התגעגעתי אז באתי

Otisco 12

New member
התגעגעתי אז באתי ../images/Emo4.gif

היה בלאגנים...היה לי חופש כפוי מהפורום לכמה ימים אבל התגעגעתי אז חזרתי. הבטא הגבוהה שלי המשיכה לעלות ולרדת בצורה מדאיגה ואחרי חוות דעת שניה הבנו שאין ברירה, חייבם למצוא את ההריון שנעלם. ביום לפני, המון בדיקות דם, האחיות במרפאה תמיד קצת חוששות מהורידים הדקיקים שלי אבל הפעם זה הגיע לקיצוניות. לפחות לאחות נחמדה אחת בטח היו סיטוי לילה שהיא לא מצליחה להוציא ממני דם. ביום של הניתוח האחיות התפעלו מהידיים המנוקבות שלי... עברתי גרדה/היסטרוסקופיה (תמר על תתפסי אותי במילים להכל יש פה שמות אחרים והרופא שלי הבין טוב מאד ממה אני חוששת), אבל nada הרחם שלי ריקה, חור שחור, אז עברו ללפרוסקופיה. מצאו חצוצרה ימנית נפוכה וכחולה אבל הם היו מספיק נחמדים להשאיר לי אותה. אבל בתמורה להשארת החצוצרה קיבלתי את הזריקה הכימוטראפית שהורגת תאי הריון
(ובטח גם כמה תאים בשכל) אז זהו אני אחרי. חזרנו הביתה, ואהובי היקר שמאד רצה לפנק אותי חלה באיזה שפעת קטלנית שבטח חטף ביומיים איתי בבית חולים, אז אני פינקתי אותו. הייתן צריכות לראות אותנו, זוג מעוכים, ואני בקושי מדדה למטבח לכין תה כל שעתיים כדי שלא נייבש. ובשביל הפינלה, אחרי יומיים שהתחלנו להתאושש כמובן נידבקתי ממנו ואני עכשיו עם חום ושיעולים...(לפחות הוא מקבל הזדמנות לפנק אותי
) אז לסיכום היו לי תקופות טובות יותר, עכשיו צריך להמשיך לעקוב אחרי הבטא וגם לקוות שאני יקבל מחזור אחרי ההתעללות ברחם שלי. בעצם אני בחופש כפוי ואולי טוב שכך. הדבר היחידי שמצליח לעודד אותי כרגע שאנחנו באים לארץ לחופש נארגן פגישה בשרות למען הילד... מצטערת על האורך, לא אשמה
 

פּוֹנְג

New member
מכאן הדברים רק ישתפרו.../images/Emo24.gif

כואב לקרוא את כל מה שעברת. אני יכולה לדמיין אותך (בלי לדעת איך את נראית
) מדדה עם כוס תה וחלוק בית. אני שמחה לקרוא שחוש ההומור לא היה בין אלו שהזריקה הרסה. בואו לארץ, אני בטוחה שכאן יפנקו אותך בהתאם. ולא אמרו לך שהאורך לא קובע?
 
חייבת לשלוח לך ../images/Emo24.gif ענק../images/Emo70.gif

וואו - עברת חוויה קשה מאוד. אני מאחלת לך החלמה מהירה ככל האפשר (מהההההככככככלללל!!!!). עכשיו שבעלך מרגיש יותר טוב, אל תוותרי לו על הפינוק
- מגיע לך "אפילו" עכשיו, לא? שולחת לך הרבה
ים ומאחלת לך שהחופש הכפוי ירפה את כל מה שדורש ריפוי...
 

פוּ

New member
../images/Emo24.gif קבלי קצת פינוקים מאיתנו../images/Emo20.gif

ותמשיכי לנוח
ולהתפנק
 

סנונית 1

New member
התגעגענו גם ../images/Emo24.gif

אין מילים לגודל הסבל שעברת, אני דווקא מוצאת עצב בין השורות אבל זאת אני. תנוחי , תתפנקי ובואי אלינו
 

שישון

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo7.gif

אנחנו לא מכירות אבל שולחת חיבוקים. תשמרי על עצמך.
 

בוליקי

New member
יקירתי, כמה קשה...../images/Emo24.gif

במהלך הטיפולים אנחנו נוטות לחשוב שאחרי הבטא המיוחלת הכל הופך לאושר צרוף ותו לא. אני כל כך מצטערת שהאושר שלך התגלה בתור סיוט מסוג אחר. לפעמים נראה כאילו מנת הסבל שלנו לעולם לא תגמר... אבל עכשיו את אחרי, אז תמשיכי לנוח להתפנק ולצבור כוחות עד שתזכי לחבק את החלום שלך חזק חזק ועם המון אהבה. שולחת לך המון
 
תרגישי טוב ../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif

עברתם דרך מאוד קשה. אני מקווה שבקרוב תרגישי יותר טוב.
 

Otisco 12

New member
המון ../images/Emo24.gifים בחזרה

תודה על החיבוקים ושולחת הרבה בחזרה לכולכן. כרגע מה שהכי מציק לי זה בכלל השפעת הדפוקה שחטפנו בבית חולים כי יש לי כל הזמן חום אז אני די זומבי, אבל אני שותה כדורים להורדת חום לפני שאני מבקרת בפורום כדי לא ליכתוב שטויות
דבר נוסף חיובי שיצא מהלפרוסקופיה הוא ששללו אנדו', משום מה זה משהוא ששני הרופאים שהייתי אצלם דחקו לבדוק, אז, זהו, בטוח אין (אני מקווה). אני חייבת לספר לכן גם על שיחה מדהימה שהיתה לנו עם אחות בבית חולים. ביום לפני הניתוח שלחו אותי למלא בדיקות והיא היתה אחת התחנות. היא קצת חקרה אותי והבינה למה אנחנו נימצאים שם וכל הזמן עודדה אותנו שלא נתייאש. היא היתה מאד חביבה ואמפטית ומלאת חיים ושמחה והיה בעידוד שלה משהוא שונה מזה של המעודדים הרגילים של "לא נורא פעם הבאה זה יצליח" אחרי שהיא גמרה למלא את כל הטפסולוגיה (האמריקאיים מתים על ניירת) היא סיפרה לנו שלפני המון שנים היא ילדה תינוק פגוע שמת ישר אחרי הלידה ואת הריון הבא שלה היא איבדה בשבוע ה-16. היום יש לה שני בנים. ואז היא שלחה אותנו לדרכינו. אני חושבת שמה שעושה לי דמעות בעיניים שאני חושבת עליה הוא שלפעמים ניראה לי בלתי אפשרי להתאושש, אבל היה בה משהוא כל כך מלא חיים ושמח, אז אני מניחה שאפשר.
 

blessed

New member
טוב שחזרת!

שתהיה לך החלמה מהירה ואני מקווה שבקרוב תהיה לך חוויה מתקנת עם בטא חיובית שתעיד על הדבר האמיתי.
 

שינובו

New member
אוי

מקוה שתרגישו טוב שניכם מהר, ושתפוצו על כל הסבל הזה... את נשמעת חזקה ואופטימית - זה כבר טוב! חיזקי ואימצי
 

תמר27

New member
את גיבורה ../images/Emo24.gif

למרות התיאור העובדתי היבש, ברור שעברת דברים לא קלים. כל הכבוד לך על הכל, ובעיקר - על ההתאוששות. תשמעי, פגישה בשרות למען הילד זה חשוב, ומומלץ, אבל תקראי לי את השפתיים : אנחנו עוד נהיה בהריון ונישא ברחם שלנו, עם כל מה שהיא עברה, תינוק שיוולד בזמן ויהיה מדהים וחמוד והכי מתוק בעולם זה מה שיש, ועם זה ננצח. שמעת ??????????????????????????????
 
וואוו כמה דברים עברת ../images/Emo3.gif וגם חולה..

מאחלת לך קודם ראשון החלמה מהירה
אחרי זה תנוחי מעט מהכל והיה די הרבה... שולחת אליך
חם עם
חם הצלחות רבות בכל!!
 
למעלה