השלמת לימודים

k1235

New member
השלמת לימודים

שלום, לא מצאתי פורום מתאים יותר לשאול את השאלה אני מקווה שפה אמצא את העזרה :) אני חייל משוחרר כבר כשנה ובילדות עשיתי שטות קטנה ולא סיימתי 12 שנות לימוד כעת אני מצטער על זה ומחפש דרך מהירה וקלה להשלים את שנות הלימוד מהם הדרכים העומדות לפניי? איך משלמים שנות לימוד בגיל כזה? מהי הדרך המהירה ביותר? תודה רבה
 

jandi

New member
כמה אפשרויות

1. תשלים בגרויות במכינה (יואל גבע טובים) 2. למד באוניברסיטה הפתוחה (לא דורשים בגרויות או פסיכומטרי) אבל...לדעתי בגילך עדיף ללכת לאוני' רגילה. 3. נדמה לי שיש מכינות באוניברסיטאות השונות, תבדוק קודם איזה מקצוע אתה מעוניין ללמוד ואז תשאל אותם, כך תוכל לדעת מה הציונים ומה כדאי. אתה צעיר, למה אתה צריך למהר? תעשה את זה כמו שצריך הכי טוב שיש, עדיף מאשר להתעורר בגיל מאוחר ולהתחרט. אני השלמתי בגיל 24 וזה לא כל כך נורא כמו שזה ניראה.
 

k1235

New member
אני רוצה..

אני רוצה להשלים 12 שנות לימוד מהר בכדי להתקבל לעבודה מסויימת שכעת זה חסום בפניי ואז להשלים את הבגרויות וכל השאר.. השאלה היא כמה יחדות בגרות צריך להשלים בכדי לקבל 12 שנות לימוד? באיזה דרך אתה השלמת? תודה
 

TrojanRhin

New member
תקשיב טוב, אדון חייל משוחרר

אני לא יודע אם מישהו סיפר לך - אם אתה רוצה להשלים 12 שנות לימוד - אתה תעשה את זה כמו גדול, המדינה תעזור לך, ואין מצב שאתה משלם על זה שקל!!!!! תעשה לעצמך טובה וכנס לאתר של היחידה להכוונת חיילים משוחררים http://www.hachvana.mod.gov.il/default.asp או למומנטום http://www.momentum4u.org/ תסתובב שם קצת, תקרא, תתעניין. אני בטוח שתמצא דברים שלא חשבת אפילו שקיימים. בהצלחה!
 

מלי147

New member
היי חייל

המטרה שלך לא כל כך ברורה מכל מה שכתבת.. בכל מקרה יש מגוון רחב של מסלולי מכינה כמו מכינות ייעודיות שבהן אתה עושה מסר מבחנים ועל סמך המבחנים האלה מאפשרים לך ללמוד לתארים מסוימים ללא תעודת בגרות מלאה. יש מכינות שבהן אתה עושה את כל היחידות החסרות לך. זה עולם מאוד עשיר .. ממליצה לך לפנות למוסדות הלימוד האקדמיים, או אפילו לימים פתוחים שם יתנו לך את כל המידע.. ממליצה ללכת ליום פתוח במכללה האקדמית אשקלון תאריך :06/05/2011 ביום שישי בשעה :09:00-12:00 במרכז הכנסים של המכללה האקדמית אשקלון... המון בהצלחה!!!
 
למעלה