התאמות במבחנים למאובחנים
שבת שלום לכולם, בכתתי (כתה ג') ישנם 8 תלמידים מאובחנים (הפרעות קשב ורכוז, לקויות למידה ..). בשבוע הבא הכתה תבחן במבחן בתורה ואני יודעת שרק תלמיד אחד מתוכם ילמד למבחן (כמו שצריך ללמוד למבחן) והשאר או שפשוט לא ילמדו או ש"יחפפו". אני מודעת לעובדה שהם זקוקים למבחן מותאם ושסיכויי ההצלחה שלהם במבחן יעלו באם אני אוכל לשבת עם כל אחד מהם באופן אישי בזמן המבחן ולבחון בעל פה (ישנם מספר תלמידים שפשוט אינם מסוגלים לכתוב תשובה )אבל אינני יודעת כיצד מורה אחת יכולה לבחון כתה, בהנחה שיופנו אלי שאלות מדי פעם משאר התלמידים, וגם לבחון בעל פה כל אחד מ- 8 התלמידים. אני חייבת לומר (לצערי המאוד רב) שברור לי שישנם תלמידים שגם אם אבחן אותם בעל פה לא יצליחו כי הם לא ילמדו למבחן או שפשוט הם אינם מכירים את החומר. מה עלי לעשות?
שבת שלום לכולם, בכתתי (כתה ג') ישנם 8 תלמידים מאובחנים (הפרעות קשב ורכוז, לקויות למידה ..). בשבוע הבא הכתה תבחן במבחן בתורה ואני יודעת שרק תלמיד אחד מתוכם ילמד למבחן (כמו שצריך ללמוד למבחן) והשאר או שפשוט לא ילמדו או ש"יחפפו". אני מודעת לעובדה שהם זקוקים למבחן מותאם ושסיכויי ההצלחה שלהם במבחן יעלו באם אני אוכל לשבת עם כל אחד מהם באופן אישי בזמן המבחן ולבחון בעל פה (ישנם מספר תלמידים שפשוט אינם מסוגלים לכתוב תשובה )אבל אינני יודעת כיצד מורה אחת יכולה לבחון כתה, בהנחה שיופנו אלי שאלות מדי פעם משאר התלמידים, וגם לבחון בעל פה כל אחד מ- 8 התלמידים. אני חייבת לומר (לצערי המאוד רב) שברור לי שישנם תלמידים שגם אם אבחן אותם בעל פה לא יצליחו כי הם לא ילמדו למבחן או שפשוט הם אינם מכירים את החומר. מה עלי לעשות?