השוק מזווית מבט אישית

DUDI2004

New member
השוק מזווית מבט אישית

ערב טוב שיטת הקרקוף פועלת. לא הצלחתי לקרקף את הפוטים כי נתתי לימיט קצת יותר נמוך לקניה החוזרת ולא היתה נגיעה של הגלום בנקודה זו. הטעות שלי היא שקצת עליות מורידות קצת את סטיית התקן ולא התחשבתי בכך. הקולים קורקפו יפה בסוף היום ומאחר והפוטים לא התנפחו אז סיימנו ברווח קטן גם את היום הזה. לא נראה לחלק מכם אבל מה לעשות זה ככה. הסגירה חייבה לדלג מטה את הכתיבה של הקולים הרחוקים ולהגדיל את הפרמיות בתיק. הירידות עוד לא מלחיצות אותנו כי הפוטים הנמוכים רחוקים מהכסף. לגבי השוק הנימה היתה היום שלילית פאר אקסלנס. במרכז הפונד עמדה מסיבת העיתונאים של הירשזון עם כוונות מעניינות לשמור על מסגרת תקציב מרוסנת. כמה זמן יעמוד לו מול הלחצים הקואליציונים והטרנד החברתי ? מול פורצת הכספות המומחית ש"ס ? ימים יגידו. מנגד נר הפטיש של אתמול נתן עליות בתחילת היום אך קרס תחת לחץ מתון של מוכרים. נוצרה תבנית יפנית של אנגולפיננג. המבט הטכני הוא שלילי ואין מה לעשות. ההידרדרות הזו היא מתונה מאוד ונעימה מאוד וכל עוד לא נראה מחזור תומך חזק היא בתוקף. לכו לגרפים ותראו שהדרדרויות כאלה מסתיימות כאשר שוטפים את המוכרים ומעלימים אותם בימים עם מחזורים קצת יותר יפים מאלו. הגרף מאוד מאוד מזכיר את ספטמבר והחגים של 2004. הקצב בינתיים מצדיק המשך שיטת מסחר מקרקפת רחוקה מהכסף. לדעתי 785 היא רמה קריטית במהלך מטה היות והיא היתה מקפצה לגאפ יפה באוגוסט והיא תמכה את מגלשת פברואר 06'. אינדיטורים סווינגרים הראו יפה את המהפך ואת פסגת אוגוסט. אינדקטורי מגמה מאשרים שליליות לטווחי הביניים. יש לציין ירידה והיתקעות מתחת MA50 ואת העובדה ש MA15 התנגד לשוק. אהבתי את היום הזה. מביני עיניין יראו בגרפים המצורפים עוד כמה דברים מענינים שלא הצהרתי עליהם בריש גלי בסקירה זו. קרקפו ותהנו. אני אנסה לקרקף את הפוטים ברווח סימלי מחר. ואת הקולים אנסה לקרקף על 785. עוד אין סיבה לוותר על פרמיות ולאסוף פוטים בהפסד. כאמור הם רחוקים. מתחת 780 נתחיל לייצר פרפרים על הקצה כדי לקבל עוד מרווח נשימה מטה. שימו לב : יש שיטה. הפסיכולוגיה מנוטרלת בהחלטות מראש - אני בשיטה שלי נמצא מחוץ לפוזיציה חלק מהזמן ויכול לחשוב בלי לבן בעיניים. אני מסכן עשירית מהתיק. אין בדברים המלצה ואין באמור קריאה נרגשת או בכלל למסחר באופציות. 95 % מאיתנו ימחקו מהמסחר רובנו בכאבי כיס גדולים ועם כוויה רצינית מאוד בח"ן. המסחר באופציות מסוכן. המסחר התוך יומי באופציות מסוכן מסכון. ז אל תהיה מסכן... חתוך היום את מה שתשלם במילא מחר. ביי להלילה.
 

DUDI2004

New member
גרף 1

גרף תוך יומי טיק ביי טיק. 785 שואג מהגרף הזה - בוא קרקף אותי. אבל שוב. שלא כמו חלק מכם אני לא אמצמץ אם יחזור ל800. להיפך! עדיף לי דשדוש לקרקוף.
 

DUDI2004

New member
גרף 2

יופיו של השוק. RSI ????????? אייכה ? זוכר שאמרתי שאני שלילי לטווח ביניים על השוק? התמונה מתבהרת.
 
היי דודי שאלה

קודם כל אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך ומעריך את מה שאתה כותב. לגבי הקירקופים- תוכל לתת לי דוגמא למהלך כזה? מה זה אומר? כתיבה של קולים רחוקים מהכסף עם הגנות? נ.בכרגע אני בשורט ומאוד מתלבט מה לעשות. הרוב המכריע ציין שהמגמה היא למטה-לכן באיזה פוזיציה אתה? או שכל יום אתה מוכר הכל ופותח יום חדש נקי? תודה
 

DUDI2004

New member
תשובה

קירקוף אני כותב אופציות רחוקות רחוקות מהכסף גם פוטים גם קולים ומייד נותן הוראה לרכישתם מחדש. הכתיבה היא : 1. פוטים על תמיכה. 2. קולים על התנגדות. 3. פוטים בפריצת התנגדות. 4. קולים בפריצת תמיכה. הקניה היא רק של אופציות שיש לי : 1. פוטים על התנגדות. 2. קולים על תמיכה. אני מחשב את הערכים של הקניה והמכירה באמצעות מחשבון בלאק ושולס (שאני כתבתי עם ערכים שאני מזין) הגנות : קונה אופציות עוד יותר רחוקות רחוקות מהכסף מהאופציות שאני כותב כדי להקטין ביטחונות ולהכניס לכיס יותר פרמיות. יש עוד הרבה סודות קטנים שעושים את ההבדל ועל כך בקורסים שאני מקיים ולא יכול לפרסם במסגרת הזו. מי שרוצה מוצא. ישלחו לך מלא אזהרות בפרטי על הדברים שכתבתי כאן. בהרצאץ המבוא (חינם) אני עונה על הכל ומציג את החשבון שלי פתוח כולל ניתוח פעילות צעד צעד. אי אפשר לסחור בשיטה שלי על פי הרשום פה... התמיכה וההתנגדות הם לא מה שדוביד מפרסם. המסחר באופציות מסוכן ביותר והמסחר התוך יומי עוד יותר. הטעות הכי נפוצה של מתחילים שהם קופצים לתחום הזה מהר מידי ובלי ניסיון בגלל האדרנלין שהוא מספק להם... אורך חייהם במסחר של 95% מסוחרני היום קצר מאוד והם מפסידים את הונם. ראה הוזהרת. בהצלחה.
 

RSI1

New member
דודי שאלה,מה אמור לקרות לך אם

במהלך היום באמצע הפעולות שלך המדד נופל בפתאומיות 5% ללא יכולת להגיב. מה נזק שנגרם? הפסד של כמה ימי/חודשי קרקוף נגרם?
 

DUDI2004

New member
אני אענה לך

אם תגיד לי כל כמה ימי מסחר זה קורה ? אני כותב כבר שנתיים וחצי וזה קרה לי באמת באמת בהפחדות רק פעם אחת. כל אירועי BB מתפטר ושרון בקומה לא היה מפחיד באמת.
 

RSI1

New member
אם בארוע BB זה לא היה בעיה אז

אתה מסודר. לא ברור לי בדיוק איך. אם אתה כתוב על פוט רחוק במהלך קירקוף ואז השוק צולל 40 נקודות ללא יכולת להגיב.... יכול להיות שיש לי איזו אי הבנה בסיסית לגבי האופן שבו אתה עובד.
 

aegent1

New member
מזל"ט על פתיחת הקורס

זה מסביר את הכתיבה המחודשת ומהמסיבית? ט.ל.ח. פעם מישהו כתב כאן (בשרשור מאוד כבד) שכל הכתיבה והניהול של הפורום זה עניין לגיוס תלמידים לקורסים, ומה עכשיו, אלא אם כן הכל בדיחה שהתגנבה למילים הרציניות על שיטת הקרקוף בהצלחה בכל מקרה, רק לא לכתוב בעתיד ,הדשא של השכן, שחור יותר.
 

ilanc7

New member
מי פותח קורס? דודי2004?

עכשיו צריך לקרוא את כל המגילה... אולי מחר בבוקר שנהיה רעננים.
 

aegent1

New member
הנה הציטוט, לא הוכחש בנתיים

אולי, בדיחה שחורה ממיטב כשרונו של דודי "לעקוץ" בקטנה אחרים הנותנים תשובות לשאלות רציניות רק "בקורסים" להלן הציטוט מתשובה לעיל של חברי דודי "יש עוד הרבה סודות קטנים שעושים את ההבדל ועל כך בקורסים שאני מקיים ולא יכול לפרסם במסגרת הזו. מי שרוצה מוצא. ישלחו לך מלא אזהרות בפרטי על הדברים שכתבתי כאן. בהרצאץ המבוא (חינם) אני עונה על הכל ומציג את החשבון שלי פתוח כולל ניתוח פעילות צעד צעד"
 
איגנט,תנסה גם אתה לקלל ../images/Emo6.gif

באמצע מגילה שאתה כותב,אף אחד לא ישים לב. בצחוק,הא? פשוט לא קראתי את מה שציטטת מדודי,לפני שציטטת.
 

aegent1

New member
דוביד, השאלה האם בדיחה או עקיצה או

אשכרה קורס אמיתי. לענין קורס כזה, להערכתי רבים מהנרשמים יצטרכו לקחת קורס הכנה במתמטיקה + סטטיסטיקה, ובגלל הנוירונים, גם בפיזיקה. בכל מקרה, לדעתי, הוא בעל ידע תיאורטי ענק, הן מספרות בעברית והן מספרות לועזית. להערכתי, בקורסים הרגילים בארץ בכל מיני מכונים ומכללות לשוק ההון, אין הרבה מרצים ברמה שלו. אולי כן, דוביד??
 

DUDI2004

New member
תעשה חשבון לבד

אם התשואה החודשית מכוונת לעשיית 4% מסיכון של 10% מההון. אז נפילה הכי גדולה שתהיה תמחק 10 אחוז ממהון בחודש אחד. נפילת BB לא הייתה עושה את זה כי פקיעת BB הייתה נורמלית. סטטיסטית באופן הזה אתה מרוויח. ואפילו מרוויח יותר כשאתה עובד חשוף כי אתה לא משלם על גידור. אבל! מי שלא מריץ סימולציות מתוחכמות ובקיא במושגי : t test אוטוקורלציה התפלגויות למיניהן וכד' שלא יתקרב לתחום הזה. שילמד אקונומטריקה ואחרי זה שיבוא לשוק.
 

RSI1

New member
דודי! אתה אומר שאתה עושה 4% על כל

ההון ומצד שני מסכן רק 10% מההון? ז"א שהתשואה החודשית האמיתית שלך היא 40% על ההון המושקע????לא נשמע לא סביר
 
למעלה