התחלתי לראות פיוצ'רמה מהעונה ה1

And7

New member
התחלתי לראות פיוצ'רמה מהעונה ה1

אבל יש בעייה אני צריך עזרה עם האנגלית אני די חלש אני מנסה להשתפר אבל יש כמה מן משפטים שקשה להבין הנה התירגום לכל ה4 עונות מי שיכול לנסות לתרגם כמה מהראשונה אני ממש יודע לו בעיקר פרקים טובים אני אנסה כמה שאני יכול (מקווה לא להטעות אנשים בתירגום :() מישהו מוכן לעזור לקהילה לתרגם את זה וזה יפורסם ב subcenter וגם subs ושאר אתרי תירגום כדי שיותר אנשים יוכלו לראות את זה זה לא הרבה זה כל פרק בערך 25 דק' ככה. אני יודע שאנשים יגידו תראו בביפ תראו בביפ אבל בביפ זה לא מההתחלה וזה לא מהעונה ה1
 

Evil Beast

New member
זה היה מהעונה הראשונה..

פשוט אתה פיפסת כנראה. זה עבודה ענקית לתרגם את כל הפרקים מעונה הראשונה עד לרביעית(חמישית לפי שידור..).. אני לא ממש מתכוון לעשות כי אני לא חלש באנגלית. אבל נראה לי שיהיו כאלה שיעשו.
 

And7

New member
לתרגם לבנתיים רק כמה פרקים

ראשונים של העונה ה1 של פיוצ'רמה
 
זה קיים!

הפרקים של העונה הראשונה ניתנים להורדה עם תרגום עברי מובנה (לא מצאתי תרגום נפרד להורדה) באחד מאתרי ההורדות הישראלים. חשוב לי לציין שאני באמת לא תומך בזה ומקפיד לקנות את הדיוידים שאני רוצה, לראיה יש לי את כל העונות של הסימפסונז שיצאו בדיוידי. עם זאת, וכדי לא להפר את חוקי הפורום, אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר להשיג את העונה הראשונה מתורגמת - בפורמט של דיוידי להורדה, פנה אלי בפרטי.
 
ובכן,

את העונה הראשונה קניתי מבלוקבאסטר אחרי שפספסתי אותה בפעם הראשונה ונאלצתי לצאת למסע חיפושים... שאר העונות נרכשו מ- Laserclub, שהוא אתר אמין וטוב שאני ממליץ עליו. אני כבר מחכה להופעת העונה החמישית (ממש בקרוב). הדיודים ממש ממולצים ויש בהם הרבה easter eggs. במיוחד מומלצת העונה הרביעית - לא רק בגלל הפרקים אלא גם הקומנטרי - ובמיוחד של קונאן אובריאן בכמה מהפרקים שהוא סייע בכתיבתם (יש אחד שהוא easter egg בפרק Marge Vs. The Monorail).
 

And7

New member
מה עם התירגומים בעברית אמרת שיש לך

שתשלח לי בפרטי אני עדיין מחכה :) אני בנתיים מצאתי באינטרנט רק באנגלית.
 
למעלה