התאפקות

lavi03

New member
התאפקות

שלום, רציתי לשאול - חברנו DJ תאר מצב שבו אישה הציע לו סקס כאשר הוא היה חייב להשתין. מניסיוני קיום סקס בזמן שהשלפוחית מלאה - משנה את אופי הסקס! מה דעתכם? מה איתכם הנשים - זה משנה? ואם נלך צעד קדימה - מה דעתכם על השתנות? ניסיתם? (אני מודע לכך שאני גולש לתחום הביזר.... לשכב עם אישה תו"כ שהיא משתינה?!)
 
ניסיתי השתנות, התברר לי שזה כיף

פעם ראשונה הייתה בחיתול, ומאז אני עושה את זה כל יום (כמעט). הכי ביזאר שהגעתי זה להשתין בג'קוזי של הקאונטרי (סתם, להרגע שם). (אני מודע לכך שאני גולש לתחום הביזאר הקשה, מה דעתכם לשכב עם אישה תוך כדי שהיא מפרישה נזלת?!)
 
סקס עם שלפוחית מלאה

יגרום לי לחשוב יותר על השלפוחית ופחות להתרכז באקט עצמו, ומכיוון שריקון השלפוחית בזמן הסקס ממש לא בא בחשבון, אקח את הסיכון שהפרטנר יברח בזמן שאני בשרותים.
 

דנטל

New member
עם האקס הראשון

תמיד העדפתי להזדיין עם שלפוחית מלאה. ככה הרגשתי יותר את הבוטן. עם אחרים אני מעדיפה שהיא לא תהיה מלאה. לפחות לא לגמרי, כי זה מוציא מהריכוז שצריך להתאפק. מה שעשיתי בתחום ההשתנות היה עם האקס השני. זו היתה סטיה שלו ולי לא היה אכפת. אז קודם כל, היינו מדברים שעות בטלפון וזה אומר שהמון פעמים היינו עם הטלפון בשירותים. הייתי מנסה לעשות כמה שיותר רעש שיעבור דרך הטלפון כי הוא היה מתחרמן מהרעש של ההשתנה. זה ממש היה מעמיד לו. חוץ מזה, כשהיינו ביחד, הייתי נכנסת להתרחץ ומשתינה והוא היה פותח לי את הכוס בשביל לראות מאיפה זה יוצא וזה היה נוזל על הידיים שלו. לשנינו עד היום אין מושג מאיפה זה יוצא. פשוט אי אפשר לראות.
 

חיבוקון

New member
זה מה שקורה כשלא נכנסים להתקלח עם

פנס עמיד למים\שתן :) אמרתי שאני מת על הראש שלך?
 

דנטל

New member
זה הראש שלו

ובהחלט היה לו אחלה ראש... וגם שיער שחור, אז בכלל לא עמדתי בפניו.
 

luckycharm

New member
מצאתי את ההודעה

שמוציאה/מחזירה אותי מהעדרות קלה. גם אני פעם (בעזרת חברה לשעבר) ניסיתי לבדוק מאיפה זה יוצא. מיותר לציין שלא הצלחתי. עוד אחד מפלאי מערכת האינסטלציה של נשים.
 

דנטל

New member
עכשיו נרגעתי

כמעט ולא כתבתי שלא מצאנו, כי התביישתי להודות שאין לי מושג, אבל אתה מכיר אותי - מודה גם בדברים לא נעימים.
 
גם לאקס שלי היה את הקטע הזה...

את חושבת שיש מצב שהיה לנו את אותו האקס????
 
למעלה