השפעות חברתיות של אי גיוס

חמדונה

New member
השפעות חברתיות של אי גיוס

בוקר טוב, אני מחפשת בנרות כתבות מאמרים וכו' על אנשים שלא התקבלו למקומות עבודה בגלל שלא התגייסו לצה"ל (מסיבות כאלו ואחרות), אני בעיקר צריכה את הכותרות המרגשות, הפאנצ'ים, אבל כל כתבה או קישור או משהו יעזור לי מאד, וגם כתבות כלליות על ההשפעה החברתית של לא-להתגייס. תודה, חמד
 

חמדונה

New member
בבקשה, זה מאד חשוב לי

אני פונה אליכם למרות שאתם כ-ן בצה"ל, בגלל שאם אתם צריכים להתנדב זה אומר שבשלב מסויים עמדתם בפני האפשרות של לאר ללכת לצה"ל, ובטח התעניינתם בנושא הזה... חוצמזה שאני קוראת סמויה כאן כבר די הרבה זמן מאחר ואני כנראה אאלץ להתנדב לצה"ל בעצמי.
 

SummerSpirit

New member
אוקי

אני בספק אם יש כאן אנשים שיש להם כתבות על אנשים שלא התקבלו למקום עבודה כי הם לא גוייסו לצה"ל. חוץ מזה, מה זה פה? תפוזגוגל? נסי לחפש במאמרים של הפורום או בגוגל עצמו. דבר שני, מה זה "אני כנראה אאלץ להתנדב לצה"ל בעצמי"? כל הרעיון של התנדבות לצה"ל זה כי את רוצה, לא כי מכריחים אותך ולא כי את עושה טובה למישהו.
 

חמדונה

New member
אאלץ להתנדב

כיאני מעדיפה לא להתנדב, אלא להתגייס כרגיל. ההתנדבות היא אילוץ לא כי אני לא רוצה לשרת, להפך. ואם את באמת חושבת שלא חיפשתי מאמרים באלפי מקומות אפשריים את מאד טועה וזה מאד לא בסדר מצדך לזלזל ככה בבנאדם שאת לא מכירה בכלל.
 

SummerSpirit

New member
../images/Emo140.gif

לא התכוונתי להעליב או משהו, זה פשוט נשמע טיפה משתנשא כשאת כותבת "אאלץ להתנדב" ולא להסביר מה עומד מאחורי זה. ובקשר למאמרים: אם לא ענו לך עד עכשיו, אז כנראה שגוגל הוא המקום.
 
למעלה