השיר הבא במשחק:

backstreet girl

New member
השיר הבא במשחק:

back to you'r heart האם אתם אוהבים את השיר: 1)אין ספק שאני אוהב\ת את השיר!!! שיר מרגש ומקסים!!! 2)כן...אני ממש אוהבת אותו והוא מרגש אבל יש טובים ממנו!!! 3)יש חלקים שכן ...יש חלקים שלא!!! 4)אמ...יש לי איזו סיפטיה אליו... 5)ממש לא ...חרא של שיר.. מה השורה האהובה עליכם? מי שר שם הכי יפה? מה יותר יפה- המילים,המנגינה או הקולות?
 

sivanick

New member
אני 1!

האם אתם אוהבים את השיר: 1)אין ספק שאני אוהב\ת את השיר!!! שיר מרגש ומקסים!!! מה השורה האהובה עליכם? let me proove my love is real, and make you feel the way i feel,i promise i would give the world, if only you will tell me girl. מי שר שם הכי יפה? בריאן! אני אוהבת איך שהוא שר את הבית שלו! מה יותר יפה- המילים,המנגינה או הקולות? המילים.
 

NarihS

New member
אוקיי עכשיו אני

האם אתם אוהבים את השיר: 1. אין ספק שאני אוהבת את השיר!! שיר מרגש ומקסים!! מה השורה אהובה עליכם: כמו סיוני let me proove my love is real, and make you feel the way i feel,i promise i would give the world, if only you will tell me girl. מי שר שם הכי יפה: ניקוש. מה יותר יפה: המילים.
 

backstreet girl

New member
אוי מיי גאד...כמו התשובות שלי!!!!!

רק שאני חושבת שאייג'יי שר שם הכי יפה!!!!
 

airgirl

New member
רוני אני בדיוק כמוך!!! ../images/Emo13.gif

 

BShenB

New member
back to your heart../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

back to you'r heart
האם אתם אוהבים את השיר: 1)אין ספק שאני אוהב\ת את השיר!!! שיר מרגש ומקסים!!! שיר מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
מה השורה האהובה עליכם? פשוט חולה על הקטע הזה!!!
I turn back time To make you mine And find a way back to your heart I beg and plead Fall to my knees To find a way back to your heart מי שר שם הכי יפה? ניק המושלם שלי!!!!!
מה יותר יפה- המילים,המנגינה או הקולות? המילים!!!
 
למעלה