השרב - האם מותר להרטיב גורה?
יש לי גורה בת 10 שבועות (חודשיים וחצי). מדובר בלברדורית. אתמול כשהיה חם ואני לא הייתי בבית אמא שלי אמרה שהיא ראתה אותה משפריצה על עצמה מים מקערת מי השתייה. ועכשיו כשיצאתי אליה ראיתי שמאוד חם לה, היא מתנשפת ומלחיתה בקצב. אז התזתי עליה קצת מים - לא שטפתי אותה אלא רק קצת מים שהפרווה תהיה לחה. קודם כל רציתי לדעת אם זה בסדר? והאם זה יהיה בסדר לתת לה גיגית עם מים ושאם היא רוצה שתכנס? האם זה לא בריא לשכבת השמן שלה? האם יש סכנה בלהשאיר אותה לבד עם גיגית מים "עמוקים"? ומכיוון שאני גר ליד ירושלים וכידוע אין לנו ים, האם הגיגית יכולה להוות מעין תחליף כדי שתתרגל למים שהיא אמורה לאהוב(לברדורית)? השאלה היא גם לגבי גיל מבוגר יותר במקרה וזה פשוט לא מומלץ בגיל הזה. מעבר לזה היא עברה סה"כ יפה את הזיקוקים, לא ליטפתי ולא חיבקתי אותה, עמדתי לידה רגוע והסתכלתי על הזיקוקים, ואמרתי לה פעם אחת בטון רגוע שתרגע. היא הייתה במרפסת סגורה בקומה שנייה בה היא ישנה עד שתעבור את כל החיסונים, והיא התרוצצה קצת בפניקה אבל מצאה מרגוע בתוך הכלוב טיסה שמשמש לה מלונה בקומה הזו.
יש לי גורה בת 10 שבועות (חודשיים וחצי). מדובר בלברדורית. אתמול כשהיה חם ואני לא הייתי בבית אמא שלי אמרה שהיא ראתה אותה משפריצה על עצמה מים מקערת מי השתייה. ועכשיו כשיצאתי אליה ראיתי שמאוד חם לה, היא מתנשפת ומלחיתה בקצב. אז התזתי עליה קצת מים - לא שטפתי אותה אלא רק קצת מים שהפרווה תהיה לחה. קודם כל רציתי לדעת אם זה בסדר? והאם זה יהיה בסדר לתת לה גיגית עם מים ושאם היא רוצה שתכנס? האם זה לא בריא לשכבת השמן שלה? האם יש סכנה בלהשאיר אותה לבד עם גיגית מים "עמוקים"? ומכיוון שאני גר ליד ירושלים וכידוע אין לנו ים, האם הגיגית יכולה להוות מעין תחליף כדי שתתרגל למים שהיא אמורה לאהוב(לברדורית)? השאלה היא גם לגבי גיל מבוגר יותר במקרה וזה פשוט לא מומלץ בגיל הזה. מעבר לזה היא עברה סה"כ יפה את הזיקוקים, לא ליטפתי ולא חיבקתי אותה, עמדתי לידה רגוע והסתכלתי על הזיקוקים, ואמרתי לה פעם אחת בטון רגוע שתרגע. היא הייתה במרפסת סגורה בקומה שנייה בה היא ישנה עד שתעבור את כל החיסונים, והיא התרוצצה קצת בפניקה אבל מצאה מרגוע בתוך הכלוב טיסה שמשמש לה מלונה בקומה הזו.