התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
יהיה שמח. לא יכול לחכות.


התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
יהיה שמח. לא יכול לחכות.
 

yairp4

Active member
כבר התחילו בעבודות הכנה בכמה מוקדים

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
כבר התחילו בעבודות הכנה בכמה מוקדים
ברחוב המסגר התחילו (והפסיקו בינתיים) כבר לפני יותר מחודש, ובשבועות האחרונים גידרו והתחילו לעבוד גם בקצה חניון הרכבת (במשולש הרכבת-יהודה הלוי-בצלאל יפה), כנראה כדי להכין את ההסטה של יהודה הלוי לכיוון רחוב לבונטין.

 

mauzer

New member
ובנוסף ראיתי היום ששמו עוד שילוט ברחוב המסגר...

כבר התחילו בעבודות הכנה בכמה מוקדים
ברחוב המסגר התחילו (והפסיקו בינתיים) כבר לפני יותר מחודש, ובשבועות האחרונים גידרו והתחילו לעבוד גם בקצה חניון הרכבת (במשולש הרכבת-יהודה הלוי-בצלאל יפה), כנראה כדי להכין את ההסטה של יהודה הלוי לכיוון רחוב לבונטין.
ובנוסף ראיתי היום ששמו עוד שילוט ברחוב המסגר...
 

yairp4

Active member
וגם אתמול כרתו את העצים בקטע העבודות ביהודה הלוי

כבר התחילו בעבודות הכנה בכמה מוקדים
ברחוב המסגר התחילו (והפסיקו בינתיים) כבר לפני יותר מחודש, ובשבועות האחרונים גידרו והתחילו לעבוד גם בקצה חניון הרכבת (במשולש הרכבת-יהודה הלוי-בצלאל יפה), כנראה כדי להכין את ההסטה של יהודה הלוי לכיוון רחוב לבונטין.
וגם אתמול כרתו את העצים בקטע העבודות ביהודה הלוי
בין אלנבי לבצלאל יפה כרתו את כל העצים שהיו בצד הצפוני של הרחוב. מסוג הבקרים המוזרים האלה שאתה הולך במסלול הקבוע שלך ומנסה להבין מה השתנה פתאום
 

GLSRA

Active member
פרויקט מרתק ומורכב

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
פרויקט מרתק ומורכב
מספר התחנות התת קרקעיות, מגוון המנהרות שייחפרו במקביל, בעיות התנועה והתחבורה הציבורית האלטרנטיבית, הדיפו שהולך ונבנה, הציוד שיתחיל להגיע.
אני כבר מדמיין כאן את השרשורים האינסופיים שיתארו את מגוון פרויקטי המשנה שירכיבו את הפאזל הגדול
בהצלחה
 
חלקים מהמנהרות כבר נחפרים

פרויקט מרתק ומורכב
מספר התחנות התת קרקעיות, מגוון המנהרות שייחפרו במקביל, בעיות התנועה והתחבורה הציבורית האלטרנטיבית, הדיפו שהולך ונבנה, הציוד שיתחיל להגיע.
אני כבר מדמיין כאן את השרשורים האינסופיים שיתארו את מגוון פרויקטי המשנה שירכיבו את הפאזל הגדול
בהצלחה
חלקים מהמנהרות כבר נחפרים
כבר מתחילים להיות רמזים בשטח למנהרה מכיוון הדיפו לכיוון תחנת אם המושבות וההצטלבות עם הקו הראשי.
אין כמו קו הרכבת (הכבדה) הנוסע במסילת הירקון על מנת לעקוב אחר פרויקט המשנה הזה.
 

GLSRA

Active member
ראיתי אתמול בבוקר את ה"רמזים" לתחילת החפירה מערבה מהקצה ...

חלקים מהמנהרות כבר נחפרים
כבר מתחילים להיות רמזים בשטח למנהרה מכיוון הדיפו לכיוון תחנת אם המושבות וההצטלבות עם הקו הראשי.
אין כמו קו הרכבת (הכבדה) הנוסע במסילת הירקון על מנת לעקוב אחר פרויקט המשנה הזה.
ראיתי אתמול בבוקר את ה"רמזים" לתחילת החפירה מערבה מהקצה ...
המערבי של הדיפו.
האם משהו מעודכן מתי יוכנסו מכונות ה TBM לפירי השילוח ?
 

אוהד1110

New member
המפות המופיעות בכתבה מדברות על תחנות מביאליק בר"ג עד יהודה

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
המפות המופיעות בכתבה מדברות על תחנות מביאליק בר"ג עד יהודה
הלוי בת"א. אין זום אזכור של התחנות בין גהה/פ"ת לבין ביאליק/ר"ג
 
שתי התחנות בשטח בני ברק נכללות במכרז הקטע המזרחי

המפות המופיעות בכתבה מדברות על תחנות מביאליק בר"ג עד יהודה
הלוי בת"א. אין זום אזכור של התחנות בין גהה/פ"ת לבין ביאליק/ר"ג
שתי התחנות בשטח בני ברק נכללות במכרז הקטע המזרחי
שפורסם מאוחר יותר ותחילת ביצועו תהיה מאוחרת יותר.
בשלב הזה הפרסומים מתמקדים בתחנות הנכללות בקטע המערבי.
 
העבודות על התחנות בבני ברק יתחילו בדצמבר 2015

המפות המופיעות בכתבה מדברות על תחנות מביאליק בר"ג עד יהודה
הלוי בת"א. אין זום אזכור של התחנות בין גהה/פ"ת לבין ביאליק/ר"ג
העבודות על התחנות בבני ברק יתחילו בדצמבר 2015
 

alantan

New member
רעיון: המשך השלוחה לדיפו קרית אריה

התחלת החפירות של תחנות הקו האדום ב- 2 באוגוסט
מעניין כמה זמן תקדיש המשטרה לאכיפה ואיך תתוגבר התח"צ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670535,00.html
רעיון: המשך השלוחה לדיפו קרית אריה
נראה לי שאפשר בעלות קטנה יחסית להמשיך את השלוחה הנבנית לדיפו במסלול הבא: תחנת רכבת קרית אריה, לאורך המסילה, רח' ראשון לציון, לויתן, לודיוב, והתחברות לשלוחה לת"מ באורלוב.
&nbsp
בנוסף למתן שירות לשכונות הדר המושבות ואם המושבות עתירות האוכלוסיה, הדבר יאפשר החזרה קלה של ציוד לדיפו מהתחנה המרכזית שלא יאלץ לנסוע למחלף גהה, ולהפוך כיוון.
&nbsp
מה דעתכם על כך?
 
שכח מזה. אין שום סיכוי שתושבי הדר המושבות ונוה גן יסכימו.

רעיון: המשך השלוחה לדיפו קרית אריה
נראה לי שאפשר בעלות קטנה יחסית להמשיך את השלוחה הנבנית לדיפו במסלול הבא: תחנת רכבת קרית אריה, לאורך המסילה, רח' ראשון לציון, לויתן, לודיוב, והתחברות לשלוחה לת"מ באורלוב.
&nbsp
בנוסף למתן שירות לשכונות הדר המושבות ואם המושבות עתירות האוכלוסיה, הדבר יאפשר החזרה קלה של ציוד לדיפו מהתחנה המרכזית שלא יאלץ לנסוע למחלף גהה, ולהפוך כיוון.
&nbsp
מה דעתכם על כך?
שכח מזה. אין שום סיכוי שתושבי הדר המושבות ונוה גן יסכימו.
מלבד זאת שהקטע של רחוב קרול בין לודיוב לאורלוב לא ממש מסוגל להכיל רכבת קלה. הוא בקושי מסוגל להכיל אופניים.
אבל יש מסלול אחר שכן אפשרי - להאריך את השלוחה לרחוב המר ולמשוך אותה דרומה דרך הרב מלכה עד להתחברות עם הקו הראשי בבילינסון.
היתרון של חיבור כזה יהיה יצירת קישור בין המתח"מ בבלינסון לתחנת הרכבת קרית אריה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה