התחלתי היום עם אוטרוגסטאן

התחלתי היום עם אוטרוגסטאן../images/Emo184.gif

אהלן בנות|נשיקות| אז לא קיבלתי וסת החודש, ואחרי 50 ימים מוסת קודמת, התחלתי היום עם אוטרוגסטאן, 100mlg , שלושה כדורים ליום, אחת בבוקר שתיים בערב. לשלושה ימים! אחרי זה אמורה לקבל וסת.. מישהו מכירה את התרופה ממש..לא מצאתי עליה חומר באתר התרופות של אינפומד, אבל מישהי פלטה מולי שתרופה זו בעצם יכולה לעכב וסת? האומנם? הרופא גם אומר לי אם אחרי 3 ימים של כדורים אלו יעברו כמה ימים ולא תקבלי וסת אז שוב לעשות בדיקת דם להריון!! מוגזם כבר לא?
 
קיבלתי מחזור בכדור הרביעי כבר

התחיל בדימומים קטנים אבל התגבר למחזור מלא ומאוד מלא של 8 ימים. מאחלת לך בהצלחה קושקוש לחודש חדש שיביא לך
 
תודה ספינוש../images/Emo25.gifותודה אורית../images/Emo9.gif

ומשהו דחוף לדעת!.. לקחתי רק הבוקר כדור ואמורה לקחת כעת עוד 2.. אבל מזה שעה אני מנגבת בשירותים ורואה שיש הפרשה של טיפה ורודה.. זה בדרך כלל מבשר על וסת.. כדאי שאקח את השתיים..או שזהו?.....
 
מקפיצה את שאלתי מחדש והיא..

אם אני רק אחרי יום ראשון של כדורים והוסת מתחילה לתת הפרשות ורודות שאוטוטו מגיעה..האם להמשיך בכדורים אלו או להפסיק? מישהי מנסיון או מידע כללי יכולה לתת לי תשובה בבקשה?
 

moria21

New member
כמה מוכר...

אני סיימתי ביום ראשון שעבר שבוע של אותו הכדור. בפעם שעברה שלקחתי אותו זה אכן הביא מחזור תוך יומיםם. הפעם לקח 7 ימים וכבר תכננתי ללכת לרופא אבל למחרת היה לי מן כאב חזק בצד שמאל בבטן התחתונה ואיתו הגיע זרם די רציני של דם... חברה שלי אומרת שזה יכול להיות סוג של הפלה.. בגלל ההשתאות של המחזור גם לאחר הכדור. וגם לאור הזרימה המטורפת, שמאוד מאוד לא מאפיינת אותי. מה אתן אומרות?
 

מרוסיק

New member
לא עשית בדיקת הריון לפני

שלקחת את הכדור. זה יכול להיות גם ציסטה שהתפוצצה לדעתי הלא מוסמכת. והעיקר - בהצלחה בחודש החדש שהתחיל.
 
למעלה