השפעת כבר כאן

catנוע

New member
זה לא עובד ככה..

את יכולה לעמוד בתור בסופר אחרי מישהו נשא/חולה ולהדבק. את יכולה ללכת ברחוב/גן משחקים ליד מישהו חולה ולהדבק. להמשיך? שפעת, אם אכן זה שפעת, היא מחלה מאוד מדבקת. לא צריך יותר משתי שניות ליד אדם חולה כדי להדבק. בגלל זה היא גרמה (ועדיין גורמת) למגיפות נוראיות. אם תדבקי בשפעת (ואני מקווה בשבילך שלא) זה לא יהיה בהכרח בגללה.
 

Tin Tinn

New member
אצלי בכלל אין בעיה - אין מי שיישאר

עם הגוזלית כשהיא חולה. אחותי יכולה לבוא להיות איתה כמה שעות אם יש לי משהו דחוף וסופר חשוב בעבודה, אבל לא יכולה להיות איתה יום שלם. אם היה לי סידור כן הייתי הולכת לעבודה. אני לא חולה, ואף אחד לא יעשה את העבודה שלי בשבילי, אז אם אני לא מגיעה, זה פשוט מחכה לי, או שמטרידים אותי בנייד כל היום, ואז גם אני לא ממש עם הגוזלית, גם מתבשל לי המוח וגם הטלפון מצלצל תמיד כשהגוזלית אוטוטו נרדמת, והצלצול חזק (כי קודם הוא היה חלש ולא שמעתי שיחה חשובה, אז הגברתי) וגם שמתי אותו בצד השני של החדר, אז צריך לקום עם הגוזלית בידיים, מה שמעיר אותה.... אוף. הקיצר, שלא תהיה חולה.
 
מצטרפת לאיחול ../images/Emo57.gif שלא תהיה

חולה ועוד דבר - מה עם
עם ספיקר? או אוזנייה? כשאני חייבת לקבל שיחות חשובות בבית וה
על רטט (כי התותחון ישן), אני פשוט לוקחת אותו איתי לכל מקום כדי להבחין בשיחות הנכנסות...
 
תלוי בחומרת המחלה או המצב שלי

בעקבותיה... לא תמיד יש לי את הפריבילגיה להיעדר. לפעמים נקבעים דברים כל כך חשובים ורבי משתתפים מראש, שאני איעדר מהם רק אם באמת לא תהיה לי ברירה (למשל כשלקיתי בווירוס ההקאות הבלתי נסבל) או אם ברור לי שאני מדבקת במשהו לא סימפטי.
 
למעלה