השמאל שולט בישראל גם כשהוא מוכה וח

שרוף

New member
השמאל שולט בישראל גם כשהוא מוכה וח

גם כשהוא באופוזיציה עליכם להודות תומכי הליכוד שהמפלגה שלכם סתם מפלגה. מפלגה שמאוהבת בשלטון בכוח בכסף ובשררה ומחוץ לזה סתם עוד מפלגה שאין לה אידאולוגיה שאין לה אלטרנטיבה לאידאולוגיה של השמאל והיא הקמת מדינה דו לאומית בקו הירוק ולמעשה חיסול מדינת ישראל. ראו איך קרס שרון מול מבול של חברי כנסת או סתם מטורפים שהלכו להפגש עם עראפת. ראו איך קרס הקונספט של שרון והליכוד שלא מדברים תחת אש. על מה אתם חושבים דיבר פרס עם נביל שעת על מזג האויר? האמת היא וכתבתי אותה בעבר שפרס הוא המסמר האחרון בארון הקבורה של הליכוד תומכי הליכוד. זה הסוף של המדינה.
 

אלוני.

New member
שרוף

שמאלמאניה ?? השמאל פועל כמו כל מפלגה ליישום הרעיונות והדעות שלו, זו בחירה של שרון עם מה להסכים ועם מה לא, המוזר בעיניי שתומכי שרון באים בטענות לפרס. שרון שלח את בנו להיפגש עם עראפת לפני פגישת פרס-שעת בלי שהשמאל לחץ עליו. כנראה שנוח להחזיק את השמאל כגוי של שבת לצורך העניין. לגבי כל הפגישות המוזרות עם עראפת, אני מסכים איתך שהפגישות לא היו צריכות להעשות והן אפילו מהוות עבירה על החוק----אבל למי איכפת החוק ??
 

שרוף

New member
בוודאי אלוני שהשמאל פועל

כמו מפלגה. הרי יש לו מפלגה ואפילו תנועת שלום עכשיו. אלא מאי שהמפלגה הזאת מרצ שכחה את מותר האידאולוגיה שלה קרי פלורליזם חברתי(ראה בזבוז הזמן בממשלה האחרונה בישיבתה עם שס הרוצה ההיפך מפלורליזם חברתי)שכחה את עקרונות הסוציאליזם שלה ומתרכזת רק בדבר אחד הריצה המטורפת אחרי עראפת לשלום מזוייף עם טירוריסט שרוצה את פלשתין במלחמה. לגבי הימין אני מניח שדעתי מוכרת לך אני טוען זה הרבה זמן (וגם הבעתי את דעתי על הימין בבחירות (פתק לבן)) שהימין הזה הוא אסון למדינת ישראל אין לליכוד שום פתרון למצב ההולך ונעשה גרוע מיום ליום. את הליכוד מעניין השליטה בשלטון הכוח והשררה והכיבודים. הליכוד הוא המצע התמידי לסרטן המכרסם בחברה הישראלית והם החרדים השונאים את המדינה כריבונות ואת כל מה שלא חרדי יביאו פה למלחמת אזרחים עקובה מדם.
 

hreuven2

New member
כוחו של השמאל בכנסת

בגלל שיטת הבחירות הקודמת ובגין אי קיום בחירות לכנסת גדול כפל כיפליים מכוחו האמיתי וממשלת האחדות יצרה מצב שלא מנקים את האורוות מהמשיחיים של השמאל הגרועים בעיני מהמשיחיים הדתיים-אלה לפחות אינם מותרים על חלקי מולדת
 

אלוני.

New member
כוחו של השמאל

הוא בהתאם לבחירות האחרונות, לו רצו אנשי ``הימין`` לשנות את יחסי הכוחות היו מפזרים את הכנסת מכיוון שלא עשו זאת אין להם אלא להלין על עצמם, אי אפשר להנות מכל העולמות. אגב, לא ירחק היום שבו תכתירו את שרון כשמאלני, וחבל.
 

hreuven2

New member
בחיים לא

טובים מכאובי שרון מיסורי השמאל תמיד ,לעולם ובכל מקרה
 

אלוני.

New member
ז``א

שאתה מוכן לקבל מידיו של שרון כל דבר ? אין שיקול דעת? ושוב, לו שרון רצה היה יכול ערוך גם בחירות לכנסת ולהוריד מכוחו של השמאל .
 

hreuven2

New member
שרון פועל בשקט ושיקול דעת

יותר מראשי הממשלה שלפניו,ניכרת מנהיגות בכל מעשיו. לגבי הפעילות דעתי כדעת לנדאו להכות כל הזמן.
 

אלוני.

New member
שרון

אכן שרון פועל עד כה בתבונה ובמנהיגות כראוי לאיש עם רקורד כמו שלו.
 

שרוף

New member
שרון פועל לפי הסטנדרטים של שלטון

השמאל. האם זה מה שהוא הבטיח לעם ערב הבחירות ובכן לא. הוא הבטיח מלחמת חרמה בטירור. 3 ג`יפים וכמה מבנים וחיסול רוצח פעם בחודש זה מדיניות של השמאל. הוא הבטיח לעם לא יהיו שיחות תחת אש ובפועל נפגשים ומשוחחים בכירי הרשות מסתובבים בתל אביב כאילו והייתה שלהם שרים וחברי כנסת מטיילים בעזה כאילו ואין טירור ולשרון אין מנהיגות ברורה. ובקיצור אלוני אין חדש תחת השמש חוץ ממערכת בחירות יקרה שעלתה למשלם המיסים הון תועפות ועוד מספר משרות שר וסגני שר מיותרות לחלוטין. לפני הבחירות התרעתי ואמרתי ממשלת אחדות זה שקר זאת עבודה בעיניים על הציבור בישראל.
 
למעלה