התגנבתי שניה למחשב

התגנבתי שניה למחשב

ואני כבר שומעת את הקטנצ'יק צועק מלמעלה. גם אצלינו המצב טעון שיפור. אחרי תקופה בה הפרכוסים התמתנו- ו"זכינו" לפרכוס או שניים בלילה שאחריהם הצלחנו לשלוח לבי"ס, חזרו גלי הפרכוסים שוב והגברת שוכבת כבר יומיים בבית חצי מעולפת ומפרכסת לסירוגין. אני צמודה אליה ואל התינוק שהחליט לנדנד דוקא עכשיו.. אני מתפללת כל הזמן ומוסיפה גם את רותם בתפילותי. אוף! שזה יגמר כבר.
 
גם אני מקוה שהיא תחזור לעצמה

תגידי, ניסיתם כבר את כל התרופות? אין אף-אחת שמפחיתה את כמות ועוצמת הפירכוסים??? תודה שגם בימים הקשים את חושבת עלינו!
 
א מ ן

יש לנו דוקטורט בתרופות.
ניסינו כמעט את כולן. כולל דיאטה קטוגנית והערכה לניתוח.. לדעתי לא רק ש לא הועילו- אלא גרמו לחלק מהנזק ההתפתחותי שלה. והראיה- ירדנו מתרופה אחת לאחרונה ופתאום הגברת עונה לעניין, מתעניינת במה שקורה ואוצר המילים שלה גדל פלאים. בעוד שבועיים אנחנו אצל דר' בן זאב. נראה מה יהיה לה לחדש...
 

מיקגאפ

New member
אוף האפילפסיה הארורה הזאת ../images/Emo13.gif

מאחלת מכל ה-
שתתאושש ותתאזן. מאחלת לכם המון כוחות...
 

שרון123

New member
די! מה קורה כאן?!?

איזה סיוט הפירכוסים האלה
ועוד עם תינוקי קטן בבית
מקווה שהסיוט ייגמר, ותחזרו לשיגרה
 
הפרכוסים

באמת נעצרו אבל הגברת כ"כ חלשה שהשארתי אותה בבית. היא אפילו לא מצליחה להרכיב פאזלים של גיל שנתיים מעץ, והדיבור, וההליכה שלה... עדיף לא לדבר אולי מחר נקבל קצת אנרגיות???
 
למעלה