השר כץ נראה אותך: קו 31 בחיפה מפסיק לפעול ב-19:30

מצב
הנושא נעול.

tapuzo2

New member
השר כץ נראה אותך: קו 31 בחיפה מפסיק לפעול ב-19:30

השר כץ נראה אותך: קו 31 בחיפה מפסיק לפעול ב-19:30
הקו עובר רק פעם בשעה. ורק עד 19:30. הקו הזה מחבר את כל ציר הרכס לטכניון.
בלעדיו צריך להיגרר ב-2 אוטובוסים ולהמתין לקו 28 שגם התדירות שלו בלילה 30 דקות, כדי להגיע לציר מוריה.
נראה אותך מאפשר לסטודנטים שנשארים עד מאוחר בטכניון, לצאת הביתה ודורש מאגד להוסיף נסיעות
בקו העמוס הזה, ודורש להרחיב את הפעלתו עד 23:00.
במקום בזבוזים של מליארדים על מחלפים וגשרים וחשמולים, אולי תעשו משהו מועיל לשם שינוי לתחבורה הציבורית בכל הערים
והישובים בארץ שסובלת מהזנחה מתמשכת ודרדור עקבי בתדירות.
 

amit1270

New member
חשבתי שלגולש חסום אסור לחזור בניק חדש

השר כץ נראה אותך: קו 31 בחיפה מפסיק לפעול ב-19:30
הקו עובר רק פעם בשעה. ורק עד 19:30. הקו הזה מחבר את כל ציר הרכס לטכניון.
בלעדיו צריך להיגרר ב-2 אוטובוסים ולהמתין לקו 28 שגם התדירות שלו בלילה 30 דקות, כדי להגיע לציר מוריה.
נראה אותך מאפשר לסטודנטים שנשארים עד מאוחר בטכניון, לצאת הביתה ודורש מאגד להוסיף נסיעות
בקו העמוס הזה, ודורש להרחיב את הפעלתו עד 23:00.
במקום בזבוזים של מליארדים על מחלפים וגשרים וחשמולים, אולי תעשו משהו מועיל לשם שינוי לתחבורה הציבורית בכל הערים
והישובים בארץ שסובלת מהזנחה מתמשכת ודרדור עקבי בתדירות.
חשבתי שלגולש חסום אסור לחזור בניק חדש
 

Gn434

New member
סתם שאלה

השר כץ נראה אותך: קו 31 בחיפה מפסיק לפעול ב-19:30
הקו עובר רק פעם בשעה. ורק עד 19:30. הקו הזה מחבר את כל ציר הרכס לטכניון.
בלעדיו צריך להיגרר ב-2 אוטובוסים ולהמתין לקו 28 שגם התדירות שלו בלילה 30 דקות, כדי להגיע לציר מוריה.
נראה אותך מאפשר לסטודנטים שנשארים עד מאוחר בטכניון, לצאת הביתה ודורש מאגד להוסיף נסיעות
בקו העמוס הזה, ודורש להרחיב את הפעלתו עד 23:00.
במקום בזבוזים של מליארדים על מחלפים וגשרים וחשמולים, אולי תעשו משהו מועיל לשם שינוי לתחבורה הציבורית בכל הערים
והישובים בארץ שסובלת מהזנחה מתמשכת ודרדור עקבי בתדירות.
סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
 

raminec

New member
הוא סתם
אין צורך להתייחס

סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
הוא סתם
אין צורך להתייחס
 

b l i p

New member
העובדות נכונות בעיקרן

סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
העובדות נכונות בעיקרן
אבל זה לא אומר שהמסקנה נכונה.
אחת הסיבות העיקריות לכך שכל הסטודנטים גרים במקומות שציינת נובעות מתחבורה ציבורית לא יעילה למקומות אחרים בחיפה.
מה הבעיה בזה שרוב הסטודנטים גרים שם? נפגם המרקם העירוני של חיפה שהיה יכול להתפתח רבות אם כל הסטודנטים מהטכניון היו מתפזרים ברחבי העיר. לנווה שאנן אין את היכולת להתפתח למרכז עירוני חי כמו הדר ומרכז הכרמל.
קו 31 הוא רק אחד. קו מהיר להדר זה משהו נוסף.
 

Gn434

New member
אתה שוכח את מחירי הדיור

העובדות נכונות בעיקרן
אבל זה לא אומר שהמסקנה נכונה.
אחת הסיבות העיקריות לכך שכל הסטודנטים גרים במקומות שציינת נובעות מתחבורה ציבורית לא יעילה למקומות אחרים בחיפה.
מה הבעיה בזה שרוב הסטודנטים גרים שם? נפגם המרקם העירוני של חיפה שהיה יכול להתפתח רבות אם כל הסטודנטים מהטכניון היו מתפזרים ברחבי העיר. לנווה שאנן אין את היכולת להתפתח למרכז עירוני חי כמו הדר ומרכז הכרמל.
קו 31 הוא רק אחד. קו מהיר להדר זה משהו נוסף.
אתה שוכח את מחירי הדיור
מרכז הכרמל זה אחד האיזורים היקרים בחיפה, לכן באופן טבעי סטודנטים לא יירצו לגור בו.
בנוגע להדר, קו 19 מקשר את הטכניון עם הדר.
&nbsp
 

b l i p

New member
לא שוכח

אתה שוכח את מחירי הדיור
מרכז הכרמל זה אחד האיזורים היקרים בחיפה, לכן באופן טבעי סטודנטים לא יירצו לגור בו.
בנוגע להדר, קו 19 מקשר את הטכניון עם הדר.
&nbsp
לא שוכח
מחירי הדיור אכן גבוהים. זה לא אומר שסטודנטים לא רוצים לגור גם שם אם היה נוח להם לעשות כן.
ובאנטי-תזה (מחירי דיור נמוכים יחסית): לכן ציינתי מהיר. קו 19 הוא אכן תדיר, אבל מאוד איטי. איטי ככה שזה מפריע.
&nbsp
 

Gn434

New member
על אותו משקל סטודנטים גם יירצו לגור ברמת אביב

לא שוכח
מחירי הדיור אכן גבוהים. זה לא אומר שסטודנטים לא רוצים לגור גם שם אם היה נוח להם לעשות כן.
ובאנטי-תזה (מחירי דיור נמוכים יחסית): לכן ציינתי מהיר. קו 19 הוא אכן תדיר, אבל מאוד איטי. איטי ככה שזה מפריע.
&nbsp
על אותו משקל סטודנטים גם יירצו לגור ברמת אביב
זה לא אומר שהם גרים שם בפועל...
בכל מקרה, 19 דווקא לא מאוד איטי הוא סה"כ נוסע את נו"ש, משך נסיעה של כ-20 דקות...
 

b l i p

New member
אבל במרכז הכרמל, וציר הרכס גרים

על אותו משקל סטודנטים גם יירצו לגור ברמת אביב
זה לא אומר שהם גרים שם בפועל...
בכל מקרה, 19 דווקא לא מאוד איטי הוא סה"כ נוסע את נו"ש, משך נסיעה של כ-20 דקות...
אבל במרכז הכרמל, וציר הרכס גרים
גם אם לא המסות הרבות של הסטודנטים. עדיין גרים שם.
וקו 19 ארוך משמעותית. הערכת נסיעה ב-20 דקות (לעומת 112 כאשר הוא נכנס, או חלופה של 16 אשר נכנסת לטכניון) כאשר הנסיעה המקורית עורכת גג 25 דקות זה משמעותי בהחלט.
 
לא 20 דק', 10 דק'

אבל במרכז הכרמל, וציר הרכס גרים
גם אם לא המסות הרבות של הסטודנטים. עדיין גרים שם.
וקו 19 ארוך משמעותית. הערכת נסיעה ב-20 דקות (לעומת 112 כאשר הוא נכנס, או חלופה של 16 אשר נכנסת לטכניון) כאשר הנסיעה המקורית עורכת גג 25 דקות זה משמעותי בהחלט.
לא 20 דק', 10 דק'
קו 19 נוסע עד 35 דקות מהדר לטכניון. לפעמים פחות. זאת נסיעה שעשיתי די הרבה פעמים
 
אבל לגבי מרכז הכרמל וציר מוריה צריך לזכור שמדובר באזורים

העובדות נכונות בעיקרן
אבל זה לא אומר שהמסקנה נכונה.
אחת הסיבות העיקריות לכך שכל הסטודנטים גרים במקומות שציינת נובעות מתחבורה ציבורית לא יעילה למקומות אחרים בחיפה.
מה הבעיה בזה שרוב הסטודנטים גרים שם? נפגם המרקם העירוני של חיפה שהיה יכול להתפתח רבות אם כל הסטודנטים מהטכניון היו מתפזרים ברחבי העיר. לנווה שאנן אין את היכולת להתפתח למרכז עירוני חי כמו הדר ומרכז הכרמל.
קו 31 הוא רק אחד. קו מהיר להדר זה משהו נוסף.
אבל לגבי מרכז הכרמל וציר מוריה צריך לזכור שמדובר באזורים
הרבה יותר יקרים מהשכונות שקרובות לטכניון ולסטודנטים זה משמעותי.
אם יותר קרוב זה גם יותר זול, אין לסטודנטים המגיעים מחוץ לחיפה סיבה לשכור דירה דווקא בציר מוריה או במרכז הכרמל.
הדר זה משהו אחר ויש נסיעה אחת בבוקר לטכניון ואחה"צ מהטכניון של קו 112 במסלול יחסית מהיר להדר.
 

b l i p

New member
כן, 112 קיים

אבל לגבי מרכז הכרמל וציר מוריה צריך לזכור שמדובר באזורים
הרבה יותר יקרים מהשכונות שקרובות לטכניון ולסטודנטים זה משמעותי.
אם יותר קרוב זה גם יותר זול, אין לסטודנטים המגיעים מחוץ לחיפה סיבה לשכור דירה דווקא בציר מוריה או במרכז הכרמל.
הדר זה משהו אחר ויש נסיעה אחת בבוקר לטכניון ואחה"צ מהטכניון של קו 112 במסלול יחסית מהיר להדר.
כן, 112 קיים
אבל כפי שציינת בעצמך, בתדירות מצחיקה.
צריכות להיות הרבה יותר נסיעות של 112 כדי שזה יהיה רלוונטי ויעדוד מעבר להדר. ניתן לעשות את אותו הדבר גם עם קו 16 (ליצור חלופה הנכנסת לטכניון).
 

tapuzo2

New member
לצלם לך אותו יוצא עם אנשים שעומדים במעברים?

סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
לצלם לך אותו יוצא עם אנשים שעומדים במעברים?
אל תקשקש סתם
יש אלפי סטודנטים באחוזה מוריה ומרכז הכרמל.
 

Gn434

New member
כן-תצלם! ותצלם גם כמה יורדים במרכז זיו!

לצלם לך אותו יוצא עם אנשים שעומדים במעברים?
אל תקשקש סתם
יש אלפי סטודנטים באחוזה מוריה ומרכז הכרמל.
כן-תצלם! ותצלם גם כמה יורדים במרכז זיו!
אחרי זה נדבר.
רוב הסטודנטים שגרים באחוזה לומדים באוניברסיטת חיפה, ולא בטכניון...
 
אלפי? סך הכל מספר הסטודנטים בטכניון נמוך מ-13 אלף

לצלם לך אותו יוצא עם אנשים שעומדים במעברים?
אל תקשקש סתם
יש אלפי סטודנטים באחוזה מוריה ומרכז הכרמל.
אלפי? סך הכל מספר הסטודנטים בטכניון נמוך מ-13 אלף
איזה אחוז מתוכם גרים באחוזה, מוריה ומרכז הכרמל?
ואגב, בכל שעה, 5 דקות לפני קו 31 יוצא מהטכניון קו 11 (שלו יש נסיעה גם ב 20:25) ואיתו אפשר להגיע עד מרכז חורב ומשם לא חייבים את קו 28. יש עוד הרבה קווים אחרים שנוסעים משם לאורך ציר מוריה למרכז הכרמל.
 
ולחלק ממי שגר במרכז הכרמל יש רכב.

אלפי? סך הכל מספר הסטודנטים בטכניון נמוך מ-13 אלף
איזה אחוז מתוכם גרים באחוזה, מוריה ומרכז הכרמל?
ואגב, בכל שעה, 5 דקות לפני קו 31 יוצא מהטכניון קו 11 (שלו יש נסיעה גם ב 20:25) ואיתו אפשר להגיע עד מרכז חורב ומשם לא חייבים את קו 28. יש עוד הרבה קווים אחרים שנוסעים משם לאורך ציר מוריה למרכז הכרמל.
ולחלק ממי שגר במרכז הכרמל יש רכב.
 
מאוחר יותר יש קו לילה הנכנס לטכניון

סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
מאוחר יותר יש קו לילה הנכנס לטכניון
 
DNFTT


סתם שאלה
מתי בפעם האחרונה נסעת בקו 31 מהטכניון?
אם היית נוסע, היית מגלה שהוא כמעט ריק ביציאתו מהטכניון בכל שעות היום.
אין ביקוש לנסיעות בקו 31, מכיוון שרוב הסטודנטים לא גרים לאורך מסלול הנסיעה שלו.
כל שאר הנוסעים, יעלו על קו 28.
רוב הסטודנטים של הטכניון גרים בזיו, נווה שאנן או נשר.
ייתכן ואתה גר במרכז הכרמל ולומד/עובד בטכניון, ולכן החלטת שהקו הזה הוא קו מרכזי בטכניון?
רוב הסטודנטים בטכניון ישמחו דווקא לתיגבור של קו 142 שמחבר אותם עם מרכזית המפרץ.
DNFTT
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה