התאקלמות בגן חדש - קצת ארוך

שוגשוג

New member
התאקלמות בגן חדש - קצת ארוך

הבת שלי בת שנה ו- 7 שבוע שני במסגרת חדשה , כמובן שישנן תופעות הסתגלות נורמליות אבל תופעה אחת שקצת מטרידה אותי (ואולי לא צריכה )זה שאנחנו מגיעים לגן הילדים בחצר והיא מעדיפה להיכנס פנימה ולשחק עם צעצועים , כמובן שאני נותנת לה להתאקלם איך שנוח לה אבל ביקשתי מאחת המטפלות שבאיזהשהוא שלב תוציא אותה לחצר כדי שתהיה בסביבת הילדים. לאחר כשעה דיברתי עם המטפלת והיא אמרה לי שהיא עדיין לא רוצה לצאת לחצר והיא מעדיפה להישאר בפנים ואני ביקשתי שתנסה שוב ואולי תיקח אותה על הידיים ותוציא אותה , לאחר השיחה חשבתי לעצמי שאולי אני עושה טעות ואני מתערבת לה להתאקלמות ואולי היא צריכה להתאקלם איך ואיפה שנוח ולתת למטפלות קצת קרדיט ולא כל כרגע לומר להן מה לעשות איתה . אשמח לשמוע את התובנות שלכן תודה.
 
גם אני חושבת שלא היית צריכה לומר

למטפלת מה לעשות איתה... יכול להיות שהיא עדין בשלב ה"חקירה" - בודקת את המקום, את כל הצעצועים החדשים והמעניינים, ואולי גם המולת הילדים קצת מרתיעה אותה עדין, סה"כ היא ילדה קטנטנה (אני יודעת, יש לי אחת בדיוק באותו גיל...). היא פשוט צריכה שישימו עליה עין יותר וישגיחו ויאהבו אותה, לא לכך שיכתיבו לה איפה להיות ועם מה ומי לשחק.
 
תני לה את הזמן שלה

אפרופו השרשור על הבטחון העצמי, אני יודעת על עצמי שמאז ומעולם לוקח לי זמן להתאקלם בסביבה חדשה. אני מקווה שבעוד זמן מה היא תצא מיוזמתה לשחק עם כולם.
 

נועה 36

New member
גם אני מסכימה שצריך לתת לה זמן

היא עוד קטנה וחברת ילדים עוד לא ממש חשובה לה. מצד שני יש לה בגן המון דברים מרתקים שהיא צריכה לחקור ואולי היא גם צריכה, עדיין את הקירבה של המטפלות ואולי היא קצת חוששת מהמון הילדים שעדיין לא מוכרים לה. לדעתי, תוך כמה ימים תגלי שהיא יוצאת החוצה לחצר, מתחברת ומשחקת עם כולם.
 
תני לה את הזמן שלה

לפעמים ילדים צריכים להתחיל את היום ברוגע,במיוחד ילדים כ"כ קטנים אל תדאגי- היא עוד תשחק בחוץ !
 
למעלה