התאוששות השרירים לאחר מאמץ

התאוששות השרירים לאחר מאמץ

שלום לכולם, בשבוע האחרון אני קצת מרגיש "חלוד"...היו לי 2 משולבים של שחיה ולאחר מכן אופניים (לא משהו מסיבי) והיום בריצת הבוקר (הקצרה) הרגשתי ממש את עייפות השרירים...ובקושי הצלחתי לסיים את הריצה. מבחינת תזונה אני די מקפיד לאכול כמות נכונה של פחמימות וחלבונים, וגם משתדל להקפיד על שעות שינה סבירות (-: האם יש לכם טיפים בנושא? האם מומלץ להשתמש בתוסף שנקרא BCAA שעוזר להתאוששות מהירה של השריר? תודה מראש לכל העונים!
 

lokara kloum

New member
בשביל מה?

לפני הכל, יומים שלושה של מנוחה מוחלטת וברוב המקרים הכל מסתדר
 

YochayB

New member
מה אני חושב על תוספי תזונה

אתה יכול לראות כאן את דעתי הצנועה בנושא, בתשובה לשאלה על תוספי התזונה (השאלה הראשונה).
 

חלושעס

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לחיי משפחת ק'
!
 
שאלה למר ד"ר יוחאי בעניין תוספי תזונה ../images/Emo97.gif

אז ככה: האחים ברדוגו קרא כבר די מזמן את ההמלצה של אדון ד"ר יוחאי על תוספי תזונה וככה אחים ברדוגו החליט י'ענו כדאי אולי להקשיב למה זה יוחאי נראה יודע מה הוא אומר. אז ככה לפני שבועיים כשאחים ברדוגו היה אצל השווארמה של סמי, אחים ברדוגו נתקל בבעיה: זה סמי, הכין כרגיל לאחים ברדוגו לאפה עם שווארמה, ואז סמי שואל את ברדוגו: "לשים כרגיל עם כל התוספות אה אחים ברדוגו?" ואז אחים ברדוגו אומר לסמי "חס ושלום לא! ...תוספות מזון זה סתם בזבוז לא בריא של כסף ככה אמר יוחאי" אז סמי אומר "אבל התוספות מזון זה על חשבון הבית, איך בזבוז כסף איך? ברדוגו בטוח לא רוצה קצת עמבה, חריף, טחינה, חמוצים ...מה? אפילו לא קצת צ'יפס?" ואחים ברדוגו מרגיש על סמי איך הוא ממש נעלב. אז השאלה של אחים ברדוגו זה האם מותר בכל זאת ככה קצת תוספות מזון, במיוחד אצל זה סמי מקום נקי הקוליפורמים אצלו טריים אורגינל?
 

eligrt

New member
שאלה בקשר למאמר (המרתק!) ../images/Emo22.gif

ראשית, לא יודע אם מדובר כאן במישהו שצועק "המלך עירום" אבל בכל אופן התעוררה לי שאלה. תוספי מזון (אבקות חלבון, כדורי מגנזיום וכו) - אני מבין את התייחסותו השלילית של הכותב. אבל איך ההתייחסות לשלושת המוצרים הבאים: * ג'לים (פאואר גל, האמר גל) * משקאות איזוטונים (Isostar, Powerbar - Endurance, איזוטון וחבריהם) * חטיפי אנרגיה (אנרג'י, Harvest) לתגובתכם אודה
 

YochayB

New member
הוא מסיפור אחר

אני באופן אישי משתמש במהלך תחרות מרתון בג'לים, כדי לתת מענה לבעיה של החוסר בפחמימות בשל הפעילות הארוכה והממושכת. ככה למדתי מגדולים ממני, ואני מניח שזה בעיקר תלוי בזמן שלוקח לרוץ את המרחק. לא ראיתי אף פעם שרצי העלית ברמה הבין לאומית נוהגים כך, אבל חלק מהם כן שותים משקאות מיוחדים. רק אדגיש שמדובר בסיפור אחר לגמרי, המתאר הקודם היה כתוסף קבוע על מנת לשפר ביצועים. לגבי הג'לים אני משתמש בכך רק בתחרות ופעם בנסיון לפני כן כהכנה, ולא כמשהו קבוע באימונים או כמשפר ביצועים ע"י צריכה ממושכת. זו פשוט דרך נוחה לי לקבל את הפחמימות, אם למישהו יותר נוח חטיף שיהיה לבריאות.
 

YochayB

New member
למה זה לא קופץ שתראה את התשובה?

קפיצ קפוץ הופ הופ הופ הופ הופ משולשת רוחק גובה, כל מיני קפיצות זה לא חשוב. אולי עדיף קפיצה מהמקום, קפיצה על חבל קפיצה קפיצה קפיצה קפיצה קופצים קיפצובה יאללה קפוץ
 
למעלה