השיר "ואת" של סקעת...

exterior

New member
השיר "ואת" של סקעת...

עצוב, עצוב, עצוב, מעורר געגועים, כמיהה למה שהיה. כ-ו-א-ב
 

gilad269

New member
../images/Emo24.gif

מותק,גם השיר גורם לך לחזור לעצב,זה כבר עבר,ושייך לעבר. קבלי כוחות לשנות חיוך,ואם צריך אני פה
 

העכביש2

New member
שלושה דברים חשובים לי אלייך ../images/Emo27.gif

קודם כל את צודקת ב-110 אחוז לגבי סקעת. זהו השיר הישראלי הכי מושמע אצלי בשבועיים האחרונים. 2. את לא קוראת הודעות של חברי הפורום????? איזה חוסר מיקצועיות!! פעם שנייה שאני נתקל בדבר כזה!! או שפשוט את מרפרפת ושוכחת הכל אחרי יום<?<!!?!? זה מה שכתבתי לקושקושית מתולתלת בתחילת החודש על השיר..ואפילו כתבתי עליו טור בפורום מצעדים ונדמה לי שהבאתי אותו גם פה...בכל מקרה את מוזמנת לקרוא עכשיו ולהגיב... 3. לא ענית לי להודעה המושקעת שכתבתי לך בנושא רוק, כשעשינו שירשור היכרות!!!
זה ממש לא יפה מצידך. התואילי בטובך לחזור אליי עם תשובות (נחמדות אם אפשר)?????
 

exterior

New member
הי לירן, סורי נעלמתי קצת מהפורום,

הייתי קצת (?) בבלבלות.... אממ, מבטיחה להתייחס לכל הנאמר בהודעתך הנוכחית יותר מאוחר היום
 

מר קו23

New member
באמת האנשים האלה שנעלמים

מהפורום , חושבים שהם יכולים לחזור וככה יקבלו אותם בזרועות פתוחות....
 

העכביש2

New member
../images/Emo41.gif מיוחד לפורום ../images/Emo27.gif

ובגלל שהשיר הזה כ"כ טוב, אז גם כיף לשיר אותו. אז הנה המילים שכתבה קרן פלס לביצועו המצויין של הראל סקעת: היום שהתנפץ עלי, עשה אותי קשה מדי שכחתי מעצמי ודי הייתי, לא הייתי אני אסגור מאחורי גבי, שוב לא יוכל לגעת בי, בתהומות לבי טעיתי, לא הייתי אני שבפני הריקנות שוב לא תכה המציאות שתחכה שוב לא אבכה שאתנחם מעט ואת, אל מי את צוחקת כשאת, שוב לא מחבקת כמעט עלית בי לרגע הייתי אחר אם הייתי יודע שאת, אל מי את מקרבת מרחק במי את מתאהבת את מי לא עוזבת אם רק היית נשארת, הייתי עושה אותך מאושרת. ושוב הולך, אותה העיר, אותם פנים אני מכיר את הריחות שבאוויר טעיתי, לא ראיתי אותך כולן דומות פתאום יותר, כל שיר עושה להיזכר מכל צלצול הלב עוצר נגעתי, לא הרגשתי אותך ולעולם שוב לא רוצה להתאהב האהבה שתרקב הרגישות שתישרף לאט ואת, אל מי את צוחקת כשאת, שוב לא מחבקת כמעט עלית בי לרגע הייתי אחר אם הייתי יודע שאת, אל מי את מקרבת מרחק במי את מתאהבת את מי לא עוזבת אם רק היית נשארת, הייתי עושה אותך מאושרת. ואת, במי את נוגעת לאט, במי את פוגעת כמעט כמו אז כשפצעת בי את כל העולם את גילית ולקחת לי אותך ומי זה שעכשיו נוגע בך אני מקווה שהוא מאושר שיש לי אותך לא מכאיב לך בך לא פוגע הייתי כזה אם הייתי יודע.
 
אחד השירים היותר עייפים

שנתקלתי בהם בתקופה האחרונה...מבחינת הביצוע כן, מילים יפות וכן, זה הראל סקאת ורק בגלל זה עושים מזה ביג דיל שיר עייף ביותר לדעתי האישית...ממש לא אהבתי
 
למעלה