התגעגעתי אז באתי ../images/Emo4.gif
היה בלאגנים...היה לי חופש כפוי מהפורום לכמה ימים אבל התגעגעתי אז חזרתי. הבטא הגבוהה שלי המשיכה לעלות ולרדת בצורה מדאיגה ואחרי חוות דעת שניה הבנו שאין ברירה, חייבם למצוא את ההריון שנעלם. ביום לפני, המון בדיקות דם, האחיות במרפאה תמיד קצת חוששות מהורידים הדקיקים שלי אבל הפעם זה הגיע לקיצוניות. לפחות לאחות נחמדה אחת בטח היו סיטוי לילה שהיא לא מצליחה להוציא ממני דם. ביום של הניתוח האחיות התפעלו מהידיים המנוקבות שלי... עברתי גרדה/היסטרוסקופיה (תמר על תתפסי אותי במילים להכל יש פה שמות אחרים והרופא שלי הבין טוב מאד ממה אני חוששת), אבל nada הרחם שלי ריקה, חור שחור, אז עברו ללפרוסקופיה. מצאו חצוצרה ימנית נפוכה וכחולה אבל הם היו מספיק נחמדים להשאיר לי אותה. אבל בתמורה להשארת החצוצרה קיבלתי את הזריקה הכימוטראפית שהורגת תאי הריון
(ובטח גם כמה תאים בשכל) אז זהו אני אחרי. חזרנו הביתה, ואהובי היקר שמאד רצה לפנק אותי חלה באיזה שפעת קטלנית שבטח חטף ביומיים איתי בבית חולים, אז אני פינקתי אותו. הייתן צריכות לראות אותנו, זוג מעוכים, ואני בקושי מדדה למטבח לכין תה כל שעתיים כדי שלא נייבש. ובשביל הפינלה, אחרי יומיים שהתחלנו להתאושש כמובן נידבקתי ממנו ואני עכשיו עם חום ושיעולים...(לפחות הוא מקבל הזדמנות לפנק אותי
) אז לסיכום היו לי תקופות טובות יותר, עכשיו צריך להמשיך לעקוב אחרי הבטא וגם לקוות שאני יקבל מחזור אחרי ההתעללות ברחם שלי. בעצם אני בחופש כפוי ואולי טוב שכך. הדבר היחידי שמצליח לעודד אותי כרגע שאנחנו באים לארץ לחופש נארגן פגישה בשרות למען הילד... מצטערת על האורך, לא אשמה
היה בלאגנים...היה לי חופש כפוי מהפורום לכמה ימים אבל התגעגעתי אז חזרתי. הבטא הגבוהה שלי המשיכה לעלות ולרדת בצורה מדאיגה ואחרי חוות דעת שניה הבנו שאין ברירה, חייבם למצוא את ההריון שנעלם. ביום לפני, המון בדיקות דם, האחיות במרפאה תמיד קצת חוששות מהורידים הדקיקים שלי אבל הפעם זה הגיע לקיצוניות. לפחות לאחות נחמדה אחת בטח היו סיטוי לילה שהיא לא מצליחה להוציא ממני דם. ביום של הניתוח האחיות התפעלו מהידיים המנוקבות שלי... עברתי גרדה/היסטרוסקופיה (תמר על תתפסי אותי במילים להכל יש פה שמות אחרים והרופא שלי הבין טוב מאד ממה אני חוששת), אבל nada הרחם שלי ריקה, חור שחור, אז עברו ללפרוסקופיה. מצאו חצוצרה ימנית נפוכה וכחולה אבל הם היו מספיק נחמדים להשאיר לי אותה. אבל בתמורה להשארת החצוצרה קיבלתי את הזריקה הכימוטראפית שהורגת תאי הריון