השוק היום - איזה כייף היה! ../images/Emo45.gif ../images/Emo99.gif
אני אוהבת את האירועים האלה עם האווירה הקהילתית הנעימה!
מבחינת המצאי בדוכנים - אל היו חידושים מיוחדים... שום דב מעניין מלבד דוכן או שניים... התאכזבתי רק שלא היו הדוכנים שציפיתי להם - של האוכל הביתי! העוגות, הקישים, הסמבוסקים וכד'... בניתי על זה! לדעתי -רוב האנשים שמגיעים לבזארים השנתיים האלה מגיעים בשביל האווירה ולא בשביל לקנות. נראה לי שבעלי הדוכנים לא עושים רווחים משמעותיים מהבזארים האלה. ולכן, רציתי להמליץ/לבקש, בפעמים הבאות - פחות דוכני מכירות של "דברים" ויותר דוכני אוכל טעים, כמו פעם!!! כי ידוע שאווירה טובה (כמו שיש באירועים האלה) - עושה אותך רעב!
ומעוררת תיאבון!! מה עם להביא לכאן את שוק האוכל? זה שצץ בימי שישי בכל מיני מושבים בשרון... מעניין כמה חתימות הושגו היום בדוכן ההחתמה נגד המפעלים המזהמים בטירה. אם הפעולה למניעת הקמת המפעלים לא תצלח... אני מציעה שנתגייס לתשובה אקטיבית - נדרוש מימון ממשלתי להקמת מאווררי ענק (בגודל של אזור התעשיה שם) - שיופעלו 24 שעות ויסיטו את העשן והרעלים מהכיוון שלנו לעיר שנותנת להם חסות!
אני אוהבת את האירועים האלה עם האווירה הקהילתית הנעימה!