התאונה הקטלנית מאמש. עד מתי?

מצב
הנושא נעול.
התאונה הקטלנית מאמש. עד מתי?

התאונה הקטלנית מאמש. עד מתי?
מתי יבינו נהגי המשאיות שצריך לנהוג בעירנות. ראו כתבת התחקיר על מהגי המשאיות המוסף של שבת.
 
אם היית שומע על פרטי התאונה בחדשות

התאונה הקטלנית מאמש. עד מתי?
מתי יבינו נהגי המשאיות שצריך לנהוג בעירנות. ראו כתבת התחקיר על מהגי המשאיות המוסף של שבת.
אם היית שומע על פרטי התאונה בחדשות
היית יודע שנהג הרכב הפרטי סטה ממסלולו והתנגש במשאית לגבי הכתבה במוסף השבת של ידיעות אחרונות אני חושב שקו רכבת היה יכול לפתור חלק מהבעיה
 
ישנה התנגדות לקו רכבת.

אם היית שומע על פרטי התאונה בחדשות
היית יודע שנהג הרכב הפרטי סטה ממסלולו והתנגש במשאית לגבי הכתבה במוסף השבת של ידיעות אחרונות אני חושב שקו רכבת היה יכול לפתור חלק מהבעיה
ישנה התנגדות לקו רכבת.
זה יהרוס את המובילים, ואת הענף הרווחי של אגד להסעת נוסעים לאילת וממנה.
 

urilei

New member
כמה זה כבר רווחי?

ישנה התנגדות לקו רכבת.
זה יהרוס את המובילים, ואת הענף הרווחי של אגד להסעת נוסעים לאילת וממנה.
כמה זה כבר רווחי?
אם תחשוב רגע, סביר מאוד להניח שהקו העירוני הממוצע של אגד, עושה ביום יותר כסף מכל הקווים לאילת גם יחד על אף מחיר הנסיעה הגבוה יחסית. חוץ מזה שאגד בסיפור הזה רק "נהנים מן ההפקר" ולא באמת לוקחים להם שוק שצריך להיות שלהם. כנ"ל לגבי המובילים. אגב, אבא שלי אמר פעם שאם חברות הרכב מהמזרח היו נותנות במתנה לכל מי שרוכש רכב כרטיס טיסה בכיוון אחד לאילת ושיביא את האוטו בדרך חזרה הן היו חוסכות הרבה כסף... מה שאולי נכון... כרטיס טיסה בכיוון אחד לאילת עולה בממוצע לאורך חודשי השנה פחות מ-200 שקל. ההובלה כנראה עולה יותר. אם כבר מישהו באמת צריך לפחד מרכבת לאילת זה חברות התעופה ישראייר וארקיע שהנסיעות לאילת הן חלק מרכזי מהשוק שלהן.
 

ארזS

New member
באמת עד מתי ? ../images/Emo7.gif

התאונה הקטלנית מאמש. עד מתי?
מתי יבינו נהגי המשאיות שצריך לנהוג בעירנות. ראו כתבת התחקיר על מהגי המשאיות המוסף של שבת.
באמת עד מתי ?

ועם כל ההשתתפות בצער והכאב הגדול שיש לי על אבדן משפחה שלימה בתאונה המחרידה הזאת, האם מישהו חושב מה עובר על נהג רכב הגרר שלא היה אשם בתאונה ? לא הייתי רוצה להיות במקומו ולא מאחל לאף אחד להיות במקומו. ושרוליק זה בכלל לא קשור לתובלה. זה היה רכב גרר ולא משאית ענקית. ויש הבדל גדול. אני בטוח שנהג הגרר לא עבד 19 שעות רצופות. אבל מה הוא היה יכול לעשות אם נהג הפרטית נכנס בו ככה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה