השפלות פגיעות בדייט ראשון מה עשיתם?

השפלות פגיעות בדייט ראשון מה עשיתם?

מה אתם עושים/עושות אם בדייט ראשון הצד שני שלכם פגע/ה בכם דהיינו העליב/ה השפיל/ה נגע/ה בנקודה רגישה דיבר/ה בבוטות וכו'.
 
תשובתי היא

בדר"כ אם אני יוצאת לדייט והדייט שאני איתו פגע בי במכוון או לא אני יורה בו בחזרה או שעוזבת אותו.
 
זה נשמע שאת נפעגת סידרתית

אולי לפניי הדייט פשוט תדברי עם הבחור..קצת תאומי ציפיות יכול לעזור לכם. לימון נגד הרעלת קפה מיותרת
 
אז ככה (הקשת בנקודת רתיחה)

אם זה בתחילת הדייט - אז קמה ואומרת לו להזמין חשבון והולכת כמובן. אם זה אחרי זמן "מכובד" - אומרת לו את דעתי עליו, ממליצה לו לפנות לפסיכיאטר המחוזי ודורשת שימחק אותי מרשימת אנשי הקרש שלו באשר היא. אם זה לקראת סוף הדייט (אחרי שהיה... נו.. דייט), אני הולכת אחרי שהדגשתי את כל האמור לעיל בסני הסעיפים. אם המקום מאפשר זאת, רצוי להוסיף בעיטה בתחת או סטירה מצלצלת (ודיר באלאק לענות). כמובן שהכל בהתאם לחומרת העניין ואם מדובר באמת במקרה קיצוני - אז הכי חשוב - מפרסמת את כינויו / שמו, פרטי האירוע למען יראו ויראו, ובעיקר כדי לשרוף אותו בקהילה. קיצוני? אולי אכזרי? אולי קצת יוציא אותי בתחושה טובה יותר? בטוח! מי שלא מכבד אותי כאדם, לא יכבד אותי כאישה, ואחד שכזה אין לו מקום בחיי החל מהדקה הראשונה. שלכם, הקשת (ברגע של רתיחה)
 
ואני המרוקאית?

מה כבר בן אדם יכול לעשות או להגיד בדייט ראשון שיכול להביא אותך למצב של להעליב, לבעוט לסטור ולפרסם את השם שלו למען יראו וייראו? לא נסחפת קצת? מדובר פה על דייט ראשון לשרוף אותו בקהילה? מוגזם לי
 
כן, לשרוף אותו !

להבעיר לו את האשכים השעירים באש ! לכבות סיגריות על הפיטמות שלו ! לירוק לו לתוך הקפה, לצעוק - " אונס אונס " להזמין לו משטרה, לשפוך עליו מיים רותחים , לפרסם בעיתונים שהוא מעליב סדרתי ולהכין לו חלקה בבית הקברות ! ככה צריך!
 
../images/Emo12.gif

ואז לחזור לבית המשוגעים ולבקש שהחופשה הבאה תהיה בקיץ כי פעם הבאה לא בא לנו ללכת לדייט בא לנו בריכה :)
 
לא הגעתי מעולם למצב כזה,

ולכן סייגתי את הנושא בחומרת העניינים. אני מניחה שמפרסמת הפוסט יודעת על מה היא מדברת, וייתכן והיא כן מתחברת לזה. לשמחתי מעולם לא הגעתי למצבים קיצוניים, הכי קיצוני שהיה, זה היה דייט של מישהו שדרש שאני אתאר לו במילים שלב אחר שלב, איך אני מתכוונת לקבל אותו כשהוא מגיע מהעבודה, ברמת האוכל שאכין לו, המסג' שהוא יקבל, וכמובן פירוט רחב לאיך אני "אפנק" אותו, כולל מהירות לשון, תנוחות ורצוי אף להגיד לו תודה בסוף... כן.. אמממ... שלחתי לו שבוע שעבר זר פרחים למערה, הם עשו יופי של שיפוץ :)
 

phizik

New member
היה פעם אחת......הגעתי,קיבלתי משפט

מגעיל,חייכתי הסתובבתי והלכתי
 
גם לי זה קרה ונהגתי אותו דבר

וכל מי שסיפרתי לו לא הבין איך לא עניתי לו בצורה מגעילה.... זה אפילו לא עלה בדעתי :) סתם אמרתי לי תודה לאל שזה נגמר לפני שחלילה היה מתחיל עם טיפוס כזה..
 
והכי קטע?

שבועיים אחרי זה בערך הוא התקשר אליי כי הוא היה צריך ממני טובה אישית בגלל המקצוע שלי :) פחחחחח כאילו נראה לו? גם אז פשוט אמרתי שאני מצטערת אבל אני לא יכולה לעזור לו וסאלאמת כל טוב
 

Nush Nushit

New member
קמה והולכת ....

בלי בזבוזי אנרגיה בלי להחזיר בלי לנסות לחנך והכי חשוב בלי לקחת ללב ....
 
למעלה