השיר היומי / ראשון, 18 פבר'

Rincewind

New member
../images/Emo189.gif, ../images/Emo11.gif ו-../images/Emo68.gif (וגם ../images/Emo5.gif)

Timbaland feat. Nelly Furtado and Justin Timberlake - Give it to me השיר הזה כל כך טוב, שזה פשוט כואב. הוא כל כךךך הולך להיות במסיבה שלי השבוע!! ואגב, השיר הגרוע היומי שלי הוא מכונת השירים הגדולה, או איך שלא יקראו לשיר החדש הזוועתי הזה של חמי רודנר. בחיי שלא שמעתי שיר כזה גרוע מאז בית הבובות. הוא אפילו יותר גרוע מסינרגיה (הם לא באמת גרועים, סתם לעוסים ומשעממים).
 

העכביש2

New member
אתה לא מבין כלום מהחיים שלך...

סינרגיה ענקיים!!! הרכב הרוק הכי הכי טוב בארץ - אתמול שמעתי גם חלקים מהאלבום הראשון שלהם - איפה הייתי לפני שנה וחצי??
אתה צריך להגיד שהם לא הטעם שלך- אבל הם ממש לא משעממים וממש ממש לא גרועים. גרוע להגיד עליהם שהם גרועים...
 

Rincewind

New member
לא קראת עד הסוף ../images/Emo69.gif

ציטוט של עצמי: (הם לא באמת גרועים, סתם לעוסים ומשעממים). הסאונד שלהם טוב מאוד באופן יחסי, ובאמת מזכיר להקות בז'אנר מחו"ל. אבל בניגוד לחו"ל, סינרגיה נדבקו בחיידק הישראלי של "אם זה מצליח, תעשה את זה שוב ושוב ושוב ושוב עד שייצא מכל החורים". וכך, אם תנגן לי את כל השירים שלהם ברצף, אני לא אבחין במעבר בין השירים. הכל נשמע אותו דבר. אין חידוש בין שיר לשיר. זו חלטורה ישראלית לשמה. ואני בספק אם הם היו נכנסים למיינסטרים בלי לדחוף לגלגל"צ את הלשון עם "חום יולי אוגוסט".
 

ללוווש

New member
מי אתה שתקבע? תגיד פעם אחת

ולתמיד מי אתה שתקבע אם הטעם שלי טוב או לא? לפי דעתי הטעם *שלך* חרא מותק
 

ללוווש

New member
שטויות

אם אני אכיר גם כל שיר שכל וונאבי מוציא אתה עדיין תעביר ביקורת שאתה הטוב מכולם אז זהו שאתה לא
 

ללוווש

New member
מה מה קשור?

אתה אומר שאם אני לא מכירה הרבה שירים יש לי טעם חרא. אתה אומר שלך יש טעם טוב כי אתה מכיר הרבה שירים ואתה יכול להחליט מה טוב ומה לא טוב בסך הכל אז זהו, שלא נראה לי. כי אולי אני לא מכירה הרבה שירים אבל הרבה מהפורום דווקא כן מכירים ואתה יורד חופשי אז אל תמציא סיבות ושוב אני שואלת - מה אתה חושב שעושה אותך ליותר טוב מאחרים? [דוגמא לירן, אני בטוחה שהוא מכיר פחות או יותר שירים מסוג זה או אחר אבל הוא מכיר אותה כמות כמו שאתה מכיר] וזה שאתה כותב "כן כן האלבום הזה משנת 3737 הופק ע"י בלה בלה" גם לא עושה אותך ליותר טוב אולי יותר מבין אבל לאו דווקא עם טעם יותר טוב אז תפסיק לבקר בצורה מגעילה
 

חולוני

New member
גם לירן לא מכיר את רוב מה שאני שומע

ולא אמרתי שיש לך טעם חרא, זאת את שאמרת לי את זה, נא לא לבלבל בבקשה. כשתכירי את רוב הדברים שאני שומע תהיי בעמדה של לשפוט את הטעם שלי, עד אז אני מציע לך לא לצאת בהצהרות שאת לא מסוגלת לעמוד מאחוריהן. יום טוב.
 

העכביש2

New member
כן כן שמענו עלייך...

סינרגיה זה חרא ובלה בלה בלה.... העיקר שטימבלנד והפקותיו הנלוזות - טוב
בעעע וללוש צודקת חולוני- אני לא מבין מה אתה כל הזמן קופץ כדי להשמיע את הדיעות השליליות האלה שלך.... אבל וואלה - שיבושם לך
 

חולוני

New member
טימבה והפקותיו הנלוזות?

להזכירך הגבת בחיוב על לא מעט שירים במצעד טימבה שעשיתי בקיץ האחרון (כולל על ג'סטין). הנה ציטוט שלך מתגובה על השיר Pony של Ginuwine: "פיייייייייייייייייי איזה קטע ענק! אחד היפים של שנות ה-90 בסצינה... מופיע באוסף "סקסי פאנקי קול"... חברים שלי ואני היינו שומעים אותו המון בעבר.. קטע נהדר, צל"ש לטימברלנד" ממש "בעעע" הא? וזכותי להביע את דעותיי איך שארצה ומתי שארצה.
 

ללוווש

New member
תפסיק לנסות לצאת מזה

נו לא אמרת לי אבל אמרת ללירן - לחשוב שיסנגריה טובים זה פשוט טעם רע מאוד ואני שואלת שאלה פשוטה מאוד- מה עושה אותך ליותר טוב מלירן? זאת אומרת מה אתה רוצה? למה אתה כזה אנטיפת? אפשר לומר דברים בצורה יפה ולא לבקר בצורה מגעילה כמו שאתה מבקר אין לי מושג מאיפה בא כל המירמור הזה וגם לא בא לי לדעת אבל תתחיל לשקול מילים כי בעצם מי אתה בכלל שתגיד שיש לי טעם לא טוב (נו שוב, נגיד ללירן)? זה הכל מותק שיהיה לך יום טוב גם :)
 

X Slider

New member
מכונת השירים הגדולה...

שיר חביב פלוס. פלוס פלוס אפילו
 

Rincewind

New member
שחף, אתה מאכזב לאחרונה.

זה שיר קטסטרופלי. איך אתה יכול להזדעזע מהג'ירפות ומבית הבובות ולא להזדעזע מהשיר הזה? הם כולם באים מאותה משפחה.
 
למעלה