השמאל צריך שניה וחצי בשלטון כדי ליישם את השחיתות שלו

katomish

New member
השמאל צריך שניה וחצי בשלטון כדי ליישם את השחיתות שלו

הוועדה ממליצה לא לייקר את המס על ייבוא המלט פרץ בתגובה מתעלם מהמלצות הוועדה ודואג לחברים שלו בתעשיית המלט שיגזרו רווח גם על חשבון העובדים שלהם וגם על הציבור במחירי הדירות. https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3834371,00.html מושחתים !!!
 

בוזי15

New member
תירגע !! לא ניתן לשמאל להגיע לשלטון . אתה מפחד מאד מאד

כבר שנים רבות שהרחקנו את השמאל מהשלטון 70% מהעם הוא ימני .מדוע הפחד לא מרפה ממך ?
 

katomish

New member
העם הוא חצי חצי, ביבי זה מרכז. גנץ זה שמאל, אתה שמאל קיצוני.

 

בוזי15

New member
מאחר שאתה פחדן .אתה מנפח את האויב החלש !!!

במעל 80% המכתבות שלך מובא חשש בולט שהאויב השמאלני החזק והאכזר יקח לנו את הדמוקרטיה או יטרוף את המנהיג הימני שלנו . . לטובתך אני מציע לך להירגע אפילו אתה הבנת שהדמוקרטיה שלנו נשמרת ואין בכוחו של הננס השמאלני לשנותה . גם כל ההצגה שהמנהיג הימני החזק והנחוש שלנו נירדף עי שני ננסים שמאלנים שמתחילים כבר לטרוף אותו זו הצגה שבויימה עי דביל ומפגר ולא קשורה בכלל למציאות . זה מציג את כל העם הנירדף שלנו מונהג עי מנהיג חלש ונירדף והמצב הוא בדיוק ההפך !! אתה צריך להיות שמח ובטוח בעצמך שנפלה לך זכות להיות מונהג עי מנהיג חזק ונחוש מהליגה של הגדולים ולא מהשמאל הרופס . מילא לחשוש ולפחד מגורם חזק וגדול זה סביר והגיוני אבל לחשוש מהשמאל הישראלי ??? אתה כל פעם מחדש מבליט את חששותיך ומציג עצמך שייך לגוף החלש והקטנטן . תתעורר וזקוף גב ! להציג
 

katomish

New member
הדמוקרטיה שלנו נדרסה נדרסת ותמשיך להידרס ביידי החונטה

מי שלא מפחד מכך הוא טיפש, או שרוצה שזה יקרה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון כי הוא היה קיר הברזל ששמר על הדיקטטורה של בג"צ

כשבגלל אילוצים קואליציוניים או בגלל היריקה בפרצוף שקיבל מהמערכת הוא אפשר לשותפיו לבנות דמוקרטיה אמיתית ולשים סוף לדיקטטורה של בג"צ מתחילים לרמוס אותו ואת שותפיו. ואגב למרות שאולמרט היה שמלאני קיצוני בנושא הוויתורים שהוא מוכן לעשות לערבים הוא מינה שר משפטים שרצה גם כן להחזיר את השלטון לעם ונתן לו גיבוי ולא פיטר אותו ולכן חשפו את הקלטות שלו עם טלנסקי. שלא לדבר על חיים רמון שעשו לו תיק פלילי ועבודות שירות בגלל מעשה לא אתי שאין לו שום קשר להיבט הפלילי כי סירב להיות בובה של נשיא ונשיאת העליון בתור שר משפטים.
 

ננו ננו

New member
החונטה מונהגת על ידי נתניהו ואתה חלק מהחונטה

מצג השקר שלכם שיבש לכם את המוח.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה מנסה להגיד שנתניהו ביקש להעמיד אותו לדין

הורה למפכ"ל המשטרה רוני אלשיח להמליץ על כתבי אישום, הורה לשי ניצן להמליץ על כתבי אישום, הורה למנלבליט להגיש את שלושת כתבי האישום לפני ואחרי השימוע וגם את פסק הדין ואת גזר הדין הוא כבר קבע?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רק לפני 11 שנה השמאל היה בשלטון

ויותר מזה לפני 14 שנה השמאל באמת ניצח בחירות, בעוד לפני 28 שנה ולפני 21 שנה השמאל התחפש לימין וכך תפס את השלטון, לפני 14 שנה אנשים באמת ובכנות הצביעו לשמאל.
 

tgranot1

New member
אז אתה תומך ביבוא בהיצף....

גם אם מצד אחד בישראל מאבדים מכך פרנסה וגם שמחיר הדירות לא יורד עקב כך כפי שמתואר בכתבה שאתה עצמך הבאת. אז איך בדיוק הציבור נזוק?
 

katomish

New member
אני תומך בכך ששר הכלכלה לא ישקר שקיים יבוא בהיצף

בניגוד מוחלט למסקנות הוועדה הממליצה. וזאת למרות שדני טל שמקושר למפלגת העבודה קבע שיש היצף כנראה בהתאם לדרישות פרץ שרוצה להחזיר את המונופול של נשר. לפרץ חברים בהנהלת נשר ששלטה כמונופול עד לפני שנים ספורות. אני בעד שאזרחי ישראל לא יפסידו 350 מיליון שקל בשנה על מלט יקר יותר. &nbsp
 

tgranot1

New member
גם אני בעד שאזרחי ישראל לא יפסידו.

ומצויין בכתבה שמחירי הדירות לא ירדו בעקבות ירידת מחירי המלט. אין לי בעיה שיתחרו בנשר, אבל לא במחירי היצף קרי שימכרו בישראל במחיר נמוך ממחיר חצר המפעל בארץ המקור שכן במכירה כזו לאור זמן קיים אינטרס לחסל את היצור המקומי ואז ליצור תלות ביבוא מונופוליסטי. . כלומר הנחה היום על חשבון העתיד. לא צריך יום לימודים ארוך לעקוב אחר מחיר במדינת המקור. לא צריך וועדה בשביל זה. אתה באמת רוצה ששוק המלט יגיע למצב כמו שוק סכיני הגילוח לדוגמה שכולו תחת שליטת דיפלומט במחירי שחיטה? מה עוד שמלט הוא גם מוצר חיוני שמסוכן אם לא תהיה אפשרות לייצר ממנו בישראל , ובטח ובטח כשהמקורות הללו במחיר ההיצף מגיעים מטורקיה, ירדן ומצרים , לא בדיוק מדינת שאתה רוצה להיות תלוי בהם לגמרי עקב המצב הגיאו-פוליטי .
 

katomish

New member
האם זה אומר שמחירי הדירות לא יכלו לעלות אפילו יותר?

נשר שלטה ב 90% מהשוק מאז שנשבר המונופול קמו עוד חברות מקומיות אסור שהמדינה תהיה תלויה בחברה אחת לפי רשות התחרות הרווח הישיר של הציבור הוא 350 מיליון בשנה. אם השוק הישראלי ייצר מלט בהיקפים של 50% זה מצויין. אנחנו רחוקים מלהיות תלויים ביבוא. &nbsp
 

tgranot1

New member
לא בקשתי שהמדינה תהיה תלויה בחברה אחת

או שלא יהיה יבוא כלל. אני מדבר על היצף - שזה דבר שונה לגמרי שכן מדובר בתחרות לא הוגנת שאפילו החבר האולטרא-קפילטליסט שלכם טראמפ הגיע למסקנה שצריך להגן על ארה"ב מפניו. ועד כמה שאתה תטען כי מונפול של יצואן או יצרן מקומי הוא גרוע, מונופל של יבואן גרוע בהרבה.
 

katomish

New member
יש הרבה יותר מיבואנית אחת

מי שקבע שיש היצף הוא מינוי של פרץ שמונה כדי לקבוע זאת הוועדה קבעה שאין היצף.
 
למעלה