התחלנו לגמול מטיטול ויש כמה שאלות

galya13

New member
התחלנו לגמול מטיטול ויש כמה שאלות

אז ככה: התחלנו לגמול את הילדה ... בעצם הילדה התחילה לגמול את עצמה מהטיטול. וזקוקה לשיתוף פעולה מאיתנו. אבל אנחנו לא כל כך יודעים איך לעשות זאת. הילדה בת שנתיים ו3 חודשים והתחילה גן לפני חודשיים. כבר כמה שבועות היא מורידה טיטול, לפעמים אחרי שהיא כבר עשתה קקי ולפעמים לפני ואז הולכת ועושה בסיר. ביום שבת שעתיים שהיינו בבית הורדנו לה טיטול והיא הייתה עם תחתונים בערך שעה וחצי (כי זה רק הזמן שהיינו בבית). קקי היא עשתה בסיר בבוקר אבל פיפי אפילו ששאלתי אותה כל פעם אם יש לה בסוף עשתה בתחתונים. אני יודעת שזה בסדר ולא מתרגשים מזה. גם בגן אמרו לי שהיא כבר ממש מוכנה לגמילה ולנסות להוריד אותה בבית מהטיטול. כי היא כבר לא רוצה טיטול וכל הזמן מורידה אותו והולכת לסיר לבד אם יש לה קקי ולפעמים פיפי. לא תמיד היא עושה, אבל לפעמים כן. רוב הזמן אנחנו לא בבית. גם בשישי ושבת לא כל הזמן בבית. אז מה עושים אם לא בבית? האם כשהולכים לטייל בגן השעשועים למשל גם להוריד לה טיטול ולשים תחתון ולהביא בגדים להחלפה? או קודם לנסות בבית במשך שבוע או יותר? בקיצור איך להמשיך לגמול? האם לשלוח אותה לגן כבר עם תחתון או קודם לגמול לפחות שבוע בבית ואז בגן? בקיצור איך עושים הלאה? גם עוד מעט חורף, אז אנחנו רוצים להספיק לגמול פני שיהיה קר.
 
להתחיל וזהו.

לקחת לכל מקום 3 החלפות בגדים ושק של סבלנות ומשאית של מדליות. בבית ובגן ביחד. לא חייבים יום ולילה ביחד. בהתחלה להזכיר לה ולאט להוריד תדירות. בהצלחה !
 

galya13

New member
מה לעשות אם נוסעים באוטו או בעגלה

כי מאוד חבל על הכיסא אם היא תעשה פיפי. האם בהתחלה לשים טיטול באוטו ובעגלה? האם לנשות קודם בבית במשך שבוע למשל בלי טיטול, ורק אז גם בחוץ? איך לעשות?
 
או בלי או עם. לא קצת וקצת.

ועל מושבים שמים מגבת מקופלת. זה שלב ביניים מאד קצר אם אכן הילדה מוכנה כמו שאתם חושבים. לנשום עמוק ולהוריד הטיטול. ממש ככה. בלי התחבטויות, בלי הרבה מחשבות. פשוט בלי.
 

galya13

New member
היום היא חזרה מהגן ורציתי להוריד לה

טיטול. אמרתי בואי נשים לך תחתונים. והיא לא הסכימה. אז הישארתי לה טיטול.
 
"בואי נוריד טיטול, לא חייבים תחתוני

בכל מקרה, טוב שכבדת את הבקשה שלה. רק פעם הבאה תסכמי איתה שיותר מאוחר (כשתגמר התוכנית/הסיפור/המשחק) תורידו את הטיטול. תעבירי את האחריות והשליטה אליה.
 

מרגוש

New member
את מבלבלת אותה

כאשר מורידים זה לתמיד, אחרת כול פעם היא צריכה לחשוב עם אני עכשיו עם חיתול או בלי, זה מאוד מבלבל. שבוע הבא בסוכות תנצלו את הזמן, תשתדלו להשאר בבית יותר ולהוריד לתמיד. רק כאשר הולכים לישון אפשר לשים חיתול עם צריך. בהצלחה.
 

galya13

New member
תודה רבה לכולם על העצות

לגבי סוכות זה יהיה שבוע רגיל, כי היא הולכת לגן פרטי והם פתוחים בכל המועד של סוכות. ואני עובדת. הכל רגיל. ובדר כלל בימים שלא עובדים בחג או בשבת, אז אנחנו בקושי נמצאים בבית. אז קצת קשה להתמיד. אבל נמשיך לנסות. תודה לכן
 
למעלה