התחילו להשריץ..

שגיב23

New member
התחילו להשריץ..

בשעה טובה התחילו ההשרצות אצלנו. לפני כמה ימים השריצה גופית עמוסה אבל לא הספקתי להבחין בזה בזמן ונשארו רק כמה בודדים שמסתתרים וגדלים מיום ליום . הערב שמתי לב שהפלאטי הכתומה קצת מוזרה הזנב שלה נהיה כמו שפיץ בחלק התחתון כאילו גדל לו עוד חלק התחלתי להתמקד בה ואז קלטתי אותה משריצה אחד פה ואחד שם אין לי תא השרצה איך אני מציל את החבר'ה החדשים?
 

banana1976

New member
השרצה.

בזמן שאתה מבחין בדגה משריצה העברה לכלי אחר עם מי האקווריום והוצאת הדגיגונים שמושרצים, לאחר מיכן ניתן לקחת קופסא פלסטיק לחתוך את החלק התחתון ולכסות בבד את החלק התחתון וחלק מהקופסא ולתפוס עם גומי, ולחבר בכל דרך שהיא באקווריום שלא יתפרק, בעת הכנסת הדגיגונים חובה לעשות איקלום.
 

itu1

New member
לא חייבים תא השרצה

אקווריום עשיר בצמחיה הכוללת צמחים צפים כמו אלף עלה אלודיאה ועוד תשמש מסתור מעולה לדגים רבים מהם ישרדו ויגיעו למצוות ולמעשים טובים. אריה
 
כשבאקווריום שלך יש רק פלסטיק

הכוונה צמחי משי ולא אמיתיים הרי שתא השרצה הוא מחויב כבר צפיתי איך הם בהנאה טורפים לי שרצים שנולדו חודש קודם. השרץ הטרי חי לו בשלום בתא ההשרצה כולם באים ומציצים עליו ומנסים לזלול אותו ומתנגשים בתא. עכשיו אני עוקבת בהנאה רבה אחרי 2 דגיגות נוספות שבהריון ברגע שיגיע הרגע הן עוברות לתא.
 

שגיב23

New member
אילתור לתא השרצה

אתמול תוך כדי הריצה בבית שלא יזללו את הדיירים החדשים. אילתרתי תא השרצה , לקחת בקבוק 2 ליטר חתכתי לו את החלק העליון (פיה+צוואר רחב) בפקק עשיתי חורים אם מסמר מחומם . לקחתי את החלק השני של הבקבוק הבסיס וחלק מהגליל שלו הכנסתי את החלק הראשון הפוך לתוך החלק התחתון והדבקתי בדבק חם . הכנסתי את המשריצה במטרה שהיא תשריץ והם יפלו דרך החורים לחלק המבודד ממנה. אבל היא לא הסכימה היא נכנסה ללחץ התחילה לפרפר במים בקיצור נכנסה לסטרס לא פשוט ואפילו שרץ אחד לא יצא הוצאתי אותה כי היא ממש הייתה בקריז ובחוץ היא שיחררה יופי . אני אקנה אקוואריום קטן מפלסטיק עם תא השרצה וחמצן שיהיה לשעת צורך. עכשיו נשאר לעקוב אחרי מה שנשאר מאתמול
 
למעלה