השרמוטה של המדינה מוכרת שוב את לחמה

ערסחבק

New member
שקשוקה אני מוציא לך את החריף מייד

תוציאי את אלירז מהמשוואה הזו - אין לו שום קשר וגם לא היה לו כלום עם מנפנפת השיער הזותי אז אנא ממך - לא לערבב את אלירז עם העניין פה. !!!
 

שקשוקה38

New member
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

רק לא חריף
הזכרתי את השם שלו רק מהצד שלה לא מהצד שלו כמובן (אתה זוכר את מקרה הנשיכה ביד - גרמה לו לגעת בה) כמובן שהוא לא היה בעניין שלה אף פעם
(וגם אם כן, הוא בחור שנותן כבוד לבחורה ובחיים לא היה מתמזמז איתה גם אם היא היתה מתחננת)
 

limor63

New member
שקשוקה אתה צוחק עלינו לא פוגע בבחורה

מה עשתה לו איילה שכל פעם היא בפה שלו ובמיוחד במריבה הגדולה שהוא בצורה ברברית התנפל עליה אם זאת היתה אלין היא היתה רצה לאח הגדול ובוכה וטוענת שהוא היכה אותה ...........והפחיד אותה אז תסביר לי ממה נובעים כל הכעסים עליה , מה בגלל מה שהיא עשתה לסער ............. הוא עשה לו יותר גרוע בתור אחד שהחשיב את עצמו חבר הוא יצא מלוכלך בסילבסטר והוא יצא מלוכלך בריב של איילה ושל סער ............ שה תמים הוא לא שחקן מעולה שמסובב אןתך כן אין ספק.
 

מיק101

New member
סלחי לי, אבל -

אלירז לא "התנפל" על איילה, אלירז אמר לה, לאחר שקיבל אור ירוק מה"חבר" שלה - מה אותו "חבר" אמר לו עליה מאחורי גבה (ואמר רק דבר אחד מתוך הרבה דברים שסער אמר עליה) זה הכל! ואיילה בעלת הכבוד העצמי, העדיפה לאטום את אוזניה למשמע הדברים וללכת לסער הקצין והג'נטלמן כדי לשאול אותו אם הוא באמת אמר את זה.... והוא כהרגלו, מלמל מלמל ומלמל...... אז עכשיו לאחר שעשיתי לך איזכור למה שקרה - אולי סוף סוף תביני למה כולם אומרים שאיילה טפשה.... כי אם היתה חכמה - היתה מתרחקת במהירות הבזק מהאינפנטיל שצוחק עליה.... רק שבמקום זה כעסה על אלירז.....למה לא? למה לכעוס על הדביל שהיא מדמיינת שהוא אוהב אותה?
 

ערסחבק

New member
חייל ! שפר הופעתך..

ממה שאני יודע לחם מוכן רק ב-5 בבוקר, חוצ"מ - ואין שם תזרים מזומנים בתוך הבית
 

bamba38

New member
ערסחבק שלחתי לך מסר אישי ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

 
למעלה