השמעה ראשונה של שירי הפסטיגל

לא ממש התלהבתי מהשירים..

אבל בנתיים אהבתי את השיר של עדי כהן. אולי אם אני השמע שוב אבל את השירים המלאים אולי אני אוהב עוד שירים. ומה עם יעל בר זוהר? אין לה שיר?
 

shnu00zel

New member
מזה?!

גם לשירי גם ליעל וגם לסקעת אין שיר?! שלושתם לא בחלק התחרותי?! איזה מעפןןןןן הכי אהבתי את של רן דנקר...
 
השירים לא משהו..

אבל אהבתי את של רן דנקר
וליעל אין שיר?! כאילו אני יודעת ששירי וסקעת אורחים.. אבל מה עם יעל??
 
הכי יפה של רוני רק בגללה אני הולך

לפסטיגל הקול שלה היופי שלה האופי שלה
הכל הפסטיגל נשמע מעפן
אבל רוני גרמה לפסטיגל להיות תותח!!!!!!
 
האמת...

אהבתי מאוד את השיר של אפרת אבל הוא לא הכי מתאים לפסטיגל אז אפרת-מ 1 עד 10 7.5 בגלל שהשיר לא מתאים לפסטיגל אבל השיר עצמו לדעתי מדהים!! רן דנקר-מ1 עד 10 9 שיר מתאים לפסטיגל ומאוד יפה אבל הביצוע של ההתחלה לא האהבתי.. רוני-מ1 עד 10 5 שיר יותר מידי אלקטרוני שנה שעברה היה לה שיר דומה לזה ואפעם אין לה שירים ישראלים כל הזמן רמיקס אז זה הציון שנתתי עדי-שיר מהמם!! מ1 עד 10 9.5 תמיד אפעם אין שיר מושלם... אבל השיר ממש ממש יפה.. סופי צדקה-מ1 עד 10 7 שיר לא קיצבי שיר משעמם אבל מתאים לקטנים אז 7... רותם אבוהב ורועי בר נתן-מ1 עד 10 8 שיר מצחיק נחמד קצבי חחח... אושרי כהן-מ1 עד 10 8.5 ההתחלה הרסה שיר יפה לדעתי הוא יצליח... שלישיית מה קשור-מ1 עד 10 6 השיר נשמע מטומטם!!!!לא מי יודע מה אהבתי... תכתבו גמ אתם את דעתכם ומיספור!! נ.ב למה באף שיר לא שומעים ילדים?!?!
 
בגלל שאת הילדים מוסיפים

הזמרים מקליטים פלייבק ואז לשיר שצריכים בו רקע של ילדים הילדים גם עושים פלייבק ומשמיעים את זה ברקע של זה ככה לפחות עשו בפסטיגל 2002 ונרא לי גם בכל השנים
 

rhilf

New member
אחלה שירים אבל חסר השיר של יב"ז

השנה יש רק 8 שירים בדרך כלל יש 9 למה????
 

rhilf

New member
אני חושב שיעל תנחה

אבל יכול להיות שהיא עדין תשיר שיר אבל שלא מתחרה.
 
איזה שירים של ט'ו באב!!!

אתמול קניתי כרטיסים אם הייתי יודע שהשירים מגעילים לא הייתי קונה!!! למה שירי לא שרה שיר??????? ועוד סקעת????????????????? ויבז לא שרה??? למה סופי טופי הזאת שרה ומה קשור ורועי בר נתן וזאתי!!! אוףףף השירים ממש מגעילים!!!
 
למעלה