השרדות 20 - ארצות הברית -שמות המתמודדים נחשפו

hollywoodonline

New member
השרדות 20 - ארצות הברית -שמות המתמודדים נחשפו

כל מי שעוקב אחרי השרדות האמריקאית, יודע שאתמול שודרה תוכנית הגמר של עונה 19, וכמיטב המסורת, מיד בסופה נחשפו פרטים על עונה 20 שתהיה שוב עונת אולסטארס. ע"מ לא לעשות ספויילר למקפידים אני מצרף לינק עם כל הפרטים.
 

hollywoodonline

New member
היי, אמרנו בלי ספויילרים... ../images/Emo13.gif

אני יכול להגיד יאק על עוד כמה בחירות שם, והאמת שאמנדה היא בין הראשונים שאני אגיד את זה עליהם (הדבר היידשישמח אותי בזה שהיא בעונה הזו, זה אם היא שוב תצליח להגיע עד השלישיה האחרונה וללכת הבייתה אך ורק עם התואר של זו שהפסידה את הניצחון 3 פעמים). אני למשל הייתי שמח אם איימי מעונה 9 הייתה חוזרת שוב, אבל זו כנראה הסטיה הפרטית שלי. (ואגב אחרי ההופעה הכושלת שהיא נתנה בעונת האולסטאר הקודמת אני מבין למה לא הביאו אותה שוב).
 

agroise broider

New member
הא!

אם זה יקרה שוב זה יהיה ממש מצחיק! (ואם ג"יימס יהיה חביב הקהל בכלל זה יהיה a blast) אני אשמח לראות את טום שבאופן אירוני מזכיר את טומי משלנו, מעניין אם התמימות שלו חלפה מהעולם, והוא יצליח לכפר על הטעות הנוראית שהוא עשה בפעם הקודמת. יש גם את הגורילה שהיה איתו באותה עונה, יהיה מעניין לראות אותו גם כן. חבל שטוד לא יכול להשתתף. הוא היה לוקח שוב , הוא פשוט מלך. איימי .ואללה , מה איתה באמת?
 

hollywoodonline

New member
מישהו פעם העלה הצעה של עונה של

מנצחים מול אלו שעפו על הפרק הראשון. תודו שזה יכול להיות מענין (או ממש גרוע, אם שבט הלוזרים יעוף אחד אחרי השני... )
 

hollywoodonline

New member
אבל אם החלוקה היא של שבט מנצחים מול מפסידים

המנצחים יעופו רק אם שבט המפסידים יצליח לקחת חסינויות. מה שלא נראה לי כל כך ראלי לאור המעט שאני זוכר מהאנשים שעפו ראשונים בכל עונה.
 

hollywoodonline

New member
אני מוכן ברגע להחליף אמנדה אחת

תמורת טוד וקורטני. השילוב של שניהם ביחד היה שילוב מנצח. מה גם שלדעתי אמנדה כל כך מיצתה את עצמה. אני מקווה בשבילה שהיא לפחות לקחה שיעורים ב"דיבור לפני מועצת השבט האחרונה" בשנה שחלפה מאז שתי העונות שלה. :)
 

agroise broider

New member
קורטני היא מקרה נדיר

הכי לא שורדת שבעולם שהגיעה הכי רחוק שאפשר..בעיקר בגלל טוד ואמנדה כמובן, אבל עדיין. כבוד.
 

hollywoodonline

New member
אבל היא הייתה כל כך מצחיקה

וככה אני אוהב את השורדים שלי מלאי סרקזם והערות ציניות כלפי כל שאר המשתתפים.
 

אורישקי

New member
קורטני היא לא גאון כמו טוד ואמנדה בני בריתה

היא פשוט קורעת מצחוק וממש חמודה,אחת השורדות האהובות עליי
 

X יו יו S

New member
אני אוהבת אותה אבל היא הגזימה

אין מצב שהיא מגיעה אפילו לאיחוד בעונה 16 היא הגיעה רחוק רק כי לא ראו את העונה איתה ואת איימי אני מכירה רק מעונה 16 והיא באמת לא היתה שם משהו לפי הודעה שלך נשמע שאולי כן יש בה משהו חבל שאין ש"ח לעונות הראשונות
 

hollywoodonline

New member
איימי הייתה מהממת בעונה שלה

והיא אחת השחקניות שאני הכי אוהב בהשרדות אוור. אני עדיין מכחיש שזו שהייתה בעונת האולסטאר זו באמת היא. לדעתי מדובר באחותה התאומה הלא מרשעת, שהתגנבה לתוכנית במקומה.
 

hollywoodonline

New member
נראה לי שהתשובה על זה תלויה בעיני המתבונן

אני לא ראיתי במשחק שלה דמות "רעה". אני חושב שהיא הייתה דמות ששיחקה באופן כללי משחק דיי חכם. אני לא רוצה לעשות לך יותר מדי ספויילרים בתקווה שתצליחי לראות את העונה מתישהו אז אני לא אוסיף מעבר לזה.
 

X יו יו S

New member
לא נראה לי שיהיה שידור חוזר

ואני אשמח אם תספר זה מסקרן אותי בעונה 16 בקושי הרגשתי אותה קצת לקראת סוף הפרקים שלה היא רצתה לעשות מהלך ולא הצליחה כבר נטלי הצליחה יותר ממנה
 

X יו יו S

New member
היי תרשמו מי יהיה

קישורים לא תמיד עובדים לי ואיזה כיף עונה אולסטארס
 
למעלה