השיטה הסודית של מטרופולין לשפר את הציון במשרד התחבורה

מנכל אחד

Well-known member
לפי הכתבה של עידן יוסף, מטרופולין מעסיקה נהגים שעובדים ללא תלוש באמצעות קבלני משנה
משרד התחבורה יודע ומעלים עין
הכי קל זה להעלים עין

 
לפי הכתבה של עידן יוסף, מטרופולין מעסיקה נהגים שעובדים ללא תלוש באמצעות קבלני משנה
משרד התחבורה יודע ומעלים עין
הכי קל זה להעלים עין

הבנתי מנהג שגם אלקטרה אפקים עושה אותו דבר מביא נהגי קבלן ונותנת את האוטבוס שלהים לא מבין מה הביעה
 

מנכל אחד

Well-known member
הבנתי מנהג שגם אלקטרה אפקים עושה אותו דבר מביא נהגי קבלן ונותנת את האוטבוס שלהים לא מבין מה הביעה
יש בזה הרבה בעיות
1. הפיקוח על הנהגים רופף, ויכול לעלות על ההגה נהג בלי רישיון, או בתקופת שלילה.
2. היכולת של החברה לדאוג שהנהגים יעבדו בצורה ראויה פוחת, כי הם לא המעסיק שלהם.
3. זה גם בניגוד למכרז, ולא הוגן שמתמודד אחר הציע הצעה גבוהה יותר רק בגלל שהוא לא ידע שאפשר לתחמן.
4. הבעיה הגדולה היא שהנהגים מקבלים תשלום מזומן, וזה מריח כמו הלבנת הון בהיקף עצום.
 

הנוסע הצפוני

Well-known member
על פניו יש כאן בעיה חמורה של אי עמידה בנהלים, בתנאי מכרז בדיני עבודה וכו', אבל לא ברור איך זה עוזר למטרופולין לשפר את הציון מול משרד התחבורה.
הרי אם מטרופולין מצאו פיתרון למחסור בכוח האדם כדי להוציא נסיעות אז יש כאן מה ללמוד. אפשר להסדיר את העניין מבחינת העסקה ופיקוח על עמידה בדרישות הרישון וכולם מרוצים. מצד שני אם הנהגים פועלים באופן בעייתי מול הנוסעים הרי שזה לא ישפר את ציון המפעיל אלה להיפך.
אגב מי שמדבר בעד יבוא נהגים מחו''ל צריך לקרוא את הכתבה ולחשוב אם זה לא יראה אותו דבר.
 

מנכל אחד

Well-known member
על פניו יש כאן בעיה חמורה של אי עמידה בנהלים, בתנאי מכרז בדיני עבודה וכו', אבל לא ברור איך זה עוזר למטרופולין לשפר את הציון מול משרד התחבורה.
הרי אם מטרופולין מצאו פיתרון למחסור בכוח האדם כדי להוציא נסיעות אז יש כאן מה ללמוד. אפשר להסדיר את העניין מבחינת העסקה ופיקוח על עמידה בדרישות הרישון וכולם מרוצים. מצד שני אם הנהגים פועלים באופן בעייתי מול הנוסעים הרי שזה לא ישפר את ציון המפעיל אלה להיפך.
אגב מי שמדבר בעד יבוא נהגים מחו''ל צריך לקרוא את הכתבה ולחשוב אם זה לא יראה אותו דבר.
זה עוזר להם, כי כך יש להם נהגים כדי לבצע את הנסיעות
זה בעייתי, כי מדובר בנהגים (וגם תחזוקת אוטובוסים) ללא פיקוח, כלומר זה נוסע טוב עד שיהיה אסון
 
למעלה