התגעגעתי+עידכונים!!! (ארוך)
הי בנות יקרות ואסא כמובן. לא יצא לי להשתתף בפורום שבוע מאז יום ראשון שהתחלתי לעבוד במקום חדש. האמת היא שאין לי זמן כ"כ להכנס לפורום ולהגיב, מידי פעם אני מעיפה מבט חטוף כדי לראות מה קורה איתכם. בסקירה מהירה אחורה ראיתי שעדיין אין לידות חדשות מהשבוע, ותקנו אותי אם אני טועה. לימור (מתרגשת)- ראיתי שאת עדיין כאן עימנו עם בטן- קיוויתי לשמוע חדשות אז שיהיה לך ולאסא בהצלחה כבר מראש אם לא אספיק להתעדכן ולהגיב כשתגיע השעה. לשירקה החמודה- ליבי איתך על ההחלטה האמיצה בנוגע לחתול. אני יודעת שזו החלטה קשה ושבטח עברת הרבה התלבטויות - אבל אני מניחה שזה הצעד הנדון לעשות וזה יטיב גם איתכם וגם עם החתול. למיכלי (מיקגאפ)- רציתי להודות על ההתעניינות שלך בנוגע לעבודתי. מקווה שאצלך העניינים נרגעו בקשר לעבודה. ולכל שאר הבנות ההריוניות- מאחלת הריון קל. ואם פיספסתי בטעות אימהות חדשות- אז אני מתנצלת ושיהיה מזל טוב. ועכשיו לעידכונים קצת על עצמי: ביום הראשון לעבודתי החדשה הייתי קצת בשוק- יש ללמוד כ"כ הרבה דברים והיו לי פחדים שמא לא אצליח להיות טובה מספיק בתפקיד ואולי לא אצליח ללמוד את הכל. פחדתי שהחברה לא מספיק נחמדים ועוד כל מיני חששות למיניהן שתמיד מלווים אותי בסיטואציות חדשות. כל יום נוסף שעבר הרגשתי יותר טוב ויותר בטחון- אף אחד לא לומד את התפקיד ביו יום- זהו תהליך ארוך שנמשך יותר משנה ועד שלא מתחילים לנסות ליישם את הדברים אז הם לא מוחשיים. הבנות שעובדות איתי נתגלו כנחמדות ובנוסף יש לי בוסית נחמדה ותפקיד מעניין ומאתגר. שחר הסתגלה במהירות למטפלת ולמען האמת מכיוון שהיום שלי עמוס בעבודה הזמן ממש רץ כך שהמחשבות שלי לא מטיילות להן לכוון הדאגה לשחר. ניתן לומר שהסתגלתי כבר לסדר היום החדש . אז זהו פתחתי פרק חדש בחיים והתחלתי שגרה חדשה והשד לא כ"כ נורא.
הי בנות יקרות ואסא כמובן. לא יצא לי להשתתף בפורום שבוע מאז יום ראשון שהתחלתי לעבוד במקום חדש. האמת היא שאין לי זמן כ"כ להכנס לפורום ולהגיב, מידי פעם אני מעיפה מבט חטוף כדי לראות מה קורה איתכם. בסקירה מהירה אחורה ראיתי שעדיין אין לידות חדשות מהשבוע, ותקנו אותי אם אני טועה. לימור (מתרגשת)- ראיתי שאת עדיין כאן עימנו עם בטן- קיוויתי לשמוע חדשות אז שיהיה לך ולאסא בהצלחה כבר מראש אם לא אספיק להתעדכן ולהגיב כשתגיע השעה. לשירקה החמודה- ליבי איתך על ההחלטה האמיצה בנוגע לחתול. אני יודעת שזו החלטה קשה ושבטח עברת הרבה התלבטויות - אבל אני מניחה שזה הצעד הנדון לעשות וזה יטיב גם איתכם וגם עם החתול. למיכלי (מיקגאפ)- רציתי להודות על ההתעניינות שלך בנוגע לעבודתי. מקווה שאצלך העניינים נרגעו בקשר לעבודה. ולכל שאר הבנות ההריוניות- מאחלת הריון קל. ואם פיספסתי בטעות אימהות חדשות- אז אני מתנצלת ושיהיה מזל טוב. ועכשיו לעידכונים קצת על עצמי: ביום הראשון לעבודתי החדשה הייתי קצת בשוק- יש ללמוד כ"כ הרבה דברים והיו לי פחדים שמא לא אצליח להיות טובה מספיק בתפקיד ואולי לא אצליח ללמוד את הכל. פחדתי שהחברה לא מספיק נחמדים ועוד כל מיני חששות למיניהן שתמיד מלווים אותי בסיטואציות חדשות. כל יום נוסף שעבר הרגשתי יותר טוב ויותר בטחון- אף אחד לא לומד את התפקיד ביו יום- זהו תהליך ארוך שנמשך יותר משנה ועד שלא מתחילים לנסות ליישם את הדברים אז הם לא מוחשיים. הבנות שעובדות איתי נתגלו כנחמדות ובנוסף יש לי בוסית נחמדה ותפקיד מעניין ומאתגר. שחר הסתגלה במהירות למטפלת ולמען האמת מכיוון שהיום שלי עמוס בעבודה הזמן ממש רץ כך שהמחשבות שלי לא מטיילות להן לכוון הדאגה לשחר. ניתן לומר שהסתגלתי כבר לסדר היום החדש . אז זהו פתחתי פרק חדש בחיים והתחלתי שגרה חדשה והשד לא כ"כ נורא.