התחלתי לסדר מערכת

tslilza

New member
התחלתי לסדר מערכת

כלכלה ומדעי המדינה בהר הצופים. ואיזה הפתעה כל הקורסים שאני רוצה תפוסים, מה עושים.?
 

NoaDe

New member
מערכת

לא הבנתי למה רק עכשיו את מסדרת מערכת...לא סידרת את המערכת לפני ההגרלה? אם זה "רק" מערכת פחות נוחה אז אין מה לעשות צריך להרשם ולפי מה שהבנתי בתחילת השנה עוד אפשר לשנות ויש הרבה "נדידה" של סטודנטים בין הקורסים אז אולי בכל זאת תוכלי ללמוד בקבוצה שרצית אם הרבה קורסים מתנגשים אז כדאי ללכת למזכירות ואפילו לייעוץ של החוג ולראות מה אפשר לעשות.
 

tslilza

New member
איזה הגרלה?

רק היום קיבלתי טפסים מהאוניברסיטה לשלם מקדמה. למה הם תוקעים קורסים בגבעת רם (היחיד שנשאר במיקרו כלכלה מתקיים שם)? הם באמת חושבים שאני אקח אוטובוס אסע לשם ואז אחזור להר הצופים?
 

NoaDe

New member
היית בהמתנה?

נרשמת ממש מאוחר? כי בעקרון היה צריך לדרג בתחילת ספטמבר עדיפויות ( איזה קב' את מעדיפה הכי-1 גם נוח-2 וכו'...) אח"כ היתה הגרלה באונ' לפי העדיופויות ואז ב25 לספטמבר יכולת לראות מה קיבלת בהגרלה ולשנות בתאריך שייתנו לך ( אני יודעת ממני ומחברים שלי שזה נפתח לשינוי לרובנו אתמול) בגלל שלא דירגת רוב הקורסים הטובים כבר התמלאו כי הרוב קיבלו אותם בהגרלה ומי שלא קיבל בהגרלה שיבץ אתמול או יותר מוקדם היום. בקשר ללנסוע לגבעת רם יש כבר די הרבה מסלולים ושילובים שלומדים בשני הקמפוסים. זה לא הכי נוח ובגלל זה זה גם הקורס שנשארו בו מקומות. בכל מקרה יש שאטל (הסעה) בין הקמפוסים לסטודנטים בחינם. אני לא כל כך יודעת איך לעודד אותך אבל אני בטוחה שבשנה הבאה ביום של הדירוג ושל השינויים כבר תהי מוכנה ותהיי בין הראשונים מה שמבטיח לך הרבה יותר אפשרויות וסיכוי גבוה לקבל את הקורסים שאת רוצה. אז זהו שיהיה בהצלחה
 

tslilza

New member
בערך.

ממש תודה. אם אני ארשם לקורס בגבעת רם אז מה התכיפות של ההסעות? ומה הסיכוי שיתפנה לי קורס שאני רוצה וכבר תפוס? בינתיים יתפנה לי אחד. רק המקרו והמיקרו נשארו.
 

tslilza

New member
ועוד משהו

בקורס באנגלית. מה זה רמה 8? כי גם כתוב על זה רמה 1 אז אני יכולה להירשם לזה או לא? זה ממש לא ברור.
 

inferno3

New member
עדיף שתדברי איתם קודם

מאוד יכול להיות שהם יפתחו לך מקום לקורסים הסגורים ואז תוכלי להירשם..ואם זה בלתי אפשרי אז וודאי קודם שיש אותו מבחן לכולם,וכנסי לשיעור בהר הצופים.
 

NoaDe

New member
קבלי קישור

זמנים של השאטל לגבי הסיכוי שיתפנה אין לי מושג... אבל בטח כדאי לבדוק כל יום ולהיות אופטימים. בכל מקרה נראה לי שאם יתפנה לך מקום זה אחרי תחילת הלימודים שכל מיני אנשים יעברו קורסים. ובקשר לאנגלית אין לי מושג...
 
למעלה