השיר שהיה עכשיו בגיא פינס.. למי שראה גיא פינס או סתם למי שיש מושג..:] השיר שהיה עכשיו בסיום התוכנית, מה שאני זוכרת זה איש עם שיער מחומצן וג'קט אדום, וילדה יפנית שרצה אחרי גפרורים.. הולך משהו כזה: i can't live without u.. בלה בלה תודה:]