השינויים בגוש דן בעקבות פתיחת קו 1
השינויים בגוש דן בעקבות פתיחת קו 1
יש כבר בערך תמונת מצב איזה שינויים יהיו בגלל קו 1?
אני חשבתי על כמה הצעות ושינויים, תגידו לי מה דעתכם-
קו 50- מבוטל!
קו 51- צמצום התדירות לפעם ברבע שעה ושינוי המסלול באופן הבא:
מתחנה מרכזית תל אביב- במסלול הנוכחי דרך רח' המסגר, המשך כרגיל עד פתח תקווה- שם ייסע במסלול קו 50 עד לבית רבקה.
קו 10- מבוטל!
קו 40- שינוי משמעותי במסלול הקו באופן הבא:
ממסוף בית העלמין- במסלול הנוכחי, עד שד' ירושלים פינת אילת, משם: המשך במסלול קו 10 עד רכבת מרכז, משם- המשך בדרך נמיר עד מסוף קריית חינוך (במסלול 125).
קו 42- שינוי משמעותי במסלול הקו באופן הבא:
מהסינמה סיטי ראשל"צ- במסלול קו 10 עד הנביאים פינת יצחק שדה בבת ים, משם- הנביאים, החרושת, בר אילן, יוספטל, בלפור, הרצל, דקר, יוספטל, בן גוריון (טיילת בת ים), רוטשילד, בלפור, יפת והמשך במסלול קו 10 עד מסוף
כרמלית, משם: יצחק אלחנן, אחד העם, נחלת בנימין, שד' רוטשילד, מרמורק, יהודה הלוי, החשמונאים, דרך בגין והמשך במסלול הרגיל עד מסוף עתידים.
קו 142- הסטת המסלול מדרך בגין לציר ז'בוטינסקי (בדומה ל-40 של היום).
<font>קו 125</font>- ממסוף ניסנבאום- במסלול הנוכחי עד רוקח פינת נמיר, משם: רוקח, בני אפרים, שכונת הדר יוסף, פנחס רוזן, דבורה הנביאה עד מסוף עתידים.
יתרונות ההצעה שלי- אין ביטול מסיבי של קווים, שיפור הקישור בין שכונות צפון מזרח תל אביב לבין מרכז תל אביב, קישור בין שד' רוטשילד לבין דרך בגין, שיפור הקישור בין פנים פתח תקווה לבין דרך בגין, אי פגיעה ברח' יוספטל בבת ים.
חסרונות ההצעה שלי- דילול התנועה ברח' אילת ודרך יפו בדרום תל אביב.
מה דעתכם?
השינויים בגוש דן בעקבות פתיחת קו 1
יש כבר בערך תמונת מצב איזה שינויים יהיו בגלל קו 1?
אני חשבתי על כמה הצעות ושינויים, תגידו לי מה דעתכם-
קו 50- מבוטל!
קו 51- צמצום התדירות לפעם ברבע שעה ושינוי המסלול באופן הבא:
מתחנה מרכזית תל אביב- במסלול הנוכחי דרך רח' המסגר, המשך כרגיל עד פתח תקווה- שם ייסע במסלול קו 50 עד לבית רבקה.
קו 10- מבוטל!
קו 40- שינוי משמעותי במסלול הקו באופן הבא:
ממסוף בית העלמין- במסלול הנוכחי, עד שד' ירושלים פינת אילת, משם: המשך במסלול קו 10 עד רכבת מרכז, משם- המשך בדרך נמיר עד מסוף קריית חינוך (במסלול 125).
קו 42- שינוי משמעותי במסלול הקו באופן הבא:
מהסינמה סיטי ראשל"צ- במסלול קו 10 עד הנביאים פינת יצחק שדה בבת ים, משם- הנביאים, החרושת, בר אילן, יוספטל, בלפור, הרצל, דקר, יוספטל, בן גוריון (טיילת בת ים), רוטשילד, בלפור, יפת והמשך במסלול קו 10 עד מסוף
כרמלית, משם: יצחק אלחנן, אחד העם, נחלת בנימין, שד' רוטשילד, מרמורק, יהודה הלוי, החשמונאים, דרך בגין והמשך במסלול הרגיל עד מסוף עתידים.
קו 142- הסטת המסלול מדרך בגין לציר ז'בוטינסקי (בדומה ל-40 של היום).
<font>קו 125</font>- ממסוף ניסנבאום- במסלול הנוכחי עד רוקח פינת נמיר, משם: רוקח, בני אפרים, שכונת הדר יוסף, פנחס רוזן, דבורה הנביאה עד מסוף עתידים.
יתרונות ההצעה שלי- אין ביטול מסיבי של קווים, שיפור הקישור בין שכונות צפון מזרח תל אביב לבין מרכז תל אביב, קישור בין שד' רוטשילד לבין דרך בגין, שיפור הקישור בין פנים פתח תקווה לבין דרך בגין, אי פגיעה ברח' יוספטל בבת ים.
חסרונות ההצעה שלי- דילול התנועה ברח' אילת ודרך יפו בדרום תל אביב.
מה דעתכם?