השתתפות בסדרה דוקומנטארית

estyka

New member
השתתפות בסדרה דוקומנטארית

שלום לכל משתתפי הפורום בימים אלה מצטלמת סדרה דוקומנטארית אשר תשודר בערוץ 2 במהלך חורף השנה. הסדרה תעסוק ב-10 הדברות. אנו מחפשים אחר אנשים המעוניינים לשתף בחוויותיהם הקשורות לבגידה שהובילה להתפרקות הנישואין. אנא פנו לאסתי - 052-3638411 או באי-מייל [email protected] אסתי אלשול מטר פלוס הפקות
 

י ע ר י

New member
טוב זה הכל התחיל כש ג' מהשבכ פנה

טוב זה הכל התחיל כש ג' מהשבכ פנה אלי. יערי, הוא אמר לי, יש למדינה שלך משימה בשבילך. משימה סודית ביותר. המשימה שלך היא להיות מרגל בערב הסעודית במטרה לגלות מי המוח מאחורי עליות הנפט בעולם. כך נסעתי לערב הסעודית. הדבקתי שפם עבה בכדי שאוכל להיטמא באכלוסיה. אפילו תצפתיתי שבועות על עדר כבשים בכדי ללמוד על הרגליהם המיניים של התושבים אשר עליהם יהיה עלי לרגל - למען המדינה. בהגיעי לערב הסעודית, ואיני יודע מה בהתנהגותי הסגיר זאת, למרות השפם השחור והעבה שהדבקתי, ישר ידעו שאני מרגל ישראלי. אולי זה היה בגלל הדרכון בישראלי, אבל אני לא בטוח. הציעו לי להיות חפרפרת תמורת המון פטרודולרים ולספק לאיש הקשר שלי ז' מהשבכ מידע כוזב. שוב, אני לא יודע מה הסגיר אותי, אבל בהולנד הצליחו לפתות אותי לבר נלוז על ידי אישה מפוארת חזה ומשם לחטוף אותי חזרה לישראל. נשפטתי ל-20 שנה ואישתי דאז שאינה נאמנה כלריזה (הללו, שלא יהיה דיסאינפורמציה) התגרשה ממני. וכך התפרקו להם נישואי עקב בגידה.
 
../images/Emo31.gif למי שחושב על כך - ממליץ שלא

זה שהרעיון הוא לא מקורי - מילא: קישלובסקי ואחרים כבר עשו סדרות דרמה על 10 הדיברות ולא מאמין שמישהו יגיע לקרסוליים של הסדרה שלו. אבל החשוב הוא, שכדאי לזכור: מי שבאמת נחשף כאן בסרט דוקומנטרי, במדינה קטנה וצפופה כמו שלנו, לא עושה לעצמו שירות טוב, בלשון המעטה, ובטח לא בנושא כאוב כזה. סדרת דרמה - מילא, אבל דוקומנטרי? אנשים לא שוכחים, וזה בהחלט עשוי לחכות לכם בפינה. מי שבאמת חושב על זה ברצינות, כדאי שיחשוב פעמיים.
 
למעלה