השם של הפורום משך אותי...
שלום לכם! אני בת 25. בגיל 18 עליתי לארץ, התחתנתי, ילדתי תינוק (לא הכל בגיל 18!
ואז נסענו לקנדה לשליחות - כאן אנחנו גרים מאז אוגוסט ואמורים להיות כאן 3 שנים. לפני הלידה, הייתי עוזרת משפטית בחברת היי-טק. אחרי הלידה פוטרתי בעקבות קיצוצים אבל בבלאגן של הנסיעה לא ממש התייחסתי לזה ודווקא שמחתי שיצא לי להיות שנה בבית עם התינוק שלי. בגדול, עכשיו: אני בקנדה. התינוק במשפחתון כל יום. הבעל עובד בטירוף. והכל פתוח לי. אבל אין לי מושג מה לעשות עם עצמי! עשיתי תואר ראשון לא ממש שימושי ואין לי כ"כ מה לעשות עם זה. העבודה שהיתה בארץ היתה עוד אחת בסריה של עבודות טובות בפני עצמם אבל לא ממש לוקחות אותי לאף מקום. ז"א - אני לא בדרך לאף מקום! מה שנקרא JACK OF ALL TRADES, MASTER OF NONE (עשיתי מלא דברים מעניינים אבל לא התמחתי בשום דבר). בקיצור, עכשיו אני עומדת בפני הלא נודע. מצד אחד אני רוצה לעבוד כדי לחסוך לחזרה לארץ (שמוגדרת ואמיתית). מצד שני, לא רוצה שוב לבזבז את הזמן כאן בלעבוד סתם כדי לעשות $$ ואז להגיע לארץ באותו מצב בדיוק שבו נסעתי - בלי שום התמחות. אז חשבתי אולי ללמוד משהו שיקנה לי מקצוע. אבל איך? מה? מאיפה השכר לימוד?? בקיצור, אני מבולבלת. אני "רק" בת 25 אבל אין לי מושג מה אני רוצה להיות "כשאגדל"!! וככל שאני יושבת בבית וחושבת על זה אני עוד יותר מתוסכלת. לפעמים כשהכל פתוח, זה יותר מחניק! אשמח לכל התייחסות או עזרה שתוכל לעזור לי לצאת קצת מהבלבול.
שלום לכם! אני בת 25. בגיל 18 עליתי לארץ, התחתנתי, ילדתי תינוק (לא הכל בגיל 18!