"השמיים לא בישרו על סערה..."

גל ים..

New member
"השמיים לא בישרו על סערה..."

חריקת בלמים העירה אותה משנתה.. יואבבבב היא צרחה אל קומת הגג מקווה בכל ליבה ..שהוא נם את שנתו הערבה.. "השמיים לא בישרו על סערה..גם הים היה רגוע ושקט"..כך שר אייל גולן .. והיא לא ידע עד כמה שיר זה ישפיע על מהלך חייה מאז אותו בוקר מר ונמהר.. שלום גברת שאולי הוא לחש ..כשפתחה בפניו את דלתה ..ופתחה בפנייה את חייה השחורים ביותר עליי אדמה.. מצטער לבשר לך ..את צריכה להגיע איתנו אל תחנת המשטרה הקרובה.. בנך מעורב בתאונת דרכים קטלנית..מה מצבו היא מלמלה ממאנת להאמין שמדובר ביואבי שלה...לא אוכל למסור לך שום פרטים ..מצטער הוא אמר בנימה לקונית משהו.. הצטרפי אליי ..נשוחח בדרך..איך מעכלים את זה ריבונו של עולם ..מה אומרים ...מה אגיד לו ...הרי אלף פעם ביקשתי ממנו לא לנסוע במהירות...ביקשתי ממנו אלף פעם שאם הוא נמצא עם חברים ושותה שלא ינהג ואם אין איש מהחברים שמסוגל לקחת את הרכב הביתה שיצרו איתנו קשר ההורים.. ועכשיו הרדיו מנגן את הדיסק של אייל גולן "השמיים לא בישרו על סערה.."והיא ידעה שסערת חייה רק מתחילה לרקום עור וגידים.. הכניסה לבית החולים מול הפרצופים המהנהנים דברי סליחה..ועזרה..כמעט הוציאו אותה מדעתה והיא ניסתה בכל כוחה לשאול בנימוס היכן הילד? זה כאן גבירתי לחשה לה אחות בשביס לבן על ראשה..אבל המצב לא טוב ..אז בבקשה ממך נסי להיות כמה שיותר שלווה אם לא בשבילך אז למענו.. דמעות חנקו את גרונה הוא שכב שם בין הסדינים הלבנים..ממלמל אמא סליחה..אמא נכון שאת לא כועסת..אמא תגידי משהו בבקשה...מה אומרים אלוהים עזור לי מה אומרים?? חדווה נצמדה אל זרועה מחבקת ובוכה..חברתו מאז הצבא שלא משה ממנו אף לא לרגע אחד.. אך הפעם היא לא נסעה איתו אל הבר אלא יצאה עם חברה לסרט.. מיכל ..גב´ שאולי אימרי משהו בבקשה..הראי כעס זעם רק אל תשתקי היא לחשה לה.. והיא בכלל רצתה רק לומר מילה אחת...למה? למה ואיך וכיצד..ולמה הוא לא ניזהר..ולמה הוא לא מבין לכל הרוחות שלגדל ילד עד גיל 20 זה משימה קשה....להביא אותו לעולם זה אומר לסחוב אותו תשעה חודשים בבטן ...וללכת כל חודש להיבדק..אם הוא בסדר ואם הוא נושם ..ולבדוק אם יש לו עשר אצבעות ולא רק שמונה..ואם הלב שלו תקין והמח בסדר..ועד שהוא יוצא החוצה זה אומר שהיא היתה צריכה לשבת 10 שעות בחדר לידה ולצרוח כמו משוגעת ...כי אפידורול היא לא יכלה לקבל ..ובמשך עשר שעות היא התפללה לאלוהים שהוא יעזור לה לעבור את הסיוט הזה..ואחר כך ברית מילה...וחיוך ראשון בכתה א´ בלי שן אחת שעפה לה תוך כדי מכות עם דובי הילד של השכן..ובר מצווה עלייה לתורה..כולם עומדים שם מול ארון הקודש..מחייכים אומרים מזל טוב שיגדל למעשים טובים ..ושתגדלו אותו בנחת ..ואבא שלה לא שם כי הוא כבר נפטר..והדמעות חונקות ויורדות...ולילה ראשון כשהוא הלך לצבא..היא לא הצליחה בכלל להרדם ..וכל כך קיוותה שלא ישלחו אותו ליחידה מובחרת כמו שהוא רצה אלא לאיזה משרד קרוב לבית שיוכל כל ערב לבוא לומר לה ליל מנוחה ולישון במיטתו החמה.. ועד כמה היא התאכזבה כשהוא התקשר וצרח אמאאאאא אני בגולני ..והיא בכתה אך לא הראתה לו ואמרה לו בני אני גאה בך כל כך ..מנשקת אותך ושיהיה בהצלחה וכשטרקה את הטלפון היא אמרה ..אלוהים שבשמיים מילא לא שמרת על אבא שלי שחלה בסרטן ולקחת אותו..מילא עשית את אמא שלי חולה ...מילא פגעת קצת גם בי לקחת לי את העבודה והפכת אותי להיות מובטלת אחרי עשרים שנה .. אבל דירבאלק אם תפגע בו.. כי החשבון ביני לבינך יהיה פתוח לכל החיים...והלכה להדליק נר והתפללה כל כך חזק.. אז איך ולמה וכיצד הוא לא שמר עליו ??איך הוא הניח לו להכנס אל תוך כלי הרצח הזה וגרם לו לכל הפצעים ולכל הצרה צרורה הזאת שנפלה עליו?? "השמיים לא בישרו על סערה.." כך התנגן במוחה השיר עוד ועוד ועוד..והיא רק עמדה שם שותקת מבלי יכולת לומר מילה..מנסה בכל דרך למצוא את המילה המתאימה הנכונה.. להגיד שהיא סולחת ..שהיא בעצם אוהבת ..שהיא רוצה לחבק כל כך חזק..אבל שתקה.. ועכשיו היא עומדת כאן מולו מחבקת את חדווה ואת יואב ..בית לוינשטיין המחלקה לטיפול ראש.. יואב מביט בה חדווה מחזיקה את ידה ולוחשת אמא נעבור גם את זה ..את יודעת אנחנו ילדים של החיים .. חזקים ..קשוחים ..שורדים ...הוא עבר את גולני ..הוא יעבור גם את זה.. מיכל שותקת לא אומרת מילה..רק העינים מדברות ...והשיר מתנגן במוחה.."השמיים לא בישרו על סערה...גם הים היה רגוע ושקט ...."והיא מביטה אל השמיים ולוחשת .. אני ואתה עוד לא גמרנו את החשבון ..אך נשאיר זאת לפעם הבאה.. גל.
 

גל ים..

New member
מיכלי תודה רבה...../images/Emo141.gif

נכתב ממש על הבוקר..אולי בהשראת השיר של אייל גולן.. ואולי כאמא שרואה את ילדייה גדלים ומתוך הפחדים העצומים שלי... והלוואי ולא יהיה זה מציאות של אף אחד.... אמן גל..
 

sahr12

New member
לפני שאתחיל לשרשר בקר טוב...

בא להחמיא על סיפור מרגש..כתוב בכישרון..לנשק לך בלחי.. ולאחל לך יום טוב.. ושלא נדע מהדברים האלו..
 

גל ים..

New member
סער..שיר..מיכלי ואחרים תודה|חי

סליחה שאני מקפיצה...רציתי להגיד תודה לך ליהי ... ולך סער חיבוק גדול וענק ממני.. זהו הלכתי בשקט ושוב סליחה שהקפצתי... בוקר טוב גל
 

מקסיקני

New member
גל לפני שאת הולכת...../images/Emo24.gif

הסערת את ליבנו בבוקר גשום זה.. שלא נדע מצרות...
 

שייכת

New member
גל ים...

כתוב נפלא נהנית לקרוא אותך תמיד. בוהוריים טובים לך. שייכת.
 
כל כך מסתדר עם מזג האויר...

יפה מאוד... כמו כל האחרים פרי עטך...
 
למעלה