התהליך שהתחיל ואין בו דרך חזרה

שרוף

New member
התהליך שהתחיל ואין בו דרך חזרה

למרד ערביי ישראל בריבונותה של המדינה שאני קורא לו מרד אל אקצה יש גם צד טוב. אלפי ישראלים ואפילו מאות אלפי ישראלים שהיו אנשי מרכז או מרכז שמאל התפכחו מהאשליה של לחיות בשלווה במדינת ישראל ערביי ישראל ויהודיה זה לצד זה. היום יותר מתמיד ההבנה וההכרה בחשיבות אפיה היהודי של המדינה הזאת לדורות הבאים אינו מוטל בספק. ערביי ישראל הוכיחו בתמיכתם באינטיפאדת אל אקצה שבעצם החלום שלהם הוא לרשת אותנו ביום מן הימים ולהתחבר לאומה האיסלמית באמצעות מדינת פלשתין. מלחמת האזרחים בין ערביי ישראל לישראלים היהודים היא בלתי נמנעת.זה רק עניין של זמן.
 

beam

New member
צדיק בסדום

אני תוהה איך יתכן שיש כתר וסגר מעצר ועכוב דם נשפך כמים ולא קם מנהיג ערבי אחד, מין שלום עכשוניק שיגיד: אולי נבחר בדרך השלום הכלכלה הפלשתינאית תפרח ,עבודה תמצא לכל צעיר ולא ברצח יהודים ,לא ננציח את הפגור, המסכנות . אפשר לחיות חיים של כבוד בלי להנציח את השנאה והנקמה השמאל הישראלי מלבה את האש כאילו האלימות היא מטרה לשמה- היכן הצדיק שיציל את סדום?
 

חיננית

New member
סלח לי אדוני...

תאמר מה שתאמר , אבל את הלשון ההיא שכחו כבר כאן בבית . דבר יפה ותקבל תשובה ענינית. ואל תגרור את הפורום למה שהיה כי אז ..וזה לא איום חו`ח, אני אעוף ואולי זה סוד גלוי , אבל אני מהצד ההוא של המפה שכדאי לך שאשאר . אולי יתאזן פה איכשהוא מתישהוא משהוא ....ואני לא גננת למי שאמר פעם רק אוהבת תרבות ויכוח נאותה ולא שוק תלפיות. .
 
אלון כל הקללן,,שים לב H-(

חיננית-היא מהצד שלך של המפה אני-לא אהיה איתך רחמן כמוה עוד גניחה אחת שלך ואני פונה למנהלי תפוז אל תנסה אותחי מרק
 
למחוק את הדבר הזה שנקרא אלון גל

ויפה שעה אחת קודם. הצביון שבשמו נחסמנו בטח לא מאפשר להשאיר משפט כמו ששתל כאן היצור הזה. (אנחנו לא נהיה אחראים לתגובה במידה והוא יישאר כאן וסגנונו האומלל).
 

hreuven2

New member
היי חוזי לגבי אלון גל

עדיף לא לפנות לאלוני וגם לא להתיחס לדבר הזה. שיתכתב עם עצמו.
 
אני תמיד בעד עשית צדק

צדק צדק תרדוף. אל תרוץ ממילא לא תמצא אותו, או ברוב המקרים, אלא אם כן יש לך ממון להשיג לך עו``ד מן השורה הראשונה. וגם.. אבל הסיכויים שהצדק ייצא לאור טובים יותר.
 

thetruth48

New member
אלון שלא היית פה

החברים סיכמו שמדברים יפה. זה כולל אותך דוקטור
 

חיננית

New member
ואני רואה בדיוק להיפך

לגבי מלחמת האזרחים שניבאת . אמרת שהיא בלתי נמנעת ואני חושבת ממש ההפך. ערביי ישראל ראו כמה הפסידו בעובדה שהצטרפו לערבים הפלשתינאים בספטמבר. גם נהרגו להם אנשים ,גם נוכחו שכשהם מפגינים השוטרים יורים ולא מחלקים להם מכות קלות באלות כמו לסקטורים מפגינים אחרים. וגם הפסידו את אהדת המרכז וחלק מהשמאל שהיתה נתונה להם בעבר. אז הם רק בהפסד, שום רווח ,ולדעתי יסיקו מסקנה אחת--- יותר לא יחזרו על התנהגותם מספטמבר. אלא ינסו לעורר מחדש את האמון שנפגע ירצו להוכיח שהם בכז אזרחי ישראל עם כל ההזדהות עם אחיהם הפלשתינאים. לכן לא תהיה מלחמה כזו .
 
חיננית-ראש של ערבי,נשאר ראש ערבי..

אל תהיי תמימה כמו אצל בני היל.. דפק את הראש בקיר היה שם מסמר,עשה לו פצע.. אופס...HE DID IT AGAIN... מרק
 

חיננית

New member
ותאר לך

שהיו אומרים,ואפילו בצחוק, ראש של אשכנזי נשאר ראש כזה... או רחמנא לצלן ראש של ספרדי וגו..מה היו כאן אומרים כל הפוליטיקלי קורקט והדויד לויים ? אז אנא ממך... לא רוצה להיות פחות עדינה ולאמר לאיזה סוג אמירות שייכת אמירתך זו..תסיק לבד סומכת על האנטליגנציה שלך.
 
אתם מורגלים בהתפכחויות.

לצערי גם אני חושבת שזו תהיה בלתי נמנעת, עניין של זמן, שגם הוא אינו מוגדר, כמו חבית נפץ שיכולה לפעול ולהבעיר חלקים במדינה הקטנה הזו, וזהו לא חלום באספמיה, גם לא אקסיומה, זו עובדה, שאכן גבתה מאיתנו ימים רבים של אי שקט וחרדה. מי שחושב אחרת, שוב מדחיק את העובדות שנראות לעין, ועוד ייראו. שלב ההתפכחות של השמאל, הוא שלב הכרחי על מנת לראות את המציאות המאד קשה של המזה``ת ובפרט את יחסי ערביי ישראל והיהודים, כיוון שבמקרה הזה, התפכחות תהיה מהלומה קשה מנשוא. הלוואי ואני טועה. אשמח לדעת שכל החזון הזה, אמנם יהיה חלק מאילוזיות שלא נתגשמו. בהכרה אני יודעת שכך יהיה.
 

hreuven2

New member
השמאל אינו מתפכח

היה שלב מסוים של ``כאילו``שנבע בעיקר באבדן הבטחון האישי,אבל השמאל מתחיל לחזור לסורו,אזניו,עיניו ושמיעתו חוזרים להיות אטומים-מזלנו שהבחירות הציבו אותו בשולי המפה הפוליטית. אם קובי ניב אם אינני טועה,מפרסם היום במעריב את רשימת מעשי הרצח?של אצ``ל טרם קום המדינה כאשר ישוב קטן נלחם על נפשו ,זה בהחלט חלק מאי-ההתפכחות וצריך מאד להיזהר מחשיבה אחרת
 
ההתפכחות מכאיבה ואין הפנמה

שתוביל את היכולת לתרגום מציאות שונה ממנה הם שואבים את האטימות כביכול, שהרי גם הם רואים את התמונות ושומעים את הקולות. אצלנו זה מתקבל כפי שמציגים, אצלם זה מיתרגם ל``לא יכול להיות`` וכאן הם מתחילים לגבב. גיבוב אומלל, שמאמלל גם אותם במאוחר או במוקדם. וזו בעצם ההתפכחות, אמרתי, כדור פלסטיני לא שואל ולא ישאל מי שמאלני מי ימני. זו בעיה, אפשר לבחור בהתעלמות, למרות שאנחנו מנסים בכל דעתנו ומרצנו להסביר והם אינם זזים מחשיבתם, גם אם היא הוכחה כמוטעית מן היסוד.
 

hreuven2

New member
המשך הטעות הרווחת אצל השמאל

הנסיון לחשוב על דרכם של הערבים הלאה בעינים ישראליות תבונתיות היא טעות והיא עזרה להביא אותנו עד הלום. כשרוצים לעשות סימולציה של מצבים יש להתכנס לעורו,חשיבתו,תבונתו,הסביבה בה הוא פועל ועוד כמה מימדים של הצד שכנגד בדיוק כמו שאמ``ן עושה הערכת אויב. הם אינם מנסים לעורר אמון אלא ההיפך הוא הנכון הם מסלימים את הפעילות כאשר מובילים הסלמה זו מנהיגיהם ובעיקר אלה שנבחרו כחברי כנסת,שאגב ההתעלמות מקריאות התגר שלהם על המדינה היא לכשעצמה תביא את האסון הבא. הם בהחלט יכולים ליצג את הציבור שבחר אותם,אבל אין סיבה שיהיו נציגי האויב. צר לי שקילקלתי לך חלום,אבל לדעתי אני מציאותי יותר ממך גם לאחר העדויות של עיתונאים בהתפרעויות שהקול שנשמע בהם ברמה היה``איטבח אל יהוד``
 

שרוף

New member
בת יענה חיננית אשרי המאמין

וטוב לו. אולי כשתשמעי את מערך ההסתה במסגדים בערים ובכפרים של ערביי ישראל תשני את דעתך.
 
למעלה