השופט קאפח (במשפט בו נגזרו על אנס חודשי שירות בלבד):

השופט קאפח (במשפט בו נגזרו על אנס חודשי שירות בלבד):

"במיניות יש אלימות מעצם טבעה."

?!!!! לדעתכם מדובר ביצור זיכרי לא נורמטיוי?
 

Sharoman

New member
לא יותר משפותחת השרשור

היא יצור נשי לא נורמטיבי.
הרי איך היית מגיבה לו השופט הייתה אישה?
למה החלטה של כל אחד מאיתנו בכל נושא באשר הוא חייבת להיות תלויה במין שבו נולדנו?
 
שאלתי אם קאפח הוא אדם נורמטיוי. מאחר שהוא זכר, התייחסתי לכך.

במחשבה שניה: האם לזכרים יש יותר נטיה מלנשים לחשוב שמין כרוך באלימות? האם רבים מהם סבורים ש"תפקידם" המיני הביולוגי הוא בעצם די אלים?
האם לנו הנשים יש נטיה נפשית לבקש מין חושני-רך, אוהב וחמים, ולנטרל כל אספקט אלים שיכול להיות בהתנהגות המינית הזיכרית? (במה שמכונה "חדירה". בעיניי, מילה מתועבת, מנוכרת, תוקפנית-אלימה. ללא ספק הומצאה ע"י זכרים: אולי רופאים. אני מעדיפה "התמזגות" "התאחדות" ואם אין ברירה, את המילה שלא סבלנו בנעורינו, "הזדווגות".)
 

Sharoman

New member
חבל שאין בתפוז פורום אנתרופולוגיה


מבחינה היסטורית האדם הקדמון היה משתמש באלימות כדי להכניע את הנשים שלו לפני שהיה שוכב איתן.
היום כמובן המצב טיפה שונה...
אבל על כל פנים נטיה לחשוב שמין כרוך באלימות אינה תכונה זכרית, אינה מאופיינת בזכרים וכלל לא ייחודית לזכרים.
ישנם המון נשים נאורות, רגשיות ואינטלגנטיות שחובבות סקס כוחני יותר וכלל לא מעט שדוגלות בחיי מין בדס"מים.
המושג "חדירה" מתאר את הפעולה הפיזיולוגית של משגל בצורה טכנית לחלוטין.
מדענים בכל תחום משתדלים להיות טכנים ככל הניתן כדי למנוע דו או רב משמעויות בניסוחים שלהם.
אין במילה הזאת שום זכר לכל מושג אלים, כמו שלא היית מכנה אכילה כפעולה אלימה ובכל זאת ישנה חדירה של האוכל לחלל הפה.
מצד שני אני באמת לא יודע כמה מבנינו היו מכנים אונס כ "התמזגות בכפיה" או "התאחדות בכפיה", או סטוץ כ "התמזגות" "התאחדות" מקרית/חד פעמית.
לכל אחד ואחת מאיתנו אופי שונה שהתפתח החל משלבי הלידה המוקדמים שלנו ובמשך כל חיינו והוא מושפע בצורה קלילה ומועטה בלבד מהמין שאיתו נולדנו.
לכן להגיד שלזכרים או לנקבות יש נטייה למין אלים או רך יותר תהיה טעות שמבוססת על הכללה מאוד לא מדוייקת.
 
לא טרחתי לקרוא את כל מה שכתבת. רק את המשפט הראשון.

מניין לך הזיה משונה זו? (אני יודעת שיש כמה מטורפי שכל שטוענים אותה).
&nbsp
 

Sharoman

New member
ישנן עדויות חסרות תקדים

בסרטי אנימציה סאטירים של שנות ה 80.
 
אה... סרטי אנימציה סאטיריים. הבנתי. חחחחחחחחח.

באמת עדויות חסרות תקדים וכבדות משקל. אין ספק.
 
כנראה שאתה מכיר נשים פתוחות.

אני בא מהקהילה הסגורה אצלנו סוגרים נשים, והם כל כך צנעות, וטובות, אולי אתה מכיר כל מיני בחורות פרעות, אולי לא מהגזר, כנראה אתה מכיר מהקהילה החלעונית, אז זה מה שקורה. אבל אצלנו הגברים גם טובים יותר, ( אני בא מהקהילה והרב שלי לא יודע שאני גולש פה אבל הוא גבר למופת וכמו שאתה אומר לא מזיין חזק, הוא רוב הזמן איתנו תלמידי הישבה מלמד אותנו תרגילים הוא אומר שזה טוב לקדושה להדגים........). אז אני מסכים עם הפנתרה היקרה, שגברים מטבעם שבאים מחינוך זכרי בהמי היו אגרסיבים מאוד, כי ככה מחנכים כל הפורנו הוא כזה, כל הפורנו מלא אלימיות, האישה יושבת מחייכת ומקבלת, הגבר נותן האישה מקבלת ,האם אתה מכיר פורנו בו הגבר חוטף מאחור? אז הנה זו אלימות.... כנראה שישנם עוד גברי קדומנים כנראה הם גם לובשים שחורים, ועושים כאלו מעשים מגונים, אני לעומתך חושב שאישה היא פחות תאבת מין מטורף כמו הגבר הזכרי הממוצע. מהיכרות אישית עם גברים, הם אכזרים, ממש נבלים... אבל זה לא הפורום המתאים לספר,,, כי זה לא פורום לב מלב כמו בfxpאז אני אקצר גבר = קודח ללא אבחנה אישה = תמימה וחסודה זה דעתי..
 
פנתרית גברים הם יצורים מאוד חרמנים מניסיון.

וגם די סוטים זה ידוע, ונשים הם כל כך טובות חבל אליהם. שהם צריכות להתמודד עם הגבר הממוצע זה מאוד כואב ולא נעים,ממש משפיל לא צריך אפילו סקס אלים בשביל לומר שגבר מטבעו הוא סוטה מין, אולי לא כולם אבל רובם של הגברים חושבים רק על לזיין. אז אני מסכים לגמרי שזכר הוא לא יכול להיות נורמטיבי גם קאפח הוא לא נורמטיבי, זכרים הם יצורים משוגעים לחלוטין, פרועים לחלוטין, שכדי לסגור אותם ולכלוא אותם, אני יכול לומר וגם להצדיק אותך. אישה זה לפנים, גבר זה לגמור על הפנים, זה הקטע. את מבינה? זיון, ועוד זיון, ועוד זיון, זה מה שהגבר הבמי הממוצע חושב, אישה טהורה, לובשת שמלה לבנה, מדליקה נרות, לא חושבת על מין אלים ממש לא, בהמות הגברים, מניסיון.. ואני מעיד גם על עצמי,שאת צודקת, בהחלט ומשוררים כמו אלתרמן " בניגון עתיק " מוכחים כמה הגבר הוא תאב , וקנאי, ונבל וזה כולם, שאפו על התגובה.
 
ישמור אלהים..... איזו תמונה חולנית, מטורפת, לא מציאותית.

לו היה כל גבר חיה טורפת ומטורפת באשר הוא גבר, היינו אנו הנשים מפתחות שאיפה להרוג אותם, לתפוס את השלטון בחברה בכל דרך ולהחזיק כל זכר בהסגר. לדכא אותם עד מוות.
&nbsp
לנו הנשים בהחלט יצרים מיניים, כל אחת עפ"י טבעה. התאור של אשה חסרת יצר הוא המצאה היסטורית פטריארכלית מטומטמת ומנוכרת שכנראה עוברת בחינוך לכמה יחידים לא נורמליים גם בחברה של ימינו.
 
נכון.

אני לטעמי היה צריך לכלוא את כל הגברים אחד אחד לא משנה למה, ולעניש אותם, על כל העוולות שהם עשו לנשים טהורות, ובנוגע ליצר המיני של האישה, אישה היא מינית לא פחות ,אבל היא לא נוקמת באף אחד, ולא מתעללת, ולא אונסת כמו הגבר הבמי הממוצע, אמנם לא כל גבר הוא אנס אבל רובם יש סיכוי שהיו כאלו, כי הם טרופי זימה וחרמנות, קיצור יחיה הנשים יחיה הנשים ומוות לזכרים הנבלים!!!!!!!!!!!!!!
 
פנתרה שלחתי לך מכתב לא חזרת עלי.

תקשיבי תקראי את השיר של אבות ישרון עם כל מי
&nbsp
תראי איך הוא מציג את האישה החרמן הזה : תראי.
&nbsp
הוצא אותי מן העולם הזה
כי מרבה אהבה אני.
אני עושה אהבה
עם כל מי שבא.
עם כל מי שמרים
עליי עין.
עם כל מי שמציץ לי אל התוכו
אני עושה.
עם כל מי שמרים לי את השמלה
אני עושה.
עם כל מי שמראה לי את הרגליים
אני עושה.
&nbsp
מה את חושבת? מה דעתכם? אישה צריכה לעשות אהבה עם כולם?
 

A לוןA

New member
נעמיד דברים על דיוקם

יש לציין כי המשפט שהבאת במרכאות, שהוא כביכול ציטוט של קאפח, לא היה ולא נברא.

א. סילוף ראשון- זהו איננו ציטוט של קפאח עצמו, אלא ציטוט של גזר הדין, עליו חתומים שלושה שופטים: רענן בן-יוסף, ציון קפאח ומרים דיסקין.

ב. סילוף שני- שלא כמו בעאלק-ציטוט שהבאת, הציטוט המדוייק הוא "...הנאשם אמנם ביצע עבירות מין במתלוננת, אך מעבר לאלימות הכרוכה במעשים המיניים מעצם טיבם, לא נגרמו למתלוננת בעטיים נזקים גופניים והפעלת הכוח לא הייתה ברמה גבוהה"
והכוונה כמובן למעשים המיניים שביצע האנס במתלוננת, ולא בשום פירוש אחר, המכליל את כל המיניות תחת אלימות.
לכן כל הדיון הזה מבוסס על עאלק-ציטוט שלא נאמר- ובוודאי שלא זו היתה הכוונה.


מעבר לזה ובלי קשר- כל הטיפול של רשויות אכיפת החוק בפרשה הוא מבחיל, ראוי לגינוי וכל המעורבים בפרשה צריכים לשים את המפתחות על השולחן וללכת הביתה.
 
אם זו היתה כוונתו של מר קפאח, הרי טוב.

כשקוראים את המשפט, מקבלים את הרושם ש"המעשים המיניים מעצם טיבם" הם אלימים במידה מסוימת.
 
למעלה