תסלח לי מיכאל
אבל למה לעובד בבניין עתידים יש שאטל VIP עד העבודה, בעוד אני שאני צריך לאותו מקום צריך לעלות במדרגות קרוסלה כמו אני לא רוצה להגיד מה, לחכות לאוטובוס, ועוד להידחס בעומס שלו(למרות שהעומס גם ככה מתרוקן אחרי 2 תחנות אבל לא משנה).
למה בגלל שאני עובד דן אז אני פחות טוב מהם?
תסלח לי מיכאלאני לא כל כך מסכים עם הקביעה הזאת.
בדימונה יש שני קווי שאטלים שסובבים את העיר מ/אל תחנת הרכבת לצד קו 12 של אגד שיוצא רק מהמרכזית ישירות לרכבת (הנהג נוסע עם עצמו).
בשדרות קיים שאטל למכללת ספיר לצד קו 1 (אלא אם כן השאטל כבר בוטל).
בראש העין יש שאטלים לצד קווים 4 ו100 אל פארק אפק.
וגם הדוגמא של רכבת בני ברק אל רמת החייל, היא רק לעובדי עתידים והאוטובוסים גם ככה עמוסים.
השאטלים סך הכל הוקמו בעבור מקומות שהתח"צ אליהם בעייתית כי הם לרוב נמצאים בקצוות העיר.
אבל למה לעובד בבניין עתידים יש שאטל VIP עד העבודה, בעוד אני שאני צריך לאותו מקום צריך לעלות במדרגות קרוסלה כמו אני לא רוצה להגיד מה, לחכות לאוטובוס, ועוד להידחס בעומס שלו(למרות שהעומס גם ככה מתרוקן אחרי 2 תחנות אבל לא משנה).
למה בגלל שאני עובד דן אז אני פחות טוב מהם?