התגנבתי שניה למחשב
ואני כבר שומעת את הקטנצ'יק צועק מלמעלה. גם אצלינו המצב טעון שיפור. אחרי תקופה בה הפרכוסים התמתנו- ו"זכינו" לפרכוס או שניים בלילה שאחריהם הצלחנו לשלוח לבי"ס, חזרו גלי הפרכוסים שוב והגברת שוכבת כבר יומיים בבית חצי מעולפת ומפרכסת לסירוגין. אני צמודה אליה ואל התינוק שהחליט לנדנד דוקא עכשיו.. אני מתפללת כל הזמן ומוסיפה גם את רותם בתפילותי. אוף! שזה יגמר כבר.
ואני כבר שומעת את הקטנצ'יק צועק מלמעלה. גם אצלינו המצב טעון שיפור. אחרי תקופה בה הפרכוסים התמתנו- ו"זכינו" לפרכוס או שניים בלילה שאחריהם הצלחנו לשלוח לבי"ס, חזרו גלי הפרכוסים שוב והגברת שוכבת כבר יומיים בבית חצי מעולפת ומפרכסת לסירוגין. אני צמודה אליה ואל התינוק שהחליט לנדנד דוקא עכשיו.. אני מתפללת כל הזמן ומוסיפה גם את רותם בתפילותי. אוף! שזה יגמר כבר.