השיטה הדו-לשונית לתלמידים עם לקות ש
שלום לכולם, אבקש את תשובתכם - אנשי המקצוע או הורים היודעים את ההליך. כידוע אחת מ - 4 שיטות התקשורת הנהוגות בארץ ובעולם היא הגישה הדו- לשונית, המתייחסת להקניית שפת הסימנים והשפה המדוברת במקביל. ישנן גישות שונות לגבי לימוד השפות בפני הילד, זו אחר זו או שתיהן במקביל. שאלתי היא מהם השיקולים על פיהם מחליטים האם ללמד את הילד את 2 השפות בו זמנית או בזו אחר זו? אודה לתגובתכם, יום נעים ותודה יפעת
שלום לכולם, אבקש את תשובתכם - אנשי המקצוע או הורים היודעים את ההליך. כידוע אחת מ - 4 שיטות התקשורת הנהוגות בארץ ובעולם היא הגישה הדו- לשונית, המתייחסת להקניית שפת הסימנים והשפה המדוברת במקביל. ישנן גישות שונות לגבי לימוד השפות בפני הילד, זו אחר זו או שתיהן במקביל. שאלתי היא מהם השיקולים על פיהם מחליטים האם ללמד את הילד את 2 השפות בו זמנית או בזו אחר זו? אודה לתגובתכם, יום נעים ותודה יפעת