השם שלו/ה משנה לכם?

דנטל

New member
השם שלו/ה משנה לכם?

הכרתי מישהו ששיקר לי לגבי השם שלו, כי הוא חשב שאם אני אדע את השם האמיתי אני לא אזדיין איתו. ואני מסכימה שהשם שלו מזעזע, אבל זו לא סיבה לא לרצות מישהו. הסקרנות הורגת, אני יודעת - קוראים לו חנן והיו לי גם שמעון ויחיאל, וכרגע יש איזו התפתחות עם אחד שקוראים לו משה ואוננתי לאחד שקוראים לו זאב ושניים שקוראים להם יובל כמו לאח שלי (שזה שם נורמלי, אבל עם קונוטציות), אז למישהו פה זה היה משנה עד כדי כך איך קוראים למישהו? יש שם שבגללו לא הייתם מזדיינים עם מישהו (חוץ מהשם של האבא/אמא)?
 
זה נראה לי יותר שטחי ממעשן/לא מעשן

לי לא היו הרבה כמו לגברת שמעלי (וירטואלית, בשרשור התגובות), אבל כשאני חושב על זה, למעט שם אחד "גלותי" שקצת הפריע לי, כל שותפות המיטה שלי היו עם שמות עבריים כאלה, טהורים ודי שגרתיים. היתה לי אחת ששינתה את השם המקורי שלה, ואחרי ניג´וסים רבים, חצי בקבוק יין וירידה משובחת במיוחד, היא הסכימה לגלות לי שהיא נולדה כסווטלנה. זה דווקא הדליק אותי בטירוף. זוכרים את הקטע מ"דג ושמו ונדה", שג´ימי לי קרטיס מתחרמנת משפות זרות וג´ון קליז מדקלם לה ברוסית. אז בדיוק ככה. מעולם לא היה דקלום של המניפסט הקומוניסטי בשפת המקור (אגב, הוא בכלל נכתב בגרמנית, לא?) מחרמן כמו באותו ערב.
 

דנטל

New member
נו, זה באמת שטחי

ובכל זאת, גיליתי את השם האמיתי שלו, כי נפלט לחבר שלו (אחרי שכבר הזדיינו והייתי בטוחה שנמצא איתי במיטה בכלל יוסי). בעיניו, זה כנראה, בכלל לא שטחי - אחרת הוא לא היה משקר, נכון?
 

דנטל

New member
חשבתי

שהשם הראשון שקופץ לראש הוא זיוה, בגלל השיר ההוא, כמובן.
 

reneg

New member
סורי...

לא התכוונתי... מצד שני את לא צריכה לחשוש...
 
את האמת.... זו שאלה

די מוזרה...... אבל בכל אופן השם לא מפריע לי (חוץ מהשם של אמא וכו´) מה גם שלחברה הקודמת קראו ציפורה!! (כן,כן, אני רציני! והיא כוסית מדהימה) אז לדעתי שמות כמו :צפניה/שבתיאל/יחיאל/שלתיאל/מישה/אהרון לא צריכים להפריע. העיקר שהכל בשליטה.
 
תאורטית השם לא משנה, אבל...

אנחנו חיים בעולם וירטואלי שפה לדימיון יש מקום נכבד ולכן לשם יש משמעות רבה. יש הבדל בין לפנטז על יעל, שיר או מיכל לבין לפנטז על רוחמה, סטלה או זרובבלה. לשקר כמובן שלא, אבל נוAה בהחלט יכולה להבין מאיפה החרדה הזאת נובעת. ומה רע בשמות של אחים או הורים? מי מייחס לזה חשיבות?
 

reneg

New member
הההיייייי נוAלה...

מה שלומך ילדה?
 
לעניין שמות ההורים (וקצת על אחיות)

טרם קרה לי עם מישהי שחולקת שם עם אמא שלי, אבל כשדמיינתי לי את זה זה לא נשמע טוב. תנסי לעשות את אותו תרגיל מחשבתי. אנחנו עדיין חיים בדור שבו יש הבדל משמעותי בין השמות שלנו לשמות של ההורים, קחי שניים-שלושה דורות אחורה, לכל מיני "מיכל" ו"שירי" שיש להם כבר ילדים, ואצלהם בכיתה בטוח תהיה "מיכל" או "שירי" - להם כבר תהיה בעיה. לאלה שנולדו קצת אחריהם (דור היוניסקס) ולאבא שלהם, נגיד, קוראים "שחר", אבל גם לכוסית של השכבה יש את אותו השם - שם זאת בעיה קצת יותר רצינית... מצד שני, האקסית המיתולוגית שלי שמה כשם אחותי. שלוש שנים של חברות אמיצה, איבוד בתולים משותף ואינספר חוויות, וכל הקטע עם השם הוזכר רק כשדיברתי על ע´ עם אמא שלי ואז הייתי צריך לסווג "ע´ שלי" לעומת "ע´ אחותי"/"ע´ שלך", תלוי אם אני מדבר בשבחה או בגנותה של האחות.
 

babe10

New member
אוננת לאחד שקוראים לו זאב?...

את לא רצינית.. אני מקווה.
 

דנטל

New member
תשאר עם דודו

סתם היינו חרמניות כשזה קרה, אחרת אני לא חושבת שהיה לו סיכוי, אבל לא בגלל השם שלו, אלא בגלל שהוא לא עושה לנו את זה כשאנחנו במצב שפוי. דרך אגב, לכל הקופצים להסיק מסקנות - אלו היו שני אירועים נפרדים, ולא התמזמזנו שלושתנו ביחד.
 

babe10

New member
אמממ.. כוונתי לא הובנה...

מה זאת אומרת אוננת לו? הוא נכה? מוגבל? לא יכול לעשות את זה לבד? אם כבר התכנסתם יחדיו לשם הנאה משותפת.. למה ? רק? ככה? אוננתי לזאב, מצצתי לשמשון, עם יובב עשיתי סייבר ועם יהויכין סקס טלפוני?... רבאק. מה עם קצת זיונים לנשמה? סליחה על הציניות, אבל יש לי בעיה לראות זרע נשפך לשווא. אוננתי לו? נו שוין
 

דנטל

New member
מבינה לליבך

אבל לא יכולנו יותר מזה כי הייתי במחזור (מה שמסביר למה הייתי כל כך מחורמנת) וחוץ מזה היינו במכונית מאחורה כשידיד שלי נהג. בעצם, מה הקשר, ידיד שלי כבר יודע איך הגוף שלי נראה ואין לי שום בעיה להזדיין מולו, כמו שלא היתה לי בעיה להיות איתו כשזאב היה איתנו בחדר. טוב, אז זה רק בגלל שהייתי במחזור. ולמה היא רק מצצה? כי היא לא אוהבת להזדיין במכונית וזה היה בזמן שהיינו במסיבה.
 
למעלה