התחרות בעיצומה אפשר להשתתף עד 2/11 בשעה 23:00

../images/Emo124.gifתחרות "החופשה המושלמת" יוצאת לדרך

החגים נגמרו ואיתם החופשות (לפחות עד החג הבא)... נהנתם? צברתם חוויות? תפוזאנשים
ופורום צימרים חופש וכיף בישראל מזמינים אתכם לספר לנו על החופשה המושלמת שלכם ואולי תזכו... באחת נוספת
שווה,לא
אז מה עושים? בין התאריכים 26.10 - 2.11 אתם מוזמנים לשרשר להודעה הזו את סיפור החופשה המושלמת שלכם(לא חייב להיות מהתקופה האחרונה). אתם יותר ממוזמנים לצרף גם תמונה שצילמתם במקום.
במקביל ובנוסף לפרסום הסיפור בפורום, על כל משתתף בתחרות לשלוח במסר פרטי אל הניק "תפוז אנשים מודיע" את פרטיו (שם מלא וכתובת) למשלוח דואר במקרה שיזכה.
בתאריך 3.11 הנהלת הפורומים תבחר את הסיפור הזוכה, אשר יזכה את הגולש שהעלה אותו בחופשה מושלמת נוספת.
ובמה זוכים? הגולש שהסיפור שלו ייבחר יזכה בשובר ללילה זוגי , בצימר "קסם השני" (http://www.kesem4u.com/) ברמות, שיהיה תקף לחצי השנה הקרובה.
לתקנון התחרות
 

childling

New member
מממפ... למה?

בתקנון התחרות לא דובר על כך שהחוויה חייבת להיות מהארץ... ואם זה כן היה תנאי אז למה לא אמרו מראש?
 

littlehope

New member
אם הנושא לא היה "כיף"

הייתי מאחלת לעצמי חופשה עם אמא.. או אבא.. או אח.. או סביים.. אחרים, אני מניחה. אימוץ. אני חושבת שהחופשה המושלמת שלי הייתה יחידה, לפני שבוע בדיוק. היחידה בחיי. כאשר הוריי נסעו והרשו לי לראות את פ', החתול שלי. אני ממשפחה אלימה, ודי "נקרעתי" ממנו. היה לי שקט, במשך מספר ימים- פשוט שקט וקצת בטוח.. שהם פיזית יותר רחוקים. שהם לא יכולים להגיע ונהנים. שלא יוציאו עליי תסכולים, שלא יאשימו אותי בצרות. רק הפעם. הייתי עם פ', הגור.. לא ראיתי אותו חודשים כבר וכפי הנראה עכשיו לא אראה. הייתי עם השקט שלי.. הייתי קצת, קצת.. שלווה. החופשה היחסית:) האמיתית, הראשונה שלי.
 

dahliao

New member
חופשת אהבה באילת

שלום, מצ"ב סיפור (אמיתי) שלי לטובת תחרות החופשה המושלמת. יום טוב. דליה אורן
 
החופשה שלי../images/Emo9.gif

החופשה המושלמת שלי הייתה לפני שנה כמעט בדיוק
אני ועוד חברה אירגנו תוך יומיים טיסה לברצלונה. זאת הייתה פעם ראשונה שטסתי לחו"ל שלא עם המשפחה. כל כך כיף לנסוע עם חברה לחופשה! הלכנו ביחד לשופינג מטורף בעיר, יש שם את כל החנויות שאנחנו אוהבות ועוד בזול! המלון שלנו היה ממש ליד הרחוב הראשי והמפורסם, לה רמבלה, יש גם בסוף הרחוב מזח מדהים שאפשר לשבת שם ולהנות מהספינות שעוברות. על המזח יש גם קניון גדול שקוראים לו מרה-מגנום והוא קניון פתוח ולא סגור. הגענו בדיוק שהיה להם איזה חג שבו הם מהללים את הקדושים, היו המון הופעות ברחבי העיר בחינם וכל יום היו פסטיבלים ברחוב הראשי (לה רמבלה), ממש תענוג. הארכיטקטורה שם כל כך מדהימה שהיא יכולה לבייש את הבניינים של יפו. הלכנו גם למוזיאון של פיקאסו (חובה!) כדי לספוג קצת תרבות וכמובן כמובן לפארק של גאודי. שווה לטפס את כל האלף מדרגות שיש שם! אני יכולה להמשיך ולספר אבל זה די מתמצת את החופשה הכי כיפית שלי- לטוס עם חברה, שופינג, לטייל ולספוג תרבות
 
החופשה המושלמת שלי בארה"ב...

לפני כשלוש שנים אני ובעלי, נשואים טריים טסנו לארצות הברית לחופשה. אך... לפני שהתחלנו בכיף, עבדנו בעגלות בקניונים, איפה שמוכרים את מוצרי ים המלח. כן, כן, גם אנחנו ניג'זנו לאמריקאים על "בפרים" ושיננו את הספיץ'... את זה עשינו בדאלאס, הרווחנו כסף במשך כ3 חודשים ואז פתחנו את החופשה המושלמת שלנו ב... לאס וגאס!האמת שנסענו במיוחד בשביל ההופעה לש סלין דיון, שהייתה האחרונה שלה לפני שהיא הפסיקה את ההופעות שלה שם, והיה ממש אבל ממש ענק, זה הרגיש כמו בסרט! שכחתי לציין שאת הנסיעה עשינו באוטו של חבר, trip road, כמו שאומרים מלוס אנג'לס ללאס וגאס ובדרך ישנו באוהל... משם נסענו על הcoast דרך מהממת, עצרנו בסאן פרנסיסקו, נאפה, סנטה קרוז, ובעוד מקומות. בדרך היו כל מני הרפתקאות בזכות האוטו המקרטע שנסענו איתו. אבל בכל זאת, זה באמת היה טיול מהסרטים ודווקא בגלל שנסענו באוטו ולא טסנו, בגלל שישנו באוהל ולא במלון והכנו אוכל באמגזית ולא יצאנו למסעדות... זו היתה חופשה בה חיינו על המינימום אבל התחברנו אחד לשני, לסביבה ולעצמינו במקסימום. בדרך חזרה לארץ עצרנו בלונדון, אצל משפחה, וטיילנו עוד קצת, ככה לקינוח :) בקיצור, זאת הייתה החופשה המושלמת(בה אנו ניזכרים כל הזמן, עד כדי כך זה השפיע עלינו :)) גם כי עשינו אותה בדרך מקורית ושונה, כי להתעורר בטבע כל בוקר זו חוויה נהדרת למרות שזה פחות נח כביכול, כי זה הטיול בו אני ובעלי התקרבנו אחד לשנייה בהרבה רמות וגם התקרבנו לקב"ה בדרך אמיתית ועמוקה יותר. אה, וגם החלטנו שאנחנו רוצים להיכנס להריון :) (דבר שאכן קרה והיום יש לנו בת מקסימה) בקיצור, מומלץ בחום!
 

zamzam

New member
החופשה המושלמת שלי../images/Emo23.gif

החופשה המושלמת אני ובן זוגי היינו חברים כשנתיים והכיוון נראה מאד רציני.ובכל יציאה לנופש משותפת שלנו גם בארץ וגם בחו"ל הייתי בטוחה שהנה הבחור הולך להציע לי סוף סוף נישואין ( כן מודה הייתי מהבחורות לחוצות החתונה והוא ידע זאת ). יצאנו לצימר בישוב חד נס לסופשבוע מחמישי עד שבת. וכרגיל רף הציפיות שלי בשמיים. בערב הראשון הוא הזמין לי מסז הפתעה לצימר ואחרי שהמסזיסט הלך הוא אמר שהוא הולך להביא משהו מהאוטו ואני כמובן עם הפנטזיות שלי שהנה סוף סוף הגיע הרגע... והנה הבחור נכנס עם משחק שבץ נא שקנה לנו להעביר את הזמן בצימר
... למחרת טיילנו בנעימים ובערב הלכנו למסעדה לאחר שהזמנו אליה מקום. ואמרתי שהנה כנראה שם זה יקרה.. וכמובן לא דובים ולא טבעת... למחרת יום שבת ארזנו את מטלטלינו והחלטנו לטייל בשמורת גמלא. ולי היה ברור שבנופש הזה זה כבר לא יקרה. למרות שמאד נהניתי מהנופש הזה בלי קשר. המסלול היה מלא בוץ ואני קיטרתי כל הדרך ואילו הוא מדרבן אותי שלא כדאי לוותר והמפל בשמורה מדהים. כשהגענו לתצפית על המפל ( שהוא לכשעצמו מקום מקסים ) הבחור שואל אם יש לי עט... וכשאמרתי לו שאין לי עט ובשביל מה הוא צריך עט במקום כזה הוא שלף הזמנה לחתונה שלנו שהכין בעצמו והשאיר בה מקום ריק כדי שאמלא את התאריך... ואז כרע ברך ושלף טבעת לעיני כל האנשים. אין ספק שאת החופשה הזו לא אשכח. מאז התחתנו ויש לנו היום שלושה ילדים מתוקים ומאז שנולדו כמעט ולא יצאנו לנופש.
 

zamzam

New member
תודה תודה. זה נפל עלי בדיוק בזמן מתאים../images/Emo140.gif

 
אני כעת. . . .

פעם שלישית השנה באכזיב. מקום נפלא פסטורלי. אם ים צמוד זה כיף. לקום בצהריים לאכול טלוויזה עד השקיעה. ללכת לים. . . סרטים . . . או שאר בילוים בלילה. . . ללכת לישון ב5. בבוקר. כיף לי כך. . .
 
למעלה