השפלות פגיעות בדייט ראשון מה עשיתם?

גלי 1970

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

לא קרה ושלא יקרה
 

Jen74

New member
בשביל זה תמיד דואגת לבוא עם ארנק

באותו רגע פשוט קמה והולכת. לא זוכרת שהיה לי מקרה כזה אבל אם חלילה זה יקרה, פשוט קמה והולכת. אם זה במקרה בזמן נסיעה אז אני דורשת ממנו להחזיר אותי לאן שלקח אותי.
 

P u s s i c a t

New member
רק בשביל זה?

ושאלה קטנה - הוא אוסף אותך גם כשזה בליינד דייט? את לא פוחדת? בנאדם שעלול להשפיל אותך בדייט ראשון עלול גם לפגוע בך יו נואו... מהשפלה אף אחד עוד לא מת..
 

Jen74

New member
ברור שלא רק בשביל זה הארנק ../images/Emo122.gif

וכן, יצאתי לבליינד דייט ברכב של הבחור. יש חששות ופחדים שאולי זה איזה מטורף, דובר כאן בפורום כבר על העניין הזה ואני כן סומכת על האינטואיציה שלי. לרוב לא טועה. כבר מזמן לא היה לי בליינד דייט אבל לאחרונים שהיו, אני משתדלת לצאת בעצמי, להיפגש באיזה מקום מרכזי שאפשר להגיע אליו עם תחבורה ציבורית.
 

P u s s i c a t

New member
הבדל ענק

להשפיל - אף אחד עוד לא השפיל אותי - בטח לא בדייט ראשון. גם לא העליב ו/או פגע. בבוטות פעם אחת דיבר אליי מישהו שהייתי אצלו בפגישה במשרד. עו"ד מניאק שהיה צריך לתת לי איזה אישור. לא היתה לי ברירה אז פשוט לא הגבתי בהפגנתיות וברגע שקיבלתי ממנו את המסמך שלשמו באתי יצאתי משם. החצוף עוד התקשר אחרי זה ורצה שנפגש לקפה. ברור מה היתה התשובה... נקודה רגישה - קרה בעבר - וזה בעיקר משום שבדייט ראשון הוא עדיין לא יודע עליי הכל ולא יודע מה רגיש... אז ברור שיכול לקרות מצב שבלי לשים לב הוא יגע בנקודה רגישה. מה עושים? כלום. מכיוון שזה לא בכוונה - מקבלת את זה כמו שזה - אמירה תמימה שלי הפריעה אבל לא באה בשום כוונת זדון. אם יקרה ומישהו יעליב אותי / ישפיל אותי בכוונה? באותה שניה קמה והולכת. אפילו בלי להגיד שלום. מי שלא נותן כבוד לא מקבל אצלי כזה
 

שלגייה3

New member
בחיים אף אחד לא פגע בי

להפך.הם רק פינקו אותי וזה היה ממש מדהים.אף אחד לא מעז לגרום לי אי נחות.להפך הם דואגים כל הזמן שאני אתפנק.מעניין למה?
 

נימשון

New member
מעולם לא הושפלתי ../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

היו כאלה שאמרו משהו לא במקום וקיבלו את זה ישר כבומרנג בחזרה ובזה נגמר הסיפור איתם. לא מוצאת לנכון להתנצח עם אנשים שבוחרים בשפה נמוכה כדרכם להביע מחאה כזו או אחרת.
 
למעלה