטובה כשהיה צריך ועל העזרה עם נותני השירות השונים, שלרבים מהם הגעתי בזכותכם. המון תודה!
 

גרנדה

New member
הא? נשארתי לבד? מזל טוב !!!!!!!!!!!

[ מזל טוב מתוקה, מחכה לסיפור ולתמונות....
 

ט ו ש ה

New member
../images/Emo23.gif מזל טוב ../images/Emo23.gif

מחכים שתחזרי עם קרדיטים ותמונות....
 

moochkale

New member
קרדיטים ללא תמונות בינתיים ../images/Emo140.gif

אני אולי אצרף תמונות בהמשך , אבל בינתיים אני בכל זאת רוצה להזכיר ולשבח את האנשים שתרמו להצלחת הארוע. מקום- קו האופק. אין מילים לתאר כמה המקום היה יפה. עשינו חתונה הפוכה- הרעיון גרף הרבה מחמאות. שילבנו המון ריהוט אלטרנטיבי והיה יפהפה. תמיר, בעל המקום, עזר מעל ומעבר! הבחור הכי מקצועי שיש. לא מפספס אף פרט. יהל, מנהל הארוע דאג שהכל יתקתק. אנשים התאהבו במקום ובאיך שהוא היה מסודר. מתקשרים במיוחד כדי להחמיא...
קייטרינג- מיכה פרנק. האוכל היה מדהים. בשר שחבל על הזמן. מיכה הוא איש כל כך טוב ונתן לנו מכל הלב בלי להתקטנן על שטויות. הסכים לכל גחמה שלנו, היה לו ברור שנותני השירות יאכלו באירוע, התפשר איתנו על מספר המוזמנים. מדהים! בחירה מוצלחת. מומלץ בחום. שמלה- גלית קורנר. משגעת. כל כך כיף היה איתה. היא כל כך קשובה וגמישה. וצוות העובדות שלה מדהים. עשתה לי שמלה בדיוק כמו שרציתי. איפור- יעל דרוקמן (nishlup). הרבה כבר נכתב עליה ואני מצטרפת. איפרה אותי פשוט מדהים. כמו שרציתי. ואיתי זה לא קל. זרמה איתי והיתה כל כך נינוחה ומקצועית ומדהימה. מעבר לזה, היתה בעיה קטנה עם הלו"ז במספרה והיא חיכתה שעה (!!) כדי שאני אסיים. אין מילים. בנות, רוצו לפני שיהיה מאוחר... שיער- רפי ממספרת ינקה. סידר לי את השיער מאוד יפה. הכל החזיק עד הסוף ואפילו שרד את המים שהושפרצו מכיוון הבריכה. חוץ מבעיה בלו"ז היה מוצלח מאוד. D.J- יובל לוויים. בנאדם גדול! הרקיד את כולם כל הערב. הקפיד שמעט השירים שרצינו שיהיו באמת יהיו. התעקש להשמיע שיר שרצינו לפני שיר הכניסה בדיוק בזמן. כל כך כיף היה להיפגש איתו גם לפני. משכמו ומעלה! צלם- יניב באיו. עדיין אין תמונות, אבל- במהלך הערב הוא היה מקסים. בצילומים המקדימים הוא השרה אוירה מאוד נעימה. הוא וצלם הוידאו היו ממש מאה אחוז! פרטים בהמשך... הרב- הגדול מכולם!! הרב מרדכי סינוואני. עשה את הערב! עשה את טקס החופה כל כך מיוחד וכל כך קליל. אנשים לא הפסיקו לחלק לו מחמחאות מכמה שהוא מצחיק . שיתף את הקהל בברכות ובשירים. שידכו לנו אותו דרך "צהר", ורק אח"כ הבנו שזכינו בגדול. טבעת- תומר פלר. מצאתי אצלו את מה שחיפשתי ובמחיר סביר. כדאי! זהו בינתיים. שכחתי מישהו?? אני מרגישה כמו בטקס האוסקר. כל כך הרבה אנשים להודות להם, פדיחה לשכוח... אז היה מוצלח עד מאוד! לא יכולנו לבקש שיהיה יותר מוצלח. ושוב- תודה לכולכם! ומזל טוב למתחתנות ולמתחתנים העתידיים!
 

moochkale

New member
ובכל זאת שכחתי את הבר-עמית בר

שרותי בר- עמית בר. מציע חבילה של משקאות טובים, הצוות מקצועי. היה מוצלח!
 

nishlup

New member
היי בובה../images/Emo99.gif

נעלמתי לך איפשהו בשלב השמלה.... הייתי חייבת לרוץ.. אבל ראיתי, התלהבתי, והלכתי. היית מדהימה . היה לי כיף גדול ללוות אותך ביום הזה. שמחה לשמוע שהיה טוב, ואכן יהל מקו האופק איש אדיר. מתה לראות תמונות. נשיקות יעל.
 
מזל טוב!! נשמע שהיה מעולה!!../images/Emo140.gif

לא מוותרים על לתמונות (שנראה אם המאפרת שלי מצדיקה את עצמה...
)!! שיהיו לכם אינסוף שנים של אושר ואהבה!!
 

nishlup

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo123.gif../images/Emo88.gif

הלו!!! אני רואה מה שאת כותבת!
 

pantherit

New member
מזל טוב../images/Emo140.gif

נשמע מושלם! שיהיו לך חיים מאושרים יחדיו ... אורית.
 

ShiLee

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif../images/Emo41.gif

מחכים לתמונות
 
למעלה