זה יכול להיות תקף גם לגביך כשכיר, נניח,
וזה לא רק עניין של להיות איש מקצוע. אתה יודע שאתה עושה עבודה מקצועית, מדויקת ומשקיע בעבודתך יותר מאחרים, לפיכך זכותך המלאה לדרוש שכר גבוה יותר, ואם החברה יודעת את זה ומסכימה עם זה היא גם תיתן לך. כנ"ל אנשי מקצוע בכל התחומים. הבעיה היא, שאי אפשר לדעת מי גובה מחירים מעל הממוצע בשל חמדנות, או מתוך מקצועיות ואמינות אמיתית. למרות שבמקום הזה בדיוק נכנס הלקוח המרוצה שמעביר הלאה את שביעות רצונו משירות אותו הוא קיבל, על אף שהיה יקר מהממוצע. לדעתי הבחור ש"התלונן" על המחיר, יכול היה קודם כל לפנות לבעל המוסך ולשאול אותו לפשר המחיר הגבוה ולקבל ממנו את ההסבר שהוא נתן כאן עכשיו.