השחיתות באלעד

השחיתות באלעד

השחיתות חוגגת. אין כסף לבתי כנסת. אין כסף למשפחות במצוקה. אין כסף לנוער נושר. אין כסף לפרויקט חונכים. אין כסף למוקד. אין כסף לשמירה. אין כסף לגדר היקפית. אין כסף לצהרניות. אין כסף להסעות. אין כסף לפנימיות. אין כסף לאברכים. אין כסף לתשתית מים נורמלית. אין כסף למוסדות חינוך. אין כסף למקוואות. אין כסף לישיבות. אבל.... יש הרבה כסף.... לנושא החשוב ביותר.... שידרוג הרכב של הדייג... והפעם.... טויוטה קאמרי מפוארת. "טברייני-מוטור" מושחתים נמאסתם!!! חופש-חירות-ניקיון כפיים!!! נלחמים בשחיתות באלעד!!! (מתוך חרדים אלעד היד פארק)
 

baby bu

New member
כמה שילמו לך..

לכתוב את בליל הבלים אלו??? ימותו הקנאים...
 
תקשיב

אין לי כרטיס מועדון במועצה,אבל אני שומע וקורא מה אומרים או כותבים וזה נראה לי אפסרוד שראש העיר עשה ועושה קיצוצים ומעלה את האגרה של התושבים וקונה רכב חדש... מה רע ברכב של קריספל?????? מי צריך דובר למועצה?אי אפשר להיסתפק בעוזר.......
 
צביקה כהן בחור טוב

בנוגע למה שקורה כיום באלעד אין לי מושג כרגע. אבל עד לפני מספר חודשים התגורר אחד מאחי באלעד. אני זוכר את העיתונים שם מלאים תלונות על חברת אגד+, בשעה שמי שזוכר איך היה השירות של ביתר-תור ומשווה יראה הבדל שמים וארץ לטובת אגד. בקיצור מה שאני רוצה לומר הוא: 1. שלפעמים אנשים מתלוננים סתם. 2. ושאם זוכרים את מה שהיה בעבר, מבינים שהמצב כיום הוא הרבה יותר טוב.
 
הוא בחור טוב,

ולא נראה לי שהוא קשור למה שקורה עם אגד כי עדין יש עומס..ולפעמים אוטובוסים בכלל יוצאים בזמן..אולי תסביר לי בשביל מה הוא צריך דובר?
 
כל מועצה מסודרת צריכה דובר

אני לא מבין אותך למודיעין עלית יש דובר לכל המועצות יש דובר מה הבעיה שלאלעד יש דובר מה האבסורד בזה
 
תגובה

לא אמרתי שצביקה קשור לאגד. רק אמרתי שכשם שאגד טובה בהרבה מביתר-תור ובכל זאת יש תלונות כך צביקה טוב מ... ובכל זאת יש תלונות. בעניין התנהלות העיר והעומד בראשה כיום באמת שאין לי מושג, ואני מאמין שאתה כתושב העיר יודע יותר ממני.
 
פעם היה כסף לא היה חיים מרוב מחלוקת

היום אין כסף אבל חיים נושמים ואפילו בועטים
 
למעלה